News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Warhammer 40K - Necrons

Started by Triztan, 11 March, 2021, 20:13:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Triztan

Det er efterhånden ca 15 år siden (vil jeg tro), at jeg sidst malede en Necron figur(de gode gamle metal drenge), så kunne jeg ikke lade være med at kigge misundelig på de i min optik ret fede nye figurer der er kommet bl.a. da Indomitus udkom.

Efter at have gået rundt om den varme grød lidt for længe fik jeg endelig købt mig nogle lords til bare at male for sjov. Det var så hyggeligt, at jeg kom til at købe hele Necron-delen af Indomitussættet efterfølgende :)

Lige pt hopper jeg rundt fra det ene projekt til det andet og maler hvad lysten på dagen lige er til.

Her er så første figur i min kommende lille Necron warband.

rubber

Den ser rigtig ond ud, Rene. Godt arbejde.

Mvh. Tim

rosenaa

Fedt. Flot og lidt skræmmende  :)
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Triztan

Så fik jeg malet endnu en Lord. Skulle lige prøve en masse nye teknikker og farver af på ham, så han endte mig at blive malet om flere gange etc etc, men man bliver jo nød til at prøve noget nyt engang imellem(selvom det så ikke rigtig lykkedes)😀. Fandt dog en nemmere og bedre metode til at lave basen, så lidt godt kom der ud af det👍

Hare

Dejlig grimdark og endnu en fantastisk model. Jeg må se at få mit Death Guard malet færdig så jeg selv kan komme igang med Necrons.

Triztan

Efter en lang male/sommer/arbejdspause, så er jeg endelig kommet i gang med lidt maling igen. 10 stk warriors bliver hurtig malet.

Smider et færdigt billede op så snart de er færdige. :)

Triztan

Så fik jeg lige færdiggjort 10 stk warriors og det var så alt jeg nåede i den her ferie😀

Hurtigt paintscheme i lidt grimdark stil, selvom farverne snyder lidt på billedet.

Triztan

Har vidst forsømt den her blog lidt:

Har besluttet at ændre farven på mine Gauss våben, så skal i gang med lidt rettelser😀

Her er dog en af dem med den nye farve

1 stk Heavy Lokhust Destroyer

rosenaa

Den er Godt Nok stor  :o   Kommer til at godt ud, meget diskret i forhold til størrelsen  :)
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

rubber

Hej Rene.

Det ser rigtigt godt ud med den turkis farve til gauss våbnene. Flotte necrons.

Mvh. Tim

Triztan

Lidt mere updates:

Har fået samlebåndsmalet en røvfuld Swarms og en enkelt Cryptek.

Kom i løbet af processen i tanke om, hvor kedeligt det er at male på samlebånd 😀
Så nu er det retur til at male Max 3-5 models or gang og helst kun en ad gangen(selvom det tager længere tid).

rubber

De er blevet rigtigt gode, speedpaint eller ej. Det blå "øje" ser rigtigt godt ud på dem.

Mvh. Tim