News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Loa Corona edition

Started by sebastian ilfeldt, 28 September, 2020, 18:57:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

sebastian ilfeldt

Ohøj folkens. I forbindelse med at alle større hammer events(midtcon inkl.) Bliver aflyst, var vi et par stykker der tænkte at der stadig skulle være hammer til folket i det jyske:) vi har derfor valgt at arrangere en LOA i stedet for midtcon.

Datoen er søndag d. 4. Oktober. Det er lidt kort varsel men det ligger i en weekend som de fleste ind til et par dage siden havde booket til hammer:)

Vi spiller på viby bibliotek, og spiller 3 runder. Der er plads til 30 deltagere.
Dagsplanen er følgende

8.30-8.55 check in og kaffe
9.00-12.00 spil 1
12.00-13.00 frokost
13.00-16.00 spil 2
16.00-17.00 aftensmad
17.00-20.00 spil 3
20.00-.... hæder, hygge og oprydning

Prisen vil være 50 kr. Som går til kaffe og Warhammer Aarhus.

Vi har desværre ikke mulighed for at opstille buffet, på grund af Corona, så man skal selv stå for mad:)

Også på grund af Corona vil turneringen være forbeholdt spillere i  dey jyske(skriv hvis du er i tvivl) for ikke at samle spillere fra alt for mange landsdele. Vi håber snart at man finder en måde at få destilleret Putins sved på, så vi alle sammen kan blive Corona resistente og få lov til at lege med vores Sjællandske og fynske venner igen:)

Tilmelding sker her i tråden og på bcp https://www.bestcoastpairings.com/eventlanding/r47ud0x4?embed=false
Det er ikke et krav at lægge sin liste op, og selv hvis man gør vil den forblive hemmelig:)

Vi træner til kval og spiller missionerne

11,13,31 i den rækkefølge

Der vil ikke være malekrav, men i god gw stil vil man få 10 point ekstra for en fuldt malet hær

Vi håber at se mange jer til en god gang 🔨

sebastian ilfeldt

Tilmeldingsliste:
1.iffels
2.Kappel
3.Simob
4. Jesper
5. Morten
6. Niels jensen(a.k.a. Niller D)
7. Tarp

Ozzy666

Smæk mig lige på listen, imens jeg prøver at finde ud af om ikke kalenderen rigtigt nok er fri☝🏻 Så er jeg nemlig på- vender hurtigst muligt tilbage igen
Morten

sebastian ilfeldt

Quote from: Ozzy666 on 28 September, 2020, 19:25:51
Smæk mig lige på listen, imens jeg prøver at finde ud af om ikke kalenderen rigtigt nok er fri☝🏻 Så er jeg nemlig på- vender hurtigst muligt tilbage igen

Fedt at høre, kan du ikke også tvinge Bruno med? Han trænger da snart til at komme ud og blive luftet lidt;)

Ozzy666

Altså jeg har ikke fået et decideret nej, så tænker jeg er godt kørende 😅

Jeg prikker lige til Jakob ☝🏻
Morten

Tulsa Doom

[sarcasm] Ahhh... det er totalt den bedste dag at have lørdagsvagt... på Viby Bibliotek... [/sarcasm] misundelsen er tårnhøj ;)

Ah! Det er en søndagsevent? Mulighederne er legio!
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

Kappel

Ohøj alle. Vi skal have spredt ordet lidt mere. Lige nu er der 7 tilmeldt i BCP. Er vi bare 10, begynder vi jo at kunne lave en fin dag, med 3 gode spil og en vinder. Men 7 - det er for lidt.

Så kan I ikke lige hjælpe med at hype lidt?

- Rune

Ozzy666

Jeg hyper alt jeg kan- har også nogle som spørger om man må male  i stedet for at spille, på dagen 🤷🏼‍♂️

Foruden det, hvor kan jeg læse op på de tre missioner som spilles?
Morten

IamNZ

Forsøger at få afsat min holdtime (er fitnessinstruktør som fritidsjob) så jeg kan komme med :)
Tidligere profil: Minken

MichaelAfisker

Quote from: Ozzy666 on 01 October, 2020, 17:46:28
Jeg hyper alt jeg kan- har også nogle som spørger om man må male  i stedet for at spille, på dagen 🤷🏼‍♂️

Foruden det, hvor kan jeg læse op på de tre missioner som spilles?

Under kval tråden kan du finder missioner og bord setup.

Link

Kappel

Hold øje med siden her.

Hvis vi ikke kan blive nok tilmeldte, tager Sebastian og jeg en beslutning klokken 12 i morgen, ift. om LOA aflyses.

- Rune

Ozzy666

Fingers crossed for at det går an 🤞🏻💪🏻 Klovnene trænger til en dans 🤡👺👹
Morten

IamNZ

Æv kunne ikke afsætte holdtimen 😕 God kamp ellers.
Tidligere profil: Minken

sebastian ilfeldt

Hej folkens vi har valgt at aflyse, på grund af for få tilmeldinger, vi prøver igen på et andet tidspunkt:)