News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

KVINDER!!!...suk

Started by Doktor Helge, 07 January, 2004, 17:23:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Doktor Helge

Æv altså kvinder er til tider noget af det mest trælse og uforståelige.
Sammenlignet med dem så er Slaanesh jo nemt at gennemskue

Det ene øjeblik fortæller man hende at den mad hun har lavet er god, meget bedre end noget af det andet hun har lavet, og VUPTI, så farer hun i flint og siger at jeg sgu selv kan lave al maden så !!!!
Jammen hvad gik der lige galt der ????

Hvis det ikke var fordi at de til tider (ikke lige nu overhovedet spor) kan være ret dejlige og søde, så ville det være helt slut med dem...

kender i andre også til dette fænomen med at de bliver skrupumulige, urimelige og utilregnelige  ?

PS: der er en super sang i en engelsk Musical (My fair Lady) der hedder "why can't women be like men", der ligeledes handler om kvinders utilregnelighed. Jeg tilslutter mig tilfulde sangens pointe
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

Anaxagorax

jeg tror de fleste af os begår den fejl at behandle kvinder udfra det udgangspunkt at de kan tænke rationelt.

jeg ved ihvertfald at det er en fejl henkastet at bemærke at ens kærestes numse er blevet lidt større på det sidste... ouch. den blev ikke glemt i lang tid.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

quota

Jeg synes godt nok du genereliserer lidt voldsomt ;)

Men mon ikke din kæreste har forstået det som om det hun normalt laver ikke er godt nok? Det tror jeg.

BB

Jeg lever sammen med en utrolig sød og intelligent pige.

Men der er en ting jeg har fundet ud af.

Evnen til at placere skylden på manden er noget gennemgribende for alle mænd.

Lad mig komme med et eksempel:

Pige glemmer at lukke lågen i køkkenet mens man står og laver maden sammen. Hun slår derfor hovedet efterfølgende ind i lågen og bliver tosset af raseri. Og siger noget i retningen - "du kunne jo også have lukket den låge".

Pige er på vej ned i byen og hun opdager at hun har glemt indkøbsposer - og svarer det er jo ikke kun mit ansvar at huske poserne.

Pige er gået i gang med at vaske op og taber et glas som splinteres til tusind stykker - og hvem får skylden - manden - han tog jo ikke opvasken selv.

Det kan altid på en eller anden måde blive mandens skyld.

losse

de kan være noget så rare, men de kan FANDME være svære at forstå nogen gange, kender godt det med at give en pige en kompliment, og så misforstår hun den helt, og finder straks noget negativt, og så er alt bare pludselig ens skyld.

mht. musik kan jeg heller ikke forstå dem... De vil ofte hellere høre høre robbie williams eller backstreet boys end f. eks In Flames, Iced Earth, Metallica, Red Warzsawa, machine head og Tool... fatter det ikke...

vil sq hellere have noget tråd !!!

Jenova

Åh gud! Jeg bliver helt overvældet af alt den klogskab mht. til kvinder, der findes i denne tråd. Det er jo en sand guldgrube!  ::)
Jenova Painting -  Like watching paint dry

GoldenDK

Quote from: Jenova on 07 January, 2004, 21:20:10
Åh gud! Jeg bliver helt overvældet af alt den klogskab mht. til kvinder, der findes i denne tråd. Det er jo en sand guldgrube!  ::)

LOL !

quota

Hehe Jenova, jeg sad bare og ventede på du postede ;)

Men det vil altså sige at du mener der er ramt plet? ;D

FatherNurgle

HAHAHA Inge, så sandt så sandt!  ;)

Men du må da indrømme at (ihvertfald nogle) kvinder har en noget anden realitetsopfattelse end mænd har. Vi kan stå og se på den samme ting, og er alligevel dybt uenige om hvad det er ... se det var ikke sket med 2 mænd (Eew, tænk at jeg sagde det  :-X)

Men jeg tror ikke det er noget jeg vil til at gøre mig klog på ... det er trods alt noget af et minefeldt at bevæge sig ud i ... specielt når der er kvinder tilstede  ;)

Anaxagorax

Quote from: Irit on 07 January, 2004, 22:30:42
Men det vil altså sige at du mener der er ramt plet? ;D

det er åbenbart så åbenlyst hvad der er galt med os at hvis vi ikke selv kan se det, kan det også bare være ligemeget!  ;D

nogen der har hørt det før?
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

quota

Quote from: FatherNurgle on 07 January, 2004, 22:32:27
Men jeg tror ikke det er noget jeg vil til at gøre mig klog på ... det er trods alt noget af et minefeldt at bevæge sig ud i ... specielt når der er kvinder tilstede  ;)

Det skulle du tage og fortælle til ham psykologen der har udtalt at mænd er klogere end kvinder og at kvinder ikke bør sidde i lederstillinger fordi de er for følsomme osv osv. Jeg har desværre glemt hans navn, darnit, men han er da i hvert fald et fjols uden lige :P

Wolfboy

2 kvinder går til samme fest og finder ud af de har samme tøj på. De hader hinanden og finder på en undskyldning for at forlade festen før der er andre der bemærker det.

2 mænd går til samme fest og finder ud af de har samme tøj på. De bliver de bedste venner og drikker sig pløre stive sammen.

Jenova

Heh, ja ok... jeg må jo desværre indrømme, at der findes en del kvinder uden humor og logisk sans, men jeg håber da sandelig, at de er undtagelser.

.... og så må jeg lige sige til BB at min kæreste er fuldsændig enig med ham (selvom jeg overhovedet ikke forstår hvorfor ???), men jeg tror ikke, han tør poste det her. Han griner på sådan en lumsk måde, når jeg skælder ham ud ;)
Jenova Painting -  Like watching paint dry

CBMFreak

Ok, må lige blande mig her...

Nu skriver Jenova at det er fåtallet der er sådan?

Jeg er ikke enig.. jeg har ikke mødt en eneste der IKKE var sådan...

Og jeg har altså mødt en hel del....

Nu kan man jo være "led" og skrive "det siger vist mere om dig end om dem?" ... men der vil jeg med det samme sige, at jeg ikke har lavet andre fejl end de "klassiske" fejl...

jeg syntes man burde få udleveret en komplet guide af en kvinde i det øjeblik et forhold indledes... I denne guide skal der stå alt hvad man "må" og "ikke må" og så må man forhandle sig frem til en rimelig løsning hehe...   I guiden kunne der også stå ting som livretter, ynglingsfarve og evt "kvindepladder" (ouch hehe) som de gerne vil ha man skal "interessere" sig for... så som sko, tøj .. mv....

Konklusion.... kvinder er underlige og jeg tror det er fåtallet der ikke er sådan.... Kender faktisk kun en der ikke er sådan, nemlig en af mine bedste venners kæreste.. hun er FORHOLDSVIS fornuftig... afaik anyway...    (Mht Jenova kan jeg ikke udtale mig om hvorvidt hun er en undtagelse :), kender hende ikke så godt, men at hun interesserer sig for små plastic og metal figurer kan kun siges at være et plus ;))

(Kryber lige i bombeskjul, forberedt på en byge af hårdtslående argumenter og arrigskab)
mvh. Thomas Jensen... Beware.. the green tide will consume the galaxy...

Doowa

Vi må jo desværre konkludere at en af de vigtigste evner som mand er at kunne smile pænt og sige undskyld, selv når man står komplet uforstående overfor situationen... :D ::)
"Don't think of it as being outnumbered, think of it as a wide target selection!"

Sonny

Hvad ville der være morsomt ved livet hvis ikke kvinder var uforståelige? Jeg skal squ ikke gøre mig klog på dem, og nogle gange kan det godt blive belastende. Og det er langt fra alle kvinder der har den tendens, men nogle gange bliver man lige mindet om det, som for eks. når hun bliver sur over man altid sidder og maler, udtalt en halv time efter hun har udtalt sig positivt om ens interesser og syntes det er sødt.. mystifystisk.. tror ikke det handler udelukkende om kvinder, det er nok mere noget med den feminine side der spiller ind, en ting som også mænd kan være en del af. Jeg kender ihverfald et par gutter jeg nogen gange mistænker for at gennemgå en månedlig cyklus.

MHT at få udleveret en guide, så skulle i læse klassikeren "mænd er fra Mars, kvinder er Venus" det er storslået underholdning, et fantasyværk på højde med ringenes herre der virkelig lefler for idelogien om at kvinder skal opføre sig tosset og mænd skal rende dem i hælene som lydige hundehvalpe. Læste den med nogle veninder for et par år siden, og vi var flade af grin!

For nu at holde det lidt i figurspilsområdet, så burde alle kvindelige enheder have en regel om humørsvingninger, 20 kvinder side om side i et regiment kunne jeg godt have mistænkt for at starte en rødstrømpedemonstration midt i en kamp, og angribe nærmeste mandlige enhed. Bare en tanke  :D

Thorbjörn Nielsen

mänd er fra mars...
kvinder er fra venus...

og jeg svärger på at gravide kvinder er fra en anden galakse!!!

Nogen gange ska man bare sige "böh" og så springer hun i luften..  :oHAHAHAHAHA! Men sådan er det jo! :-*

ps. jeg håber det blir en chaos spawn!

Søren K

Hej

egentlig tænker jeg en masse forfærdeligt dybsindige tanker om emnet, (uha uha) men er egentlig lidt udkørt nu; Istedet for at trætte jer og mig selv mere vil jeg lige crossposte et brev, som sjovt nok dukkede op i min mailbox just i dag.  (Jeg reserverer mig dog retten til at kommentere tråden senere, påstået træthed til trods)

----
Pigens dagbog:

Lørdag, d. 21. juni

Så Mark i går aftes og han opførte sig ret så underligt.
Jeg tog ud for at shoppe om eftermiddagen med tøserne.
Var på bar med Mark senere, der var propfyldt med mennesker og masser af larm. Jeg foreslog at vi gik et sted hvor der var mere stille for at snakke. Han virkede meget fraværende, så jeg foreslog at vi skulle gå hen og få noget godt at spise. Under hele middagen virkede han slet ikke som sig selv, han smilte slet ikke og han lagde ikke så meget mærke til mig eller hvad jeg sagde. Så jeg vidste bare at der var noget galt.
Han kørte mig hjem og jeg tænkte på om han ville med ind.

Han gik med ind.

Jeg spurgte om der var noget galt. Han rystede bare på sit hoved og sukkede og tændte for fjernsynet. Efter 10 minutters stilhed sagde jeg at jeg ville gå op og i seng. Jeg lagde mine arme omkring ham og sagde at jeg elskede ham utroligt meget. Han sukkede bare og gav et lidt trist smil. Han gik ikke med ovenpå, men senere kom han op og da vi elskede var jeg overrasket over hvor fraværende og kold han var. Jeg begyndte at tænke på om han måske ville forlade mig, at han måske havde fundet en anden pige.

Jeg græd mig selv i søvn.

Drengens dagbog:

Lørdag, d. 21. juni

Danmark tabte til Sverige 2-1. Fik dog stadig fisse

Hygge / Søren
Currently diving in the Philippines - It's great, but I miss my toys.

Peder

Hmm... jeg vil give et råd mht til kvinder: Vær jer selv. Kvinder har respekt for en mand der ved hvad hvem han og hvad han vil. Lad være med at bøje nakken og være alt for sød og flink - det kan godt nogle kvinder siger at det er det de vil have. Det er det bare ikke. Så lad være med at prøve at regne dem ud - det er slet ikke meningen.
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

Peder

Uha - ja - det kan godt være kvinder brokker sig over at det er væmmeligt at være gravid - men det kan nu også temmeligt anstrengende at være udsat for en gravid kvinde. Er din kvinde gravid, Thorbjørn? Så får du nok en lille noisemarine  ;D Sig farvel til din nattesøvn de næste par år  ;D.

Quote from: Thorbjörn Nielsen on 08 January, 2004, 13:53:05
mänd er fra mars...
kvinder er fra venus...

Nogen gange ska man bare sige "böh" og så springer hun i luften..  :oHAHAHAHAHA! Men sådan er det jo! :-*

Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

Doktor Helge

HAHAHA den var rigtig sjov Søren
den skal jeg huske
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

Nighteye

Quote from: Thorbjörn Nielsen on 08 January, 2004, 13:53:05
mänd er fra mars...
kvinder er fra venus...

Hey Tillykke mand. Det med at formere sig, er jo vist meningen med livet eller sådan noget.  :) Jeg stemmer for han skal hedde Kharn....
Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Jeg er personligt træt af døde kendte mennesker

Broderen!

Hey.
LOL, den var sq god Peder.
Jeg vil give Peder meget ret i at man klart bare skal være sig selv, og ikk være for flink altid!! så tror de bare det blir en vane! og det går kun udover en selv til sidst!!.. :(
Men anyway, nu er det her jo meget et mande forum, så det er vel engenligt helt iorden at snakke om kvinder og om hvor sære de kan være, men jeg vil dog stadig sige at jeg nu har haft nogle søde kærester som faktisk godt kunne forstå mig og min sære hobby, har trods alt fået min kæreste til at male med mig og spille!  ;D
Men mange af de ting som blir skrevet må jo også give folk ret i, jeg tror virkelig de tænker på en helt anden måde... !!??
f.eks havde jeg en kæreste (min rigtig første) som jeg gik i klasse med, samt min bedste ven. det er lidt en klassiker, de ender selvfølgelig med at hun er mig utro med ham og at jeg finder ud af det. vi var sammen i ca 2 år, når men så bryder helvede ud osv. jeg for slåges lidt med min ven og kaldt min eks en masse ting.
Jeg snakker ikk med hende mere og min ven ser jeg heller ikk rigtig, det mest skøre er så at hun faktisk ringede forleden dag og sagde undskyld fordi hun havde været mig utro, øhhhhhhhh!!?? det er 6 år siden, det er måske lidt forsent du!!...  ???
Et andet ex. er  at man om fredagen finder ud af at man ikk har mere mælk i køleren, man når så ikk at få handlet om lørdagen, står op mandag morgen kæresten går ud i køkkenet og åbner køleren, hvorefter hun blir sur fordi der ikk er mere mælk!!? øhhh? hun vidste godt at vi ikk nåede at handle ind, men stadig så siger hun, hvorfor har du ikk købt mælk og blir sur!! det kan jeg bare ikk forstå!!
hehe når men som en ven sagde, selvom løven og tigeren er samme dyr, så er det lige som ikk det samme alligevel!!  ;)
når alt for mig!

Broderen!
Har været på afveje siden jeg gik i dagpleje...

Thorbjörn Nielsen

Quote from: Peder on 08 January, 2004, 15:15:39
Er din kvinde gravid, Thorbjørn? Så får du nok en lille noisemarine  ;D Sig farvel til din nattesøvn de næste par år  ;D.

*gulp!*

Ja og sådan har sikkert en automatisk doom siren installeret!!!
Nej bare der 15 tär og 10 fingre er jeg sku glad - nattesövn eller not!

Quote from: Nighteye on 08 January, 2004, 15:40:22
Hey Tillykke mand. Det med at formere sig, er jo vist meningen med livet eller sådan noget.  :) Jeg stemmer for han skal hedde Kharn....

Kharn the Bäsprayer?! ... Hmpf!

Jeg ska i hvert fald ha fat i sådan en "future headbanger" tröje!

losse

hehe kender godt det der med at smile pænt og sige undskyld... nogen piger er så grådige at de beder om et kram...

jeg tror heller ikke at det er undtagelserne der er sådan lidt svære at forstå, men undtagelserne der er noget nemmere at forstå og kommunikere med...

når man spørger sine drengevenner hvad de ønsker sig til jul osv, siger de ofte ting som: computerspil, film, GW, og ting til andre hobbyer.

hvis man spørger en pige siger hun oftest: tøj, smykker og sko...
bruger de al tiden på at prøve på at se godt ud, eller keder de sig bare max, eller har de ingen fantasi???