News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Internet priser, hvem er billigst

Started by mcpolle, 13 January, 2004, 15:52:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mcpolle

Hej gutter,

Jeg har Stofanet lige nu og giver 325kr per måned for en ok forbindelse, men vil gerne høre fra jer hvem i er med, og hvor megete det koster.

Vil gerne se om jeg kun spar lidt penge.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Wolfboy

Sorry, firmabetalt opkobling her  8)

FatherNurgle

Hmm, jeg har Tiscali, og jeg mener at jeg betaler noget der ligner 600 om måneden for en 1024/512-forbindelse. Tiscali kan dog ikke umiddelbart anbefales! De er efter min mening en kende pebrede med prisen, og deres service er bestemt ikke noget at skrive hjem om.

Ydermere var jeg ved at pisse i mit tøj af grin igår da jeg læste om deres nyeste tiltag ... det kommer nu til at være sådan, at når man har en flatline (ADSL), så må man jo downloade så meget man lyster ... MEN, hvis man downloader mere end gennemsnittet så, og hold nu fast, så lukker de min forbindelse ... *loooooooooooooooool*. Jeg har så umiddelbart et par spørgsmål ... hvem er det der skal bestemme det gennemsnit? Er det gamle mennesker der kun bruger det til at tjekke post med (og derfor kun dl'er nogle få kb om dagen), eller er det mig som snildt når op på et par hundrede om dagen  ;D? Og ikke mindst, hvor meget er gennemsnittet? For det oplyser meddelelsen naturligvis intet om  :-\

Det er simpelthen så latterligt, så jeg stærkt overvejer at skrive et lille undrende brev til dem (så skal jeg satme sørge for at de får røde ører :-[) MUAHAHAHAHAHA!!!!!

Håber du finder noget Polle, men Tiscali kan som sagt ikke svare sig. De tegner sig for ca. 2% af markedet, men 20% af klagerne  :-\ Er jeg den eneste der ikke lige kan få de tal til at hænge sammen?

Muele

Sjovt nok vil gennemsnittet falde måned for måned, når man skærer alle der ligger over gennemsnittet fra.

Har selv tele2adsl 512/128 til 340 kr/md.
Er bacon et krydderi eller en basis-fødevare?
Begge dele!

Bash

Jeg betaler 100 Kroner om måneden + 100 kr. de første 24 måneder =200 DKK for en svingende forbindelse med minimum på 256 hver vej.

Når jeg tester den siger den ofte 1700-1800 hver vej, så den er da OK.

Min forbindelse er igennem DjurslandS.net, og man kan godt forvente lift nedetider, men til gengæld er det billigt.

Man behøver desuden heller ikke en fastnetslinie, da det foregår over radiobølger til en mast i nærheden.

/Bash AKA Jens Ole Pedersen

BB

Jeg betaler 20 kroner om måneden for flatrate - 100 mbit internet.

Bash

BB - Hvor mange brugere er der så på den linie?
/Bash AKA Jens Ole Pedersen

BB

Normalt downloader jeg med lidt over 8 Mbyte i sekundet. Så det er ikke så frygtlig mange. Iøvrigt så er det samlede internethastighed for alle brugerne meget meget større..

Nighteye

Sidst jeg havde BB var det hos TDC, og der var ingen problemer overhovedet, jeg var meget tilfreds, plus at de vist nok var de billigste af de gængse løsninger. Nu har jeg igen TDC, jeg tror jeg betaler 350 for 512/128 med fri trafik selvfølgelig.

Hvis en forskel på +/- 50-70 korner ikke gør noget, så ville jeg tage tdc, de har den bedste service der er, og deres linier går næsten aldrig ned (ikke hvad jeg har oplevet da) Ellers er Cybercity også gode.
Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Jeg er personligt træt af døde kendte mennesker

Muele

BB: Det vil sige at dit eget netkort er flaskehalsen i teorien? Kunne du så ikke bare sætte et giga-netkort i?
(ikke at 100 mbit er sådan at kimse ad)
For øvrigt er 8 Mbyte/sek. ca 50% af den maksimale udnyttelse af en 100 Mbit forbindelse, men flaskehalsen ligger nok ikke hos din isp men et andet sted på nettet.

Er jeg misundelig på din forbindelse? Nej da ;)
Er bacon et krydderi eller en basis-fødevare?
Begge dele!

Doowa

Jeg havde tidligere Tiscaly/World Online og havde aldrig nogen problemer med det. Jeg betalte ca. 400 kr. om måneden for 512/128, men kender ikke priserne idag.
Nu har ejendommen dog fået fællesbredbånd og det er åhhh så fedt... (ja, det var ment ironisk. Jeg ville fandme næsten hellere betale det mere for min gamle Tiscaly opkopling!)
"Don't think of it as being outnumbered, think of it as a wide target selection!"

s0renK

Har selv 2mbit adsl bredbånd skal ikke betale for det muhuhahaha
"The Bible is a collection of religious myths. No different from 40K fluff."-Vlad the Inhaler