News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

KVINDER!!!...suk

Started by Doktor Helge, 07 January, 2004, 17:23:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

quota

Mastercrafte? Er det sådan noget med silicone og den slags?

Belial

Quote from: CBMFreak on 08 January, 2004, 11:05:31
jeg syntes man burde få udleveret en komplet guide af en kvinde i det øjeblik et forhold indledes... I denne guide skal der stå alt hvad man "må" og "ikke må" og så må man forhandle sig frem til en rimelig løsning hehe

Det nytter ikke noget!

Reglerne for kvinder er som Warhammer regler. De ændrer sig hele tiden og lige som du tror at du har fattet dem så kommer der et nyt regelsæt eller en FAQ som vender det hele på hovedet.

Min yndlingshistorie er fra min egen erfaring med min dejlige kæreste.

Jeg får besked på at samle en skænk. Fair nok. Da jeg er halvvejs færdig med at samle den farer hun i flint og spørger hvorfor jeg ikke har fjernet den sofa som står på den nye skænks plads. Jeg bevarer dog fatningen og spørger hvor sofaen skal stå.
Den skal stå i det andet værelse der hvor kasserne står med de ting som skal være i den nye skænk-som-jeg-ikke-må-samle-før-jeg-har-fjernet-den-sofa-jeg-ikke-må-flytte!!! AAAAARGGHHHH!!!!  >:(

Kvindelogik Nej-tak!

MVH

Belial

Muele

Mit lille bidrag:
Min kæreste falder tit i søvn foran fjernsynet, og det gør jeg ikke. Når jeg så går ud og børster tænder vækker jeg hende lige, så vi kan følges op i seng.
Hun skal lige vågne og kommer ud på badeværelset et minut eller to senere end jeg.
Når vi så er færdige og skal op til soveværelset, siger hun tit: "Har du låst døren og hvorfor har du ikke slukket lyset i stuen?"

Men det var jo hende der forlod stuen sidst! Skulle jeg have slukket før end hun gik derfra? Ja åbenbart, men det har jeg også prøvet og det er heller ikke populært.

:-*

Er bacon et krydderi eller en basis-fødevare?
Begge dele!

FatherNurgle

HEHEHEHE, så ka' i lære det  ;D

Næh tøser (eller gents ... det må i selv ligge og rode med), det eneste der holder er sgu godt gammeldags singleliv ... der er ingen der brokker sig over at mit vasketøj ligger ved siden af kurven, og jeg bestemmer selv om jeg vil støvsuge idag eller imorgen (eller slet ikke  ;)).

Og nu må i jo ikke misforstå mig, jeg holder skam meget af kvinder, men der er nu engang nogle ting som er lettere når man er alene. Så rart som det end kan være at have en at holde af og om, så er det sgu også meget rart at kunne få lov til at være sig selv, og ikke være nødt til at forholde sig til andre mennesker og deres humør og følelser.

Men jo, jeg har da også selv været der ... og det er jo meget rart alligevel, selvom man nogle gange bli'r nødt til at tage sig til hovedet og tælle langsomt til ti ... hvem ved? Måske har de det på samme måde med os? Inge?

Knightofni

losse

tror aldrig jeg kommer til at fatte kvinder....Sad But True

Jenova

Quote from: FatherNurgle on 26 January, 2004, 17:07:28
Men jo, jeg har da også selv været der ... og det er jo meget rart alligevel, selvom man nogle gange bli'r nødt til at tage sig til hovedet og tælle langsomt til ti ... hvem ved? Måske har de det på samme måde med os? Inge?

Tja..... jeg tror at jeg blev nødt til at tælle til 100.... så i stedet for vælger jeg som regel bare at flippe ud.. bare spørg min kæreste ;)
Jenova Painting -  Like watching paint dry

FatherNurgle

Hehe, der er nu ikke noget som ærlige og selvransagende kvinder  ;) ... godt gået Inge ... selverkendelse er første skridt på vejen  ;D

Ravage

den vigtigste ting mod kbinder er høj lD og innitiativ(hvor godt man snakker sig ud af situationen og kan undgå den powerfist der kommer i hovedet på en) anyway her mit råd som virker indtil videre:
Kvinder: sov sammen med dem, gå sammen med dem, snak sammen med dem...MEN LEV IKKE MED DEM!!!!
Quote from: Honsou on 02 February, 2009, 11:50:52
Du er så nørd at jeg føler mig helt normal

Søren K

Quote from: Ravage on 06 February, 2004, 09:41:47
Kvinder: sov sammen med dem, gå sammen med dem, snak sammen med dem...MEN LEV IKKE MED DEM!!!!

Suk... Det er nu ellers dejligt.  :P :-[ :P :-[

Hygge / Søren
Currently diving in the Philippines - It's great, but I miss my toys.

BB

Jeg vil gerne give Søren ret ;) ;)

Lev med dem ;)

Houen

I snakker sådan om kvinder...... Der er kun en løsning..... Bliv bøsse :-X

s0renK

Singlelivet er vejen frem man kan ligge og klø sig på maven mens man stener foran fjerneren med sin ølhat på hovedet og en pose peanut kugler(med hele 30% ægte peanuts) i hånden(siger det kun fordi at jeg ikke har held med kvinder RØV!!).
"The Bible is a collection of religious myths. No different from 40K fluff."-Vlad the Inhaler

Ravage

tror bare at jeg vil bruge min unge alder som undskylding for ikke at vil være fast sammen med nogen indtil videre...det løser alle problemerne og når jeg engang er blevet ældre kan jeg jo ombestemme mig(jeg er bestemt ikke blevet klogere på det tidspunkt!!!) og hvis jeg ikke ombestemmer mig kan jeg jo altid sige at jeg er for gammel til at indføre et nyt forhold...se den perfekte undskyldnings cirkel...  ::)
Quote from: Honsou on 02 February, 2009, 11:50:52
Du er så nørd at jeg føler mig helt normal