News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Warhammer i Troldspejlet?

Started by BB, 08 December, 2003, 17:48:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BB

Anaxagorax

har lige set det, synes godtnok det er lidt halvpinligt når de ikke har styr på hvad der er hvad og ikke helt ved hvad de snakker om... og det er sjovt at de nævner at GW i de sidste par måneder har udgivet nogle nye figurer  :o
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

alpharius

jeg så det også og syntes at det er fedt at gw spil kommer lidt i fjernsynet og får reklame men de skal vist have lidt bedre styr på tingene  ;D jeg snakker om de minatuers fra warhammer
han sagde de havde den karekristike lyserøde farve
har aldrig set en beast of chaos hær der var lyserød
men det kan også bare vare mig
???
evil canot exist whitout good, so iy must be good to be evil somtimes

Muele

Så det også. Fint med noget eksponering af Warhammer  :), men det var lidt pinligt at de ikke havde mere styr på det. Får lidt én til at overveje om de har lige så lidt tjek på alt det andet de laver indslag om.

De får nok også ballade for at nævne warhammer og LOTR spillet stort set i samme sætning. Det er jo fyfy.
Er bacon et krydderi eller en basis-fødevare?
Begge dele!

Nicolai Hansen

Ja det er skidt når de ikke har styr på sagerne. Men jeg synes nu det er rart at de udtaler sig negativt om GW. Det sker jo nærmest aldrig i medierne (de skrevne).

NH

skumbumber

Jeg så det ikke  :( Men bliver det ikke genudsendt på søndag?

Sigismund

jeg syntes det var så r** dårligt at jeg slukkede!!!

det der med at beatsmen er lyserøde er sku' da ikke en skid rigtigt!!!

og det er sku da bunkevis af baggrundsmateriale over det hele!!!

Christian "troldspejlhader" Holm

Muele

Ikke for at forsvare Troldspejlets indlæg om Warhammer, men kritiken af baggrundsmateriale, gik det ikke på det danskproducerede rollespil i indslaget umiddelbart efter?
Er bacon et krydderi eller en basis-fødevare?
Begge dele!

Schack d.y.

Det er sgu da rigtigt at det tynder ud i baggrundstoffet for de forskellige racer. Dværge 6 edtion er da rent vand ved siden af  army book fra 5 edition!
Det gælder jo bare om at få solgt nogle figurer. Spilleren skal købe flere armies og ikke bruge det halve af sit liv på at finpudse en army.
GW sucks! Det er bare synd at man er blevet afhængig :'(
Fortes Fortuna Juvat

Gregers M. Ebert
Ring of ancients
Inner circle

www.bugmansbrewery.com - The oldest, largest & most informative Dwarf Website in the old world

losse

må slutte mig til den side, der tænker negativt om GW. de laver nogen udmærkede spil, men det er fandme dyrt at spille dem. tænk på at du skal give mindst 40 kr hver gang du køber en metalfigur, plus at du skal købe white dwarf og chapter approved, og andre forskellige tillæg for at holde dig opdateret (codex:cityfight, f. eks). gad godt at de bare smækkede alt det ekstra på nettet, figurerne er dyre nok i forvejen.

Broderen!

Argghh.. prøv nu lige at tage en tude kiks folkens  ;D godt nok så jeg det ikke selv, men kender jacob som var med fra gw.
Lyserøde eller ej, hva fanden gør det? hehe. (spiller ikke fantasy) men jeg ved at mange af dem i gw maler deres beast lyserøde lige som alle deres slaanesh ting og sager.... hvis man ser på 40k er mange slaanesh ting lyserøde.
Rigtigt at nogen af gw´s ting er blevet lidt dyre efterhånden, nu ved jeg sådan ca. at de sætter prisen efter hvad de forskellige ting kan i spillet og det er ikke fedt! så der har i ret, men prøv også at tænke på det er et stort firma som hele tiden skal udvikle ting,figure og regler osv...
Der ligger jo så mange kræfter i det og folk skal jo også have deres løn osv... Jeg kan godt forstå de ikk bare smider alle de nye ekstra regler ud på nettet. De skal jo også kunne sælge deres WD.
Så jeg synes overall helt bestemt at GW er helt fine..

Broderen!
men hvis det var billigere ville jeg da ikke klage...
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Broderen!

p.s. plus jeg tror ikke jacob bare ville lukke en masse lort ud....
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Jenova

Du ved godt, at der er nogle (ganske udmærkede) figurspils firmaer, der har deres regler til gratis download på nettet, ik?

Jeg synes sgu GW tager prisen, når det kommer til dyre ting.....
Jenova Painting -  Like watching paint dry

Mouse

Quote from: Jenova on 17 December, 2003, 19:29:31
Du ved godt, at der er nogle (ganske udmærkede) figurspils firmaer, der har deres regler til gratis download på nettet, ik?

Jeg synes sgu GW tager prisen, når det kommer til dyre ting.....

Ikke for at lyde som en pessmist. Men jeg tror at de små firmaer kun lægger gratis ting ud, for at komme ind på markedet. Hvis de var store som GW (og havde aktionærer) ville de nok køre deres business ligesådan.

Det er mange penge mand betaler for GW, men ser man pris iforhold til underholdnings timer, så er det en billig (troede aldrig at jeg skulle høre dette, slet ikke fra mig) hobby  :o
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Schack d.y.

ja, jo og så videre....... Set med de antal timer man får ud af det, så er det da "billigt". MEN........
De prøver på at sælge sig som en "åh så stor familie" udi fantasy verdenen. Vi lytter altid til jer, vi elsker jer, vi er til for jer, bla. bla. og så videre....
De kan da lige så godt indrømme, at de er et firma der lever af at lokke pengene ud af vore lommer. Det er der da ikke noget odiøst i. I øvrigt er jakob Stegelman GUD. Tænk lige på at han var det første "voksne" menneske der tog fantasy, tegnefilm o.s.v. til sig i det gamle marxistiske monopol der hed DR. Han arbejder på de unges/børnenes præmisser, og er skideligeglad med hvad forældrene mener (herunder undertegnede) Som han sagde, da han skulle anmelde en dvd om extreme sport: "Heldigvis har de, de fede uheld med!"
Mischief, du må give mig ret. Han var/er et forfriskende pust, væk fra de røde omklamrende, politisk korrekte pædagoger vi blev belemret med.
Fortes Fortuna Juvat

Gregers M. Ebert
Ring of ancients
Inner circle

www.bugmansbrewery.com - The oldest, largest & most informative Dwarf Website in the old world

Jenova

Quote from: Mouse on 17 December, 2003, 21:16:52
Ikke for at lyde som en pessmist. Men jeg tror at de små firmaer kun lægger gratis ting ud, for at komme ind på markedet. Hvis de var store som GW (og havde aktionærer) ville de nok køre deres business ligesådan.

Jeg er da ikke i tvivl om, at der er mange der har det sådan, men dem jeg har arbejdet sammen med, har virkelig gjort mange ting pga. entusiasme.

Jeg har bestemt ikke noget imod at GW tjener penge. De er jo et stort firma ligesom mange andre store firmaer, men jeg gider ikke have, at de altid skal prøve at bilde folk ind, at de ikke gør noget pga. penge.
Jenova Painting -  Like watching paint dry

Simto

DET ER NOGET LORT DET DE SIGER..... for tørt my ass

FatherNurgle

Quote from: Simto on 21 December, 2003, 22:34:23
DET ER NOGET LORT DET DE SIGER..... for tørt my ass

Ahva' for en fisk  ???

Det var dog den sorteste kommentar jeg længe har set ... er der nogen der kan klemme bare en lille smule fornuft ud af det der, så vil jeg gerne høre om det  :P

Du skal ikke sniffe så meget lim ... det bli'r man underlig af - se bare mig  :-\

nå, keep 'em coming .. det er jo go' spas  ;D