News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

GLÆDELIG JUL!!!

Started by FatherNurgle, 24 December, 2003, 18:20:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

FatherNurgle

Synes da lige at jeg vil lave et topic herinde (synes da ikke at Fantasy-folket skal snydes for en lille hilsen  ;D)

så here goes

GLÆDELIG JUL!!! Håber at i allesammen er hos jeres familier, eller hos nogen i holder meget af. Må i få en masse lækker mad, og naturligvis nogle gode gaver, men først og fremmest noget lækker mad!  ;)

c u on the other side ... af al julemaden forstås  :)

Daniel

PS: Fik jeg sagt det med maden? hehehe

goldfury

oh ja... håber alle har haft en fed og glædelig jul!!!

jeg fik et spined beast (og god mad!)!!!!  :D nu skal jeg bare vente på at det kommer med posten!!! fucking jule ferie!!! øhh... ja..
tjaa.. en eller anden skal jo være den røv irrierterende, ukloge, newbie der spørg om alt muligt dumt og i det hele taget bare er i vejen...  

asger sommer

Schack d.y.

okay jeg fik god mad. Men hvorfor helvede vil min familie ikke give mig figurer? Der er en vis forestilling om at det er noget pjat!
Suk
Fortes Fortuna Juvat

Gregers M. Ebert
Ring of ancients
Inner circle

www.bugmansbrewery.com - The oldest, largest & most informative Dwarf Website in the old world

Emperor_Worm

Jeg fik Warcraft The Board Game af min kæreste... Det er ikke helt i stil med at få figurer men tæt nok på  ;D

Jeg kan huske -for længe siden at jeg en mørk jule aften pakkede en stor pakke op.. Mine øjne funklede og strålede.. Kan I gætte hvad det var?
Jeg fik Hero Quest i julegave.. spillede det sammen med mine fætre hele julen og det var mit aller første GW spil.. Jeg har det stadigt, og det ligger nede i Krummes butik, så jeg skal lige have det hentet inden han smider det ud!?!?!?
Men dén gave er een blandt nogle stykker som jeg VED at jeg vil kunne huske mange år frem...
Hero Quest... sejt....
Peter Minet -Bonzo-

Snart vender du hjem til mild mild sommervind alle dage!!

quota

Så er jeg også hjemvendt efter at have været væk siden den 23. om eftermiddagen. Ak, det har været nogle lange dage. Det har været ganske hyggeligt, men det er nu rart at det er overstået.

Simto

YES... 1 stk's Cadian Battle force!!!.... Men Mr. Burns har min lim   :'(

Jenova

Jeg fik heller ikke nogen (umalede) figurer, så det er godt at jeg kan købe en masse selv  ;D

Jeg fik forresten heller ikke nogen playstation spil..... eller computer spil..... men jeg fik noget god mad, og det er jo det vigtigste ::)
Jenova Painting -  Like watching paint dry

Mr. Burns

jamen så GLÆDELIG JUL...

jeg må så slutte mig til gruppen... jeg fik heller ikke nogle figure... men det er ok, så kan man da bare selv købe dem....

jeg fik dog et geniaaalt bræt spil: Ringenes Herre Risk... det må da opveje det lidt ;D
Battle Brother
Castellan
Emperor's Pride

Doktor Helge

hej hej ja Glædelig jul allesammen (nu er den jo overstået, men alligevel)
Ja jeg ventede også spændt på mine gaver, men det var bare altsammen BLØDE PAKKER !!! æv... nåhh hvad maden var gode, og varede ved i to dage, og der var ikke får lidt øl, vin og Halvbitter snaps..uhmmmm
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

Thorbjörn Nielsen

jaaaah!!! julen er slut!!! HURRRAAA!!!

jeg fik et par sentinels og noget cadian ködskjold!!!

og det bedste: af mig selv fik jeg en keeper of secrets i classic udgave ("den hellige ko"-udgaven)

fik også noget mer... men det var ikke figurer så det har jeg glemt!

Doktor Helge

Quote from: Thorbjörn Nielsen on 30 December, 2003, 18:05:04

fik også noget mer... men det var ikke figurer så det har jeg glemt!

LOOOL
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

quota

Sig mig har i allesammen ønsket jer Warhammer? Sig mig tænker i ikke på andet!? Ok well, anyway, jeg ville ikke turde sende min mor ind i GW og købe mig en pakke Zombier. Jeg ville ende med en pakke Space Wolf Terminators eller noget andet bras jeg ikke kan bruge til en skid :P

"Men, det er jo ikke zombier mor."
"Er det ikke?"
"Ligner det zombier?!"

Dette indlæg var ikke ment som et angreb på Warhammer 40K eller dem der spiller det :-*

alpharius

man SKAL aldrig ønske sig ting til gw spille er noget andet
det gjorde jeg i år og hva fik jeg ???
en rulle skum til mine kufferter (den der trekentet) ???
og en trøje som skal byttes  :P
evil canot exist whitout good, so iy must be good to be evil somtimes

Peder

Godt nytår allesammen!!!  ;D
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

Modo

Godt nytår til dig også, jeg er pissefuld fuld lige nu så jeg hvad ved ikke hvor mange stavefejl jeg laver! sikkert mange... Det var sgu et godt nytår. mange fede rakketer og mange fede kanonslag! Nå men, sov godt alle de der stadigvæk er her. :)
Morten

FatherNurgle

*lol*
Det er umiddelbart noget tidligt at begynde at gå i seng ... eller?

Der er jo self. noget med mig .. og et par andre her på PF (sådan ifht. at gå seng) der har lidt svært ved at komme derud af. Men rigtigt godt nytår til alle dem der er kommet ud af det gamle  ;D

C u l8r this year (and hopefully more  ;))

Daniel

Modo

Jo lidt tidligt var det måske, men det kræver også sit at blive ved med at drikke hele natten til kl. 7 om morgenen. Jeg ved jeg ikke kan, endnu... :)
Morten

Jenova

Quote from: Modo on 01 January, 2004, 13:38:20
Jeg ved jeg ikke kan, endnu... :)

og jeg tror aldrig, jeg har kunnet LOL.
Jenova Painting -  Like watching paint dry

quota

Damn Hr. Nugle, oppe til 7, håber ikke du har drukket så længe :o Godt nytår til alle :)

FatherNurgle

Jo, det er jeg sgu bange for ... og jeg kan godt afsløre, at ifht. resten af dagens forløb var det måske ikke så smart igen. Men wtf. det er jo kun nytår en gang om året, og så skal det jo være VILDERE!!!  ;D

Mere arrogant nu tak

Daniel

goldfury

arrg... holdt kun til kl 6... damn. oss..  har haft en lorte dag!   :P
tjaa.. en eller anden skal jo være den røv irrierterende, ukloge, newbie der spørg om alt muligt dumt og i det hele taget bare er i vejen...  

asger sommer

quota

Hehe, druk til kl 7, ok, der kan jeg ikke følge med :P Jeg stoppede ved 4-tiden må jeg jo indrømme.

Modo

Jeg BLEV nødt til at stoppe ved 3-tiden. Vi spillede pyramide og halv 12 og jeg blev ved med at tabe. Så man kan godt forstille sig det ikke tog langt tid før jeg var fuld. Især også da jeg hele tiden sagde: Jeg køre videre og satser 5 slurk da vi spillede halv 12
Morten