News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Adeptus Titanicus - Legio Mellitus

Started by Triztan, 03 December, 2020, 13:11:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Nillernisse

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

rubber

Som jeg har forstået det, kan man have nogle ok fine spil med to Warhounds og en Reaver, så jeg stemmer også for en Reaver.

Mvh.Tim

Triztan

Folket har talt  :)

Så bliver det en reaver, som jeg kaster mig over(inden jeg bliver nød til at købe en warlord og en warmaster).

Master Ciaphas

En Reaver er en god beslutning! Det er også en fed Titan, modelmæssigt.

Triztan

Sig goddag til min Reaver Titan "Screaming for Vengeance" . Bliver så meget nødtil at male hans broder Titan lige om lidt😃

Nillernisse

Dejligt, og kom så igang med broderen :D

Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

rubber

Den er blevet rigtigt sej, Rene. Det er også et fedt navn du har fundet på.

Nu har du vist til at spille lidt mindre spil. Det må vi have gang i når vi kan igen.

Mvh. Tim

rosenaa

Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Triztan

Så blev Titan nr. 119 "Painkiller" færdig.

Hold fest jeg glæder mig til at spille snart og få brugt mine figurer. Nu må jeg se at skaffe mig en Warlord.

Næste AT projekt bliver de 2 små Knights(efter jeg har malet mig en 40K størrelse Knight).

Master Ciaphas

Halløj!

Smertedræber ser jo fantastisk ud! Godt arbejde du! Hvor har du skaffet den lille Rhino fra? (...og har du evt. én i overskud? ;-)

Har du derudover besluttet dig for en Legio? Og loyalitetsforhold - som i er de Loyalist, Traitor eller Blackshield?

Mvh
Master Ciaphas

Triztan

Hejsa

Den lille rhino fandt jeg i min gamle rodeboks inkl. nogle små epictroops. Har desværre ikke flere liggende, men man ved aldrig hvad der dukker op i min rodebunke  :)

Jeg har besluttet mig for at være loyalist og umiddelbart hælder jeg til at lave min egen Legio og bruge reglerne fra Doom of Molech(vidst nok den bog) til det.

Men intet er helt fast endnu, da jeg gerne lige vil prøve spillet rigtigt og så se hvilken spillestil jeg syntes er sjovest(ranged death vs close combat etc).

Nillernisse

Master Ciaphas

Quote from: Triztan on 15 April, 2021, 13:50:01
Hejsa

Den lille rhino fandt jeg i min gamle rodeboks inkl. nogle små epictroops. Har desværre ikke flere liggende, men man ved aldrig hvad der dukker op i min rodebunke  :)

Jeg har besluttet mig for at være loyalist og umiddelbart hælder jeg til at lave min egen Legio og bruge reglerne fra Doom of Molech(vidst nok den bog) til det.

Men intet er helt fast endnu, da jeg gerne lige vil prøve spillet rigtigt og så se hvilken spillestil jeg syntes er sjovest(ranged death vs close combat etc).

Ah. Fedt.

DIY Legio reglerne er dog vist nok ikke i Doom of Moloch - men i Defence of Ryza bogen (som også er rigtig fin!)

Mvh
Master Ciaphas

rubber

Super fed reaver, Rene. Den er også blevet virkelig god. Du må vise mig det med pigmenter en dag.

Mvh. Tim

Triztan

Takker Tim og det vil jeg rigtig gerne👍

Ciaphas: det var også defence of Ryza jeg mente😃 det er ihvertfald den jeg har købt😜

Master Ciaphas

Okidoki! Det er nogle superfede modeller og poses du har fået lavet dig! Jeg vil glæde mig til at se dem en dag, når landet åbner op. Så må vi tage et spil :-) Mine Legio Astorum er kampklar :-)

Triztan

Har helt glemt at opdatere lidt....

Fik endeliggjort mit grundsæt færdigt nu mangler jeg bare lidt tid til at få spillet😀

Så skal jeg bare også have købt mig en warlord plet tidspunkt.

Master Ciaphas

De er rigtig fine, Triztan!

Vi må snart få planlagt et spil sammen med Rubber!

Nillernisse

Fede Lancers! Og sejt at du får malet det du køber :) Be gone grey plastics!

Triztan

He he... har stadig en ordentlig gang grå plastik liggende, men det går fremad😜

Ja, vi skal snart finde en dato. Må lige kigge i kalenderen og finde nogle datoer.

rosenaa

De er fine - Enkelte og fine   :)  (og ikke et ord om gråt plastik)  :(