News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Vigilus Ablaze - War of Nightmares: Orks vs. Death Guard

Started by Hare, 14 December, 2019, 18:04:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hare

Missionen var lidt hård, Troels hær var lidt stærkere end vanligt og jeg spillede ikke optimalt. Og en ork warboss river altså en knight rundt må man konstatere.

Nillernisse

Ja, knights har det ikke for godt med gode nærkampsenheder der charger. Sanctuary 5+ invul i CC, hjælper lidt men det er stadigt op ad bakke. Ved faktisk ikke om Chaos har noget der giver invul i CC....
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

Troels S

Tak for spillet Kristoffer. Det var en meget tiltrængt revanche over Death Guarden selvom det desværre blev mere ensidigt end spændende. Men et godt kapitel i vores narrativ, som nu har orkerne i offensiven.

Det var mit første spil med orkerne efter Saga of the Beast og må sige, at de har fået en masse sjove (og gode) tilføjelser som passer min hær glimrende. Særligt at have Killa Kanz og Mek Gunz med i et Grot Klan Speahead Detachment er super fedt.

Min ork warlord var også lavet af der pureste snyd værende en legacy enhed, med Killa klaw og upgrade fra PA. Men han havde også brug for lidt optur efter han har fået mindreværdskomplekser i kølvandet af udgivelsen af den nye Gazzie.
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus