News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

The Old World - Da Great Waaargh!!!

Started by Skilkoff, 18 September, 2022, 19:06:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skilkoff

Så er der sku kommet lidt mere gang med et nyt projekt mere.  Og nu vender vi tilbage til rødderne hvor at jeg startede med at spille.  Good old fantasy battle 5th hvor at jeg startede med at spille Orcs and Goblins. Og da vi er blivet en lille gruppe som der spiller i ny og næ så vil det her være mit lille hygge hobby male projekt.

Det blivet malet op i alt hemlighed og skal være en suprice let's have a fun game 3500ich Points. Planen er at få malet det hele op i table top, med baser og det hele.  Så går jeg i gang med at lave min Dwarf hær færdig og et 8x6 spille bord hvor det skal være 50 / 50 March land og Dwarf stronghold I et Epic spil hvor at det gælder om at hygge og game for at have det sjovt,

Hæren som den pt står. Ikke noget super fedt syn,  men det er der jo råd for.

Skilkoff

Første male aften for at få åbnet op, fandt lidt flere night goblins i rodebunken og sammen med Skarsnik fik de lige en primer og et kick start.

Crooked Moon Tribe

Lord -
Skarsnik. 275prs

Heroes
Night Goblin Shaman(50), level ll(35), channeling staff(15). 100pts

Night Goblin Big Boss(30), giant squig(50), spear(2), glittering scals(25). Enchanted shield(5). 112pts

Night goblin big boss(30), great weapon(4), Armour of sliver steel(45), lucky stone(5). 84pts

Core
23 night goblins(69), 3* fanatics(75),full command(30), 174pts
22 night goblins(66), 2* fanatic(50), full command(30). 146pts

Army points: 891

Master Ciaphas

Sådan!

Det ser skam godt ud, champ!

Vi er også gået igang med WFB igen - hvor der spilles Empire, Dark Elves, Orcs n' Gobbos...og snart: CHAOS DWARFS!!

Mvh
Master Ciaphas

Skilkoff

Ja jeg var inde og læse nogen af dine reports for et par dage siden :D var faktisk derfor at jeg tænkte. OK old School games skal da på old school forums.

Men var det ikke Dark Elves der bøffede en Empire hær om til grød?