News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Necromunda - House of Iron / Orlock

Started by Triztan, 29 December, 2020, 15:22:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Triztan

I vores lille spillegruppe er vi ved at være færdige med vores nuværende Necromunda-kampagne. Vores næste kampagne bliver formentlig en omgang Law and Order, så det ville være oplagt at komme lidt i gang med en ny gang. Da der netop er udkommet en ny regelbog til Orlock / House of Iron, så er mit valg faldet på dem. De er også en del anderledes en mine nuværende corpsegrinders og forhåbentlig er de lidt mere alsidige og interessante at spille i en kampagne.

Vil prøve at lave en gang, som bruger nogle af de nye figurerer såsom Armsmasteres og Wreckers i min lille bande. Vil i denne post løbende opdatere mine tanker, links til yaktribe etc.

Triztan

rubber

Den er sej, Rene. Jeg er ret vild med hovedet, det giver virkelig noget ekstra. Er det alle i banden der skal have skull-hoveder, eller er det bare ham her?

Og så må jeg hellere komme igang med mine Esher.

Mvh. Tim

Triztan

Hej Tim

Jeps, tænker de alle skal have et andet hoved end deres standard. Kommer lidt billeder på i,løbet af et par dage(har haft travlt med mit AT) 😀

Glæder mig til at se dine Escher piger.

Triztan

Har været en lille smule mere produktiv her efter nytår, så fik også samlet lidt flere figurer til The Bulletmakers Porspect Squad.

Kommende Leader: Adriana "The Widow" of House Orlock

Prospector Squad'en:

Triztan

Så er der vidst tid til lidt updates.

Har fået malet lidt hunde og afprøvet lidt farver til mine gangers, så det skrider langsomt fremad.

Her er dog de to cyber-mastiffs, som mangler deres base og småting på selve figuren.

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby