News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Return of the King.

Started by StefanDarlan, 12 December, 2003, 20:41:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

StefanDarlan

Been there, done that 8) !

Så den i forgårs i Cinemaxx i Århus...og den er simpelthenFOR flot!! Uden tvivl (min i hvert fald) den bedste og mest imponerende af de tre. FUCK siger JEG bare!!

Jeg havde suppleret mig selv med kaffe og cola...jeg rørte ikke noget af det under hele filmen, da jeg ganske enkelt var overvældet i tre timer og tyve minutter :o . Er det stadig :) !
Stefan Darlan Boris http://www.darlan.dk

Doowa

Quote from: StefanDarlan on 12 December, 2003, 20:41:12
Been there, done that 8) !

Så den i forgårs i Cinemaxx i Århus...og den er simpelthenFOR flot!! Uden tvivl (min i hvert fald) den bedste og mest imponerende af de tre. FUCK siger JEG bare!!

Jeg havde suppleret mig selv med kaffe og cola...jeg rørte ikke noget af det under hele filmen, da jeg ganske enkelt var overvældet i tre timer og tyve minutter :o . Er det stadig :) !

Først: Svin! (så er det sagt ;D)

Andet: Meget flottere end de andre. Vildt nok! Nu glæder jeg mig om muligt endnu mere til på Onsdag kl. 00.01 til premieren

Tredje: Fik jeg sagt svin?.. nå, men der var den! svin  :D
"Don't think of it as being outnumbered, think of it as a wide target selection!"

goldfury

jeg gentager lige hvad Doowa sagde... og tilføjer et stort SVIN!!! og fuck!!! hvor jeg glæder mig til natten til onsdag/onsdag...  ;D
tjaa.. en eller anden skal jo være den røv irrierterende, ukloge, newbie der spørg om alt muligt dumt og i det hele taget bare er i vejen...  

asger sommer

Mr. Burns

SSSVVVVVVVVVIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNNNNNNNNN

svin svin og svin.

det er ikke noget personligt men det er svinet at se den før alle andre...svin

hvordan i alverden har du egentlig fået set den... jeg mente da først den var på onsdag.... og at den store galla var/er da i KBH (kan ikke lige huske hvornår)
men i Århus????
Battle Brother
Castellan
Emperor's Pride

Doktor Helge

JA svinn ligsom. og hvordan kan det være at du allerede har set den ?
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

Doowa

Quote from: Helge on 12 December, 2003, 23:33:03
JA svinn ligsom. og hvordan kan det være at du allerede har set den ?

Fair question egentlig. Galla er på søndag og presse visningen har været der. Kender du nogen som kender nogen, som har nakket de to bodyguards, der har bragt filmen til Danmark og som bevogter den indtil den sendes ud? So, what is it? ;)
"Don't think of it as being outnumbered, think of it as a wide target selection!"

StefanDarlan

Blandt andet biograf-folk blev inviteret til en snig-premiere på filmen og vi var med som påhæng til en af de århusianske biografer.

Og Peter Jackson var der ikke engang...meget skuffende.

8)
Stefan Darlan Boris http://www.darlan.dk

Jenova

Quote from: StefanDarlan on 13 December, 2003, 10:28:42

Damn... men olifanten var der vel stadigvæk? ;)

Jeg tror ikke, jeg gider at se den før engang i januar. Der er altid så mange irriterende mennesker i biografen.....
Jenova Painting -  Like watching paint dry

skumbumber

For at være lidt international... Pig!!!

Og så kommer den! "Røv svin" ;)

Det er med at kende de rigtige mennesker nogle gange, for ikke at sige altid  :)

Følger den bogen bare så nogenlunde? eller skal vi vente til om et år, når special udgaven kommer i biografen?

Doktor Helge

Quote from: Jenova on 14 December, 2003, 10:59:25
Quote from: StefanDarlan on 13 December, 2003, 10:28:42

Damn... men olifanten var der vel stadigvæk? ;)

Jeg tror ikke, jeg gider at se den før engang i januar. Der er altid så mange irriterende mennesker i biografen.....

IRRETERENDE !!!!!!!
nu synes jeg nok også at jeg kunne sige noget om irreterende fruentimmere, der mobber de stakkels Olifanter, og gør grin med os nørder der skal se filmen til præmieren og være udklædt og alt muligt.

Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

Jenova

Quote from: Helge on 14 December, 2003, 13:09:42
IRRETERENDE !!!!!!!
nu synes jeg nok også at jeg kunne sige noget om irreterende fruentimmere, der mobber de stakkels Olifanter, og gør grin med os nørder der skal se filmen til præmieren og være udklædt og alt muligt.

;)

Så kan du da være glad for, at jeg altid vælger at se filmen på det tidspunkt, hvor folk efterhånden har fået overtalt deres mødre til at gå ind og se den.

Da jeg så toeren sad der to damer på en 40-45år bagved og fnisede helt vildt hver gang der skete noget "fantasy agtigt".

Og ved etteren var der en del der sagde: "Det var da en mærkelig slutning på en film", men så var der heldigvis en hjælpsom dame, der kunne fortælle dem, at hun havde hørt, at der kom en fortsættelse året efter! Heldigt heldigt!

Jeg ved sgu snart ikke hvad der er værst... fnisetøser i fyrrende eller nørder klædt ud som elvere  ;D
Jenova Painting -  Like watching paint dry

ul

Quote from: Jenova on 14 December, 2003, 15:58:36Jeg ved sgu snart ikke hvad der er værst... fnisetøser i fyrrende eller nørder klædt ud som elvere  ;D

Så stopper vi lige et øjeblik... det er ikke os alle der komemr som elvere..

BTW, ja, jeg var inde i køen og ligge en uge...
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

FatherNurgle

*LooooL* ... jeg gider ikke ligge i kø, men jeg skal da heldigvis til LoTR-marathon alligevel  ;D

Det er noget med at vi starter d16 kl 1645 ... og er færdige d17 kl 0330 ... det bli'r sgu nok et hårdt træk, men så må jeg jo bare sove lidt under de 2 første - så skulle der være en rimelig chance for at være frisk til 3'eren  :)

FatherNurgle

OIJH!!!

Den var jo nok rimeligt najs, og det lykkedes faktisk undertegnede at klare samtlige 11 timer i biffen uden at lukke øjnene (men for sevan hvor har jeg da ondt i røven  :-\)

Jeg kan kun sige ... GLÆD JER!!!  ;D

Daniel - som skal over og puttesove nu (det har været en lang dag)

Mr. Burns

jeg kan kun give FatherNurgel ret... ;D ;D
den film er alt for fed...har allerede set den to gange (bare kald mig for nørt)....

personligt vil jeg mene at filmen for et ekstra plus, hvis man lige har set de to første (jeg sov heller ikke til marathonnen)... men der er genial alligeve.
Battle Brother
Castellan
Emperor's Pride

goldfury

tjaa.. filmen er pisse flot.. men HOLD DA KÆFT hvor en lorte sukkersød slutning!!! jeg mener... der hvor de allesammen kommer hoppende ind i sengen eller der hvor aragon pludselig bryder ud i sang... føj... men ellers er filmen pisse flot! og sej!
tjaa.. en eller anden skal jo være den røv irrierterende, ukloge, newbie der spørg om alt muligt dumt og i det hele taget bare er i vejen...  

asger sommer

Sigismund

ha ha ha ha ha ;D ;D ;D ;D ;D!!!!!!

jeg har allerede lord of the rings dvd'en!!!!!

Det er ikke pis!!!! Jeg mener det!!!

den er detsværre sort hvid på min playstation 2 :'((pis)

men det går :D

Wolfboy

Fint, Så lad os vide når du får Return of the King også  :P
Så kommer vi forbi.....

Broderen!

mon ikke det er den han mener.. jeg har kunne få den i snart i 3 månedere..  ;D man har vel sine forbindelser...  ;)
men nu vil jeg heller ikk sige mere om det, da jeg ikke tror det er det bedste at sige højt på et forum!

Broderen!
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Sigismund

jeg mener at jeg har return of the king dvd'en :P.

jeg fik den fra Rusland ;D

Christian "jeg har return of the king" Holm

Sonny

Det er også meget fint at have dvdén før filmen kommer ud, men har det ikke været sådan med de andre film at de har klippet på dem næsten op til premieredagen? Altså lige minus hvad tid det tager at lave en master og sende kopier ud til biografer og sån, man kommer jo lidt til at tænke at en tre måneder tidlig dvd måske ikke er den færdige film men en testscreener? bare nysgerrig..

Og jeg kommer nok ikke til at se filmen før om en måneds tid, men lige nu sidder jeg med en Aragorn king på hest model. Og jeg ved ikke hvad farve hans kappe har i filmen? nogen der kan hjælpe der, synes de billeder jeg har set er misvisende, på nogen har han sort kappe og på andre rød. Er det en sort kappe med rødt for, kanske? og er der nogen nævneværdige frihåndsmotiver jeg bør inkludere?

goldfury

efter han kommer til minas tirith er den mørke blå/blå sort, før det er den ligesom i de andre film...  

asger sommer