Emperor's Challenge V 25. juli 2020 - 6/10 pladser (warhammer 40k 9th Edition)

Started by SarataiPepe, 23 June, 2020, 17:33:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SarataiPepe

Hvem, hvordan og hvor
6-10 pladser + stand-in
Warhammer 40k ITC 2000 points. Codex cutoff d. 19. juli 2020. Lister skal være postet i listetråden senest 2 dage før turnering. Lister efter deadline har en -2 CP penalty
Emperor's Pride HQ - Carl Jacobsens Vej 16-20, 4. sal, 2500 Valby (KØBENHAVN)
Tourneykeeper
https://tourneykeeper.net/Singles/TKLeaderboard.aspx?Id=3211

Pris og præmier
Ingen denne gang! (Kun hygge-hammer :) )
Deltagelse koster 50 kr (men er fri for medlemer). Refunderes ikke, men du kan frit sælge din plads videre til en anden, vi skal bare have besked.
MobilePay til 53523150 med teksten EC5. Din tilmelding er først endelig når du har betalt.

Missioner
Eternal War - 2000 pts (TBC)

Maling og WYSIWYG
3 farve minimum og WYSIWYG (men flexible, windrinders kunne virker som shinning spears, etc). Er du i tvivl om third party figurer eller conversions, så send en PM til Killi, SarataiPepe eller Sneakybamsen på Powerfist. Hvis en modstander har en proxy, lad os vide :)

Tidsplan
08:30 Dørene åbnes og klargøring
09:00 Spil 1
12:30 Frokost
13:30 Spil 2
17:00 Spil 3
20:30 Oprydning

Deltagere
Juan
Killi
Klaus
Rolf
Thomas
Copenhammer - Tournament Organizer

Landbooster

SarataiPepe

Så, nu vi har nu reglerne, vi kan skifte til 9th edition!

Missioner kommer snart ;)

Sneakybamsen

Der er stadig 4 ledige pladser til det der må formodes at være landets første 9th edition 40k turnering.

Emperor's Pride - Castellan

MR

It became apparent that one reason why the Ice Giants were known as the Ice Giants was because they were, well, giants. The other was that they were made of ice.

DkMiBuch

Jeg har goofet min planlægning totalt, og har overset at jeg er alene med mine døtre hele den dag.

Så det bliver beklageligvis en framelding herfra.
Betragt bare min betaling som en dummebøde  :)

Håber I andre får en fed dag, og ville ønske jeg kunne have været der!

MR

Jeg må også, traditionen tro, springe fra. Mest pga. familie-børnepasningshensyn desværre.
It became apparent that one reason why the Ice Giants were known as the Ice Giants was because they were, well, giants. The other was that they were made of ice.

SarataiPepe

Hvis vi er ikke så mange, vi kan mindst har en hammerhygge morgen af hobby og spille :)

Nu vi har ny missioner leak fra GT, so jeg glæder mig til prøve dem :D

--one--