News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Kandidater til landstræner for WTC 2021

Started by Gorlak, 01 February, 2021, 20:20:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gorlak

I denne tråd kan man annoncere sit kandidatur til landstræner for WTC 2021 holdet. Man kan melde sig indtil fredag d. 05.02 kl. 16.00.

Landstræneren vil få bemyndigelse til at udtage det danske 40K landshold til WTC 2021. Det vil dog samtidig være et krav at landstræneren er ikke-spillende men stadig deltagende til selve WTC 2021 (hvis dette afholdes).

Vi anbefaler et kort skriv om ens erfaring på den danske og evt. internationale 40K scene, lidt om hvordan man vil udtaget holdet og lidt om ambitionsniveau for holdet.

Vi opfordrer alle der sidder med en drøm om at være landstræner til at melde sig! Der vil efter fredag blive stemt mellem de opstillede. Stemmeberettigede er kaptajnerne fra den aflyste 2020 kval.

Det skal nævnes at denne løsning betragtes som midlertidig og vi forventer at afholde kval i november 2021 som alle tidligere, ikke pandemiramte år.

Mvh

Kval arrangørerne Morten og Lauge
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Gorlak

Der er er gået et par stille dage uden mange (nogen) kandidater, så jeg vil gerne svare på min egen opfordring :D

Som forudsætninger for at kunne udfylde rollen vil nævne at jeg har været coach for det danske landshold de sidste par år og har derigennem opbygget mig et solidt netværk både nationalt og internationalt.

Det er dog ikke et nemt år at sætte et hold. Havde det været for et år siden var jeg sprunget på opgaven med det samme og havde også haft en langt klarere idé om hvordan holdet skulle se ud. Men jeg tør godt give det et forsøg hvis der er opbakning til det.

Jeg tænker udvælgelsesprocessen dels vil være baseret på interviews og tidligere meritter, men også dels vil være baseret på at få samlet et sundt mix af gamle og nye kræfter - hvis muligt.

Ambitionsniveauet vil nok ikke længere være at vinde medaljer, men en placering indenfor top 10 vil være godkendt omstændighederne taget i betragtning.
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

AlexBware

Jeg stemmer på dig Lauge - Du vil være helt fantastisk til opgaven :)

Ni

I min bog er Lauge auto-valgt. Lauges evne til at samle folk og den dybe tillid han har i hele vores lille terningesamfund er vist ret unikt.

+1 herfra :)
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

sebastian ilfeldt

Lauge er i min optik bedste kandidat til posten, og var i forvejen både coach og kaptajn på holdet sidste år, derfor giver det god mening at det er ham der er ansvarlig for at sætte holdet:)

Safran

Stemmer også for Lauge, han har gjort det så godt.
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Tulsa Doom

Ikke at jeg ikke også synes at Lauge er champen, men før vi alle sammen falder over ham for at lykønske ham med posten, så kunne det måske være meget fint om vi lod folk, der også havde lysten komme til. Desuden er det jo kaptajnerne der stemmer og ikke os lowly peons. 
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

Gorlak

Helt enig med Tulsa. Det er smukke ord fra smukke folk der postes her og det øger da klart motivationen, så tak for dem! Men hvis andre sidder med drømme skal de endelig melde sig, det er først i morgen at kaptajnerne stemmer :)

Nerchio

Quote from: Tulsa Doom on 04 February, 2021, 19:01:11
Ikke at jeg ikke også synes at Lauge er champen, men før vi alle sammen falder over ham for at lykønske ham med posten, så kunne det måske være meget fint om vi lod folk, der også havde lysten komme til. Desuden er det jo kaptajnerne der stemmer og ikke os lowly peons.

Syntes faktisk at Lauge har givet folk mulighed for at komme til, men nu er der jo ikke rigtig nogle andre der har meldt sig på nuværende tidspunkt, og folk har haft fire dag på nuværende tidspunkt. Ja det er kaptajnerne der skal stemme, men ser ud til der kun er en mulighed.

vejby

Lauge er et oplagt valg, især for alle jyderne, der relativt let kan komme til at møde ham via 40K Århus, selvom jeg er sikker på, han også har en stor digital tilstedeværelse på diverse platforme.

Når det så er sagt, så er det både relevant og vigtigt at nogen fra det østdanske miljø melder sig, hvis de er interesserede, men hvis interessen ikke er der, så er det jo svært at tvinge dem.

Kan kaptajnerne stemme på nogen, der ikke har meldt sig eller kunne man alternativt få eventuelle kandidater, som kaptajnerne kunne være interesserede i til at melde pas lidt mere formelt, hvis de vitterligt ikke kan eller vil?  Det er også synd, hvis Lauge vælges bare på at være "den der gad i '21", når han helt sikkert brænder for opgaven.
Maling 2023: 28/41 modeller

Troels S

Quote from: vejby on 05 February, 2021, 10:34:58
Lauge er et oplagt valg, især for alle jyderne, der relativt let kan komme til at møde ham via 40K Århus, selvom jeg er sikker på, han også har en stor digital tilstedeværelse på diverse platforme.

Mange platforme - dog primært Heste-nettet.dk
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

Landbooster

Quote from: vejby on 05 February, 2021, 10:34:58

Når det så er sagt, så er det både relevant og vigtigt at nogen fra det østdanske miljø melder sig, hvis de er interesserede, men hvis interessen ikke er der, så er det jo svært at tvinge dem.

Kan kaptajnerne stemme på nogen, der ikke har meldt sig eller kunne man alternativt få eventuelle kandidater, som kaptajnerne kunne være interesserede i til at melde pas lidt mere formelt, hvis de vitterligt ikke kan eller vil?  Det er også synd, hvis Lauge vælges bare på at være "den der gad i '21", når han helt sikkert brænder for opgaven.

Lauge er en ildsjæl for 40k i hele landet selvom han ikke har direkte indvirkning i øst. Tror der er mange der ser det som, at når nu lige netop Lauge har meldt sig, er vi i gode hænder. Han kan jo så udpege scouts i øst.

Der er nogle der har været meget aktive på TTS og gjort det fremragende der, som også kan være værd at holde øje med.

Gorlak

Jeg endte med at være eneste kandidat, så med mindre der er stærke indsigelser så begynder jeg i morgen at høre nogle folk om hvad de skal til august og om de vil være med til at håbe på vi skal det sammen.

Og derudover vil jeg endnu engang understrege at vi ses til kval i november!

Sneakybamsen

Quote from: Gorlak on 06 February, 2021, 09:35:45
Og derudover vil jeg endnu engang understrege at vi ses til kval i november!

Damn straight!
Emperor's Pride - Castellan