News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Aeldari

Started by Morten Stensgaard, 25 January, 2022, 21:18:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Morten Stensgaard

So it begins

Jeg har besluttet mig for at samle og male en Aeldari hær.

Det bliver min fjerde af slagsen siden jeg startede med at spille 40k i start 00'erne.

Planen er at male den nye hær i brungule efterårsfarver med blå som kontrast.

Så langt så godt...

Efter en tur i Faraos Cigarer Aarhus (virkelig fed butik forresten), kom jeg hjem med det her:



Som så endte ud i det her:





Jeg har forsøgt at holde farvepaletten relativt simpel. Dvs. ingen knaldfarver, frihåndslir mm.

Hvad synes I om det?

Holder det, eller...
He bonds of blood transcend all others.
But no blood runs stronger than that of Sanguinius.

Malmby

Ingen knaldfarver siger du - jeg syntes sgu der er rigelig tryk på og det ser godt ud. Jeg ka li det
Sith Lord
Emperors Pride

Ryback

Jeg kan lide det, og hvis du selv er tilfreds, skal du bare give den gas.

Godt tidspunkt at starte en ny Eldarhær :)
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Krøldrup

Morten

Hvad er det vigtigste ved førstehjælp?
"We're all stories, in the end. Just make it a good one, eh?"
— The Doctor, Season 5, Episode 13

rosenaa

Det er en fed sammensætning af farver.
Den holder !

Fortsæt - det er megaflot  ;D
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby
______________________________________
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=37262.0

Hare

Jeg forstår slet ikke hvad det er du har købt i Faraos eller hvordan du bruger det :), men det ser blændende ud. Da du skrev efterårsfarver og blå(!?) tænkte jeg godt nok lige, a'hva'be'har, men det virker sgu!

4. Eldar hær siger du? De allerede malede Blood Ravens bliver min 4. hær i alt på 30 år...

Nillernisse

Virkelig flot farve sammensætning. Meget voksent  ;D  Det bliver endnu en blændende hær :)
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.


Spiller: 40k Ultra marines, Imperial knights. AT18 Legio Gryphonicus, Battletech

Troels S

Det er smukt Morten. Er ikke overrasket over, at de nye Eldar trækker i dig - det er en fed omgang figurer de får tilført.

Jordfarver kan noget på Eldarfigurer og den blå er en rigtig fin kontrast. Glæder mig til at se mere. Den nuværende start collecting er en ret fed deal ift. at komme videre ift. limboet før de mange nye figurer og med undtagelse af warwalkeren består den kun af nyere kits som ikke ser ud til at blive skiftet ud (ved selvfølgelig ikke om der kommer en ny warwalker, men den ser lidt bedaget ud ved siden af de nye enheder)
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

Morten Stensgaard

@Malmby Takker:-)

@Ryback Lige præcis. Jeg forventer en sand flodbølge af lækkert elverguf i den kommende tid:-)

@Krøldrup At hjælpe sig selv først I guess...

@Rosenaa Takker:-)

@Hare Det du kan se på billedet er pigment farver og blade. De har begge været i spil på basen. Resten af figuren er malet med en noget større palette;-)

@Nillernisse Takker. Nu må vi se om jeg kan leve op til forventningerne:-)

@Troels Jeg har savnet en hær nr. 2 igennem længere tid. Planen har hele tiden været, at denne 2'er skulle være en eldar hær, men har ventet på at de skulle få nyt codex. Det gør de så nu, samt en masse lækre figurer, hvilket er helt fantastisk:-)
He bonds of blood transcend all others.
But no blood runs stronger than that of Sanguinius.

rubber

nøj, han er flot. Godt gået. Det bliver fedt at se en hel hær i den standart.

Mvh. Tim

Hoppe

Han er rigtig fed Morten. Man kan genkende stilen  :)

Jeg ville måske overveje hvor meget bone og hud du har på figurerne (måske ik noget problem på de andre figurer). Hud, bone og kappe flyder meget sammen farvemæssigt, uden den store kontrast. Men som sagt, er der måske ikke noget problem på guardians, jetbikes etc.

Hoppe
Medlem af Emperor's Pride

Morten Stensgaard

Quote from: Hoppe on 17 February, 2022, 21:05:57
Han er rigtig fed Morten. Man kan genkende stilen  :)

Jeg ville måske overveje hvor meget bone og hud du har på figurerne (måske ik noget problem på de andre figurer). Hud, bone og kappe flyder meget sammen farvemæssigt, uden den store kontrast. Men som sagt, er der måske ikke noget problem på guardians, jetbikes etc.

Hoppe

Hej Hoppe

Jeg er enig i dine betragtninger omkring de brune benfarver. De er tenderende til at flyde lidt for meget sammen. Jeg har fået malet endnu en testmodel:





Den er noget mørkere i udtrykket. Jeg er ikke 100% tilfreds med farverne endnu, men vil prøve at male en tredje tester, hvor jeg vil sigte efter en mellemting mellem farverne på Farseeren og Autarchen.

Jeg håber at tredje forsøg bliver lykkens gang:-)
He bonds of blood transcend all others.
But no blood runs stronger than that of Sanguinius.