News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

reaper mini's

Started by losse, 14 December, 2003, 21:07:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

losse

hejsa folkens. jeg har kigget en del på reapers side og også lidt på jenovas reaper galleri, og jeg overvejer at købe et par af disse figurer. problemet er, at jeg kun er 15 år, og som sådan ikke har noget kreditkort, og jeg har svært ved at få min far overbevist om at det er troværdigt. jeg er også i tvivl om, hvad det koster at få minierne sendt til danmark, og om hvilke kreditkort man kan bruge.  jeg har ledt efter disse oplysninger på deres site, men kunne ikke umiddelbart finde dem.
hvis nogen vil fortælle mig hvordan og hvorledes ville det være rart.

ul

Det jeg ville anbefale er at du mailer faraos cigarer og siger hvad for nogle numre du gerne vil have

næste gang de bestilelr dem hjem køber de så de numre til dig, vhis numrene stadig er i produktion :( der var en rigtig fed model jeg ville have som var udgået af produktion.
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

losse

ok cool. sender de dem så bare til mig? og hvad koster det i porto (ca)?
har de en website?

ul

Ja, de sender bare til dig :)

Faraos har en website ja, men den er ikke blevet opdateret i flere år (siden Dina sagde op tror jeg), men du skal abre bestille for over 100 kr. for at der ikke er porto (hvis jeg husker rigtigt), der er dog et ekspeditions gebyr på 25 kr. hvis det er efterkravs bestilling (så slipper du også for at blande din far ind i det)

Prisen er den samme som for modellerne hvis du bestiller direkte.

Jeg vender tilbage med mail adressen senere, når deres side kommer op så jeg kan fidne den til dig.
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.