News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Evaluering

Started by Svenne, 18 February, 2020, 16:58:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Svenne

Mange tak for en super hyggelig turnering. Det var fjerde gang BoC blev afholdt – igen super fedt at se så mange komme igen år efter år.

Jeg havde en generel fornemmelse af at der var god stemning til turneringen og hørte eller oplevede ikke de helt store problemer undervejs i weekenden.

Stort tillykke til:

1. Plads – Jens Ole og PJ

Bedst malet hær: Casimir

Ros:
- Vesterbro Ungdomsgård virkede rigtig godt som venue. Det var lidt mere "hjemligt" og selvom det til dato er/var den største BoC turnering havde jeg en følelse af vi ikke var så indeklemt. En følelse jeg godt kunne få i DGI-byen.
- 7500 point er skide sjovt! (IMO) Det ikke ligeså meget sten saks papir som 4500 point kan være til tider.
- Akustikken var rigtig god.
- Listeindlevering gik smertefri.
- Bedst malet hær var tilbage!
- Folk som kom og hjælp med at sætte/ryde op! Det betyder meget <3
- AoS som bare boomer dauda deltagermæssigt!
- Jesper har lagt et kæmpe stykke arbejde i at vi kunne få lov til at bruge Ungdomsgården som venue – Kæmpe tak herfra!
- Tidsplanen blev overholdt! Hvilket jeg tror er første gang til BoC, men 4 timer er mere end rigeligt.

Ris:
- Maden som var købt på forhånd var okay lækker kunne dog godt have været varm.
- Løb tør for kaffe om søndagen...
- Der var rigtig mange frafald i år som gav problemer ift. til parrings problemer. Tror vi manglede 10 mand søndag  
- parringsproblemerne som skete nede på "bund" borderne var ikke okay og har lidt dårlig samvittighed over det! Sorry. Det skal der bare være styr på.
- Folk har været nogen kæmpe fatheads/dovne op til denne turnering og ærligt talt, så har det ikke været sjovt at arrangere denne turnering. Selve weekenden super fedt og sjov, men alt arbejdet op til not so much.
En dråbe bliver til mange ringe eller hvad man siger. Det en ommer 
- BoC er en turnering med 100 deltager ish (94 i år) og vi er to til showet hvilke betyder der er rigtig meget arbejde i det som så også betyder at det aldrig blive 100% perfekt da vi altid vil overse nogle detaljer osv. Men noget som simpelthen frustrere mig er den mangle støtte fra miljøet og her mener jeg ikke klappen på skulderne, pæne og søde ord (hvilket jeg selvfølgelige ikke skal tag for givet!) men der mangler helt konkret at folk møder op om fredagen og giver en hånd med. Det er drænende og frustrerende som TO at der er så dårlig en kultur i et så gammelt miljø.
Det her lille opråb fra min side ift. den manglende hjælp. Jeg synes folk skal tag til eftertanke. Vi gør det her frivilligt 

Om jeg har mod på mere? Ved jeg ikke nu må vi se hvad der sker til sen-sommer hvor bookingen skal ske men mine 9th age batterier er falde både som spiller og TO. De bliver smidt i opladeren og så må vi som sagt se hvad der sker.

Lige en sidste ting! Et kæmpe shout out til ArosCon for lånet af de 25 måtter igen! Super lækkert! I smukke <3

Endnu en gang mange tak for en super hyggelig weekend og en rigtig god, sjov og fucking dum bytur! I er alle en flok dejlig mennesker <3

Peace

Mvh
Svend
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

Randomiser

Tak for en hyggelig turnering! Håber da du har lyst til mere når tiden kommer :)

Som Svend blev jeg ærlig talt også lidt skræmt over 9th opbakning til sådan en turnering i forhold til det praktiske.. kan være fordi folk er blevet gamle og trætte eller hvad ved jeg... Men der var kun Errebo og jeg som kom tidligt, Brøgger brødene kom senere på aftenen med måtter...

I modsætning var der minimum 10 og også 15 Age of sigmar spillere vil jeg tro, som mødte op kl 17 og hjalp til!

Det er squ lidt pinligt synes jeg at størstedelen af dem der hjælper til en københavnsk turnering er jyder..

Jens Ole
Manny er min Sugar Daddy!

Zephyr

Vil også sige mange tak for en fin turnering.

- Stedet var fint.
- Altid lækkert med en billig kiosk.
- 2D terræn og måtter er bare toppen.
- 7500 point var interessant og jeg har allerede svært ved at vende tilbage til "kun" 4500.
- Frafaldene er selvfølgelig sure men jeg kan ikke se hvordan man kommen uden om det uden at det er turneringer hvor man overnatter one site.

og så så var det vist ikke helt så slemt som Jens Ole give udtryk for; for jo, der var mange AoS'ere men jeg mindes også at vi havde Esben og Marco klar (+Jesper som arrangør).

Jakob

Svenne

Quote from: Zephyr on 20 February, 2020, 21:36:18
og så så var det vist ikke helt så slemt som Jens Ole give udtryk for; for jo, der var mange AoS'ere men jeg mindes også at vi havde Esben og Marco klar (+Jesper som arrangør).

5 fra 9th age er stadig super slap.
Danmarksmester i dab.

Quote from: Azrael on 03 September, 2012, 21:16:22Svend vinder en turnering.. Nu står verden da ikke længere!

Tubz

Hej. Tak for en pisse dejlig turnering! 7500 var ikke lige min kop the, men jeg synes nu det blev nogle hyggelige spil alligevel.

Jeg håber du har mod på at fortsætte, jeg ville være ked af st mangle BoC i mit liv.

Selvom jeg har små 100 kilometer til venue skal jeg nok være på pletten til næste opstilling! - Måske det kan hjælpe at: gøre billetprisen en 50-100 kroner dyrere end nu hvis ikke men hjælper, og gøre den tilsvarende billigere hvis man gør.
Tucked in between two legs, right next to an asshole, with nowhere nice to sit. They're a strange appendix. That's why I don't believe in intelligent design.

manny

Som altid et fint arrangement.
Venue lå dejlig centralt, og ganske hyggeligt.
Jeg synes 7500 points var bedre end forventet, men jeg foretrækker 4500, eller f.eks 3500.
Ifht. hjælp til opsætning osv., er og har dette vel altid været et problem.
Det er de samme som ikke gider og det kan der desværre ikke ændres på. Uanset hvor meget man skriger.
Alle pånær børnefamilier burde naturligvis hjælpe :)
Sæt prisen op med 100 kr. og "retfærdiggør" på denne måde den tid I ligger i dette.
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

Laurens

Hvor der ikke var det store hjælp fredag, så var der til gengæld mange søndag aften. Jeg forslår at man starter lidt tidligere lørdag, og så sætter op der. Det vil tvinge folk til at hjælpe med at sætte op, hvis de gerne vil spille. Sådan at man sætter det bord man først skal spille på op.