News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Marvel Crisis Protocol

Started by Pille, 24 September, 2022, 19:54:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Pille

Da jeg jo er en stor nørd, var det kun et spørgsmål om tid, før jeg hoppede på et superhelte figurspil. Valget faldt på Marvel Crisis Protocol, da reglerne virker ret fine, og det har en ret fin udbredelse. Og så er figurerne super fede 🙂

Jeg købte startboksen og fik det hurtigt samlet. Henover sommeren og frem til nu fik jeg malet på det, og nu er jeg færdig med alt fra startboksen.
Det hele er malet med speedpaints fra Army Painter, som jeg synes passer rigtig godt til figurerne. Terrænet kunne måske have været lidt bedre, men som sædvanlig går jeg efter nemt og hurtigt, fremfor smukt og detaljeret 😛
Jeg har ikke fået spillet endnu, men nu er figurerne ihvertfald klar. Jeg har allerede indkøbt et par nye udvidelser, men de er endnu ikke samlet.

Her er et par billeder af de malede ting 🙂

Master Ciaphas

Det ser da fedt ud, Pille!

Jeg har selv kigget på Crisis Protocol - men siden jeg backede CMON's Marvel Zombies kickstarter tidligere på året, så holder jeg mig til at få mit superhelte-fix derfra, når dét spil dukker op i løbet af sommeren 2023...

Har du spillet Crisis Protocol endnu? Er det noget ved? Figurerne er, som du selv skriver, ekstremt blærede!

Mvh
Master Ciaphas

Pille

Quote from: Master Ciaphas on 26 September, 2022, 11:13:46
Det ser da fedt ud, Pille!

Jeg har selv kigget på Crisis Protocol - men siden jeg backede CMON's Marvel Zombies kickstarter tidligere på året, så holder jeg mig til at få mit superhelte-fix derfra, når dét spil dukker op i løbet af sommeren 2023...

Har du spillet Crisis Protocol endnu? Er det noget ved? Figurerne er, som du selv skriver, ekstremt blærede!

Mvh
Master Ciaphas

Mange tak, MC :)

Jeg har ikke fået spillet endnu, da jeg gerne lige viile have malet det hele færdigt. Jeg håber det kommer til at ske inden for de næste par måneder. Jeg har set lidt youtube videoer og ud fra dem, virker spillet ret fedt, og jeg glæder mig til at få prøve. Det kan være, jeg tager et mindre solo spil på et tidspunkt for at få en ide om reglerne.