News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

“Sorry, you are banned from using this forum!” - hjælp?

Started by Jimmi Stender, 27 April, 2021, 19:38:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jimmi Stender

Hej!

Når jeg forsøger at logge på via min PC, får jeg følgende besked:

"Sorry Jimmi Stender, you are banned from using this forum!
Bot
This ban is not set to expire."

Jeg har ikke været ret aktiv på det sidste, men jeg husker bestemt ikke at have gjort noget forkert der skulle kunne udløse et evigt ban? Jeg kan åbenbart godt komme på via min mobil, så tænker der er tale om en fejl? Er der nogen der kan hjælpe? Jeg vil gerne poste i min blog igen :-)

Mvh,

Jimmi Stender

rosenaa

MOD

Vi kigger lige på det

Det kan dog godt tage en dag eller tre

vh
/MOD
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Jimmi Stender

Troels S

Hej Jimmi

Nej, du har ikke gjort noget forkert og din bruger er ikke bannet.

Der sker vist somme tider det, at der bannes en bot "der bruger samme IP som en rigtig bruger" og derfor bannes IP adressen. Dette kan forklare årsagen til, at man godt kan logge på fra  mobil og ikke fra PC, da de ikke bruger samme IP.

Men skal lige have fat i en af de mere teknisk stærke mods.

Mvh
Troels
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

MichaelAfisker

Jeg oplevede noget lignende engang efter at have brugt nordVPN.

løsningen blev at lave et flush dns på min PC

Player1

Quote from: MichaelAfisker on 28 April, 2021, 14:34:02
Jeg oplevede noget lignende engang efter at have brugt nordVPN.

løsningen blev at lave et flush dns på min PC
DNS og IP har intet med hinanden at gøre i denne henseende. Når det er sagt er det dog fedt, at du fik det til at virke igen.

Jimmi Stender

Jeg forsøgte at lave et "flush af dns" på min PC, men det gjorde ingen forskel. Jeg kan stadig ikke komme ind uden at møde ovenstående besked. :/

Jeg håber problemet kan løses :)

Player1

Quote from: Jimmi Stender on 28 April, 2021, 19:34:37
Jeg forsøgte at lave et "flush af dns" på min PC, men det gjorde ingen forskel. Jeg kan stadig ikke komme ind uden at møde ovenstående besked. :/

Jeg håber problemet kan løses :)
Det hjælper på ingen måde på et IP-ban at lave et DNS-flush. De to ting har simpelthen intet med hinanden at gøre. Hvis du skal gøre noget skal du slukke dit modem og lade det stå lidt inden du tænder igen, i håbet om at du ikke har en statisk IP-adresse hvorfor den vil skifte ved et modem-genstart.

Jimmi Stender

Jeg ved ikke, om det er en mod der har fikset problemet, eller om der er sket noget andet ukendt, men nu virker det ihvertfald igen via min PC.

Tak for hjælpen!  :)

Rhiadan

Min adgang er også blokeret, men kun fra mobilen. Både som Guest og ved forsøg på login siger den, at jeg er bannet pga to profiler og "skyder i handler", hvilket er åbenlyst forkert!

Det fungerer dog fint fra den stationære, hvorfor jeg kan skrive dette.
The profile formerly known as "Farseer Rhiadan"