News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

hva blir man efter warboss?

Started by Broderen!, 14 January, 2004, 14:02:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ul

En squig, helt klart en Squig...
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

quota

Quote from: ul aka Kaz on 17 January, 2004, 21:08:55
En squig, helt klart en Squig...

Pfff, du kan være squig, jeg vil være snotling!

/plage :-*

Bash

hmm. Max kunne vel også være noget lignende "GW-NØRD af 1ste grad"
/Bash AKA Jens Ole Pedersen

quota

Quote from: Bash on 17 January, 2004, 23:15:55
hmm. Max kunne vel også være noget lignende "GW-NØRD af 1ste grad"

Hehe, det var også en mulighed, men har Asger ikke reserveret den titel? ;)

Bash

hmm. nej det tror jeg ikke. 2nd måske....
/Bash AKA Jens Ole Pedersen

Søren K

Du godeste Bhall! Du flipper jo helt ud...  

Nå, men tillykke med det, selvom jeg er en kende lettet over der ikke er flere titler efter Warboss...  ;)

Hygge / Søren

P.S. Vil du tage det fortrydeligt op hvis jeg, i al mindelighed forstås, foreslår Powerfist at give dig en titel i anerkendelse af din ildhu? Spamsmølf comes to mind, men benævnte mind er også pænt inficeret af portvin  ;D  Powerposter er nok et mere positivt ladet ord.  ;)
Currently diving in the Philippines - It's great, but I miss my toys.

quota

Quote from: Søren K on 21 January, 2004, 01:55:48
Vil du tage det fortrydeligt op hvis jeg, i al mindelighed forstås, foreslår Powerfist at give dig en titel i anerkendelse af din ildhu?

Haha, ja jeg skulle ikke glemme at grine efter alt det arbejde der blev lagt i det ;)

ul

Spamsmølf, han er helt klart en spamsmølf..

"Dø din blå halvnissse"
Better to be silent and have people think you're stupid, than to open your mouth and prove them right.

quota

Hvad med om PF bare slettede to af postene så han blev Nob igen? ;D

Jenova

Jeg synes det kunne være rimelig fedt, hvis man fik titlen "Taber" når man nåede 1000 poster.

Det er da noget at stile efter......
Jenova Painting -  Like watching paint dry

Oddball

Quote from: Jenova on 21 January, 2004, 13:02:26
Jeg synes det kunne være rimelig fedt, hvis man fik titlen "Taber" når man nåede 1000 poster.

hehe av for en lussing, og mig der skulle til og foreslå at man kom til og hedde "nurgling" når man rundede 1000p
Poul  "Oddball" Bonderup

The chemist who first synthesized morphine later lost his wife to a fatal overdose of same.

quota

Quote from: Jenova on 21 January, 2004, 13:02:26

Det er det da ikke. Jeg er en taber nu her, og jeg har da ikke 1000 posts endnu :P

Jenova

Quote from: Irit on 21 January, 2004, 17:09:43
Det er det da ikke. Jeg er en taber nu her, og jeg har da ikke 1000 posts endnu :P

Men vil du ikke gerne have, at alle kan se det?
Jenova Painting -  Like watching paint dry

quota

Quote from: Jenova on 21 January, 2004, 20:03:01
Men vil du ikke gerne have, at alle kan se det?

Hmm, nej, det tror jeg egentlig ikke :P

Powerfist

For det f?rste s? mener jeg at der p? et ret tidlig tidspunkt er blevet svaret p? jeres sp?rgsm?l ang. titler. Jeg ser sgu gerne at i fremover lige vil tage og t?nke lidt over hvad det er i skriver! Jeg har den seneste tid h?rt fra flere seri?se skrivere at de er tr?tte af at l?se s? mange ligegyldige indl?g. At dette kan h?nge sammen med at folk pr?ver at opn? nogle ret ligegyldige titler herinde h?ber jeg sgu ikke.

Jeg mener at der er k?rt med ret slap line mht diverse indl?g, men bliver der ved med at komme useri?se indl?g om nogle ret ligegyldige ting vil jeg begynde at sortere dem fra og slette dem. Vi er stolte af at k?re et af Danmarks st?rste foraer for Warhammer, men hvis folk ikke bruger det til hvad det er tilt?nkt, s? er det ikke et forum som folk fremover vil foretr?kke. Det ville jeg ihvertfald ikke selv g?re. Derfor kan jeg kun sige til de af jer som "Spam-poster": T?nk over hvad i skriver! Hvis i sidder og keder jer derhjemme s? lad v?re med at brug dette forum til at lave en masse ligegyldige posts. T?nk p? hvad i selv gerne vil l?se herinde, og pr?v s? for pokker at holde jer en anelse seri?se i indl?ggende.

Hvis i har en masse ligegyldige indl?g som egentlig ikke vedr?rer figur-spil, s? har vi p? forummet lavet boardet "Sjov og spas" til det samme. Det ville da v?re smadder ?rgeligt hvis dette forum r?g op i hat og briller!! Det er skam ikke derfor vi har lagt s? mange kr?fter i det!

Ser frem til forbedring!!!

- Thomas "Powerfist" B?rentsen -
Thomas Powerfist Bærentsen

Nighteye

Så du vil altså ikke respektere mig mere hvis jeg har 3000 posts?? øv..  ;)

Ej, jeg syntes jo du har delvis ret. Jeg holder selv meget af at læse sjove indlæg, og har da vist også selv lavet et par, men jo, når vi hr et sjov&spas forum, burde sjov og spas posts være der. Men kunne i/du ikke også lave et forum tilmere seriøese diskussioner, som ikke har noget med GW produkter at gøre. Et sted hvor vi kan lufte vores holdninger om politik, krig og verdenen generelt?

Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Jeg er personligt træt af døde kendte mennesker

FatherNurgle

Quote from: Nighteye on 22 January, 2004, 01:45:05
Men kunne i/du ikke også lave et forum tilmere seriøese diskussioner, som ikke har noget med GW produkter at gøre. Et sted hvor vi kan lufte vores holdninger om politik, krig og verdenen generelt?

Det synes jeg umiddelbart er en rigtigt (rigtig, rigtig, rigtig) dårlig ide ... sådanne diskussioner kan man gemme til "IRL-post-game-sekvenser" hvor man hænger ud med drengene (så har man nemlig mulighed for at klappe dem en på skallen med det samme  ;)), det er der ingen grund til at bruge et forum til ... IMHO

Peder

Jeg synes også politik/religion/samfundsforhold/etc skal holdes ude af fora som dette.
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

quota

Quote from: FatherNurgle on 22 January, 2004, 13:47:19
... sådanne diskussioner kan man gemme til "IRL-post-game-sekvenser" hvor man hænger ud med drengene...

Det kan man så ikke nej. Det er ikke alle der ses IRL jo.

Archial

Enig! Husk på det er et Tabletop forum og ikke ( kun ) en hyggeklub, hvor man snakker om alt hvad der lige falder én ind...

Doowa

Desuden vil jeg helst ikke klappes en på skallen af Irit. Godt nok er han ikke skide stor, men jeg kunne forestille mig at han ville ty til onde midler i en slåskamp :P
"Don't think of it as being outnumbered, think of it as a wide target selection!"

Nighteye

Ok ok, dårlig ide, dårlig ide...

Jeg vil da også give jer ret i at nogen folk meget let har svært ved at styre temperamentet på sådan et forum, men hvis det bliver moderated ordentligt, så syntes jeg egentlig det er et meget sjovt sted.

Men altså jeg syntes stadig der skal være plads til os alle. Jeg er for eksemple en rådden maler, og jeg har ikke tålmodigheden til at gøre det meget bedre, så det forum kigger eg kun lidt på, hvis der er postet billeder af figurer. Jeg spiller desuden kun 40k, og så en masse specialt games, men der kan man sjældent få en diskussion op at køre, andet end at vi alle har prøvet det, og det er fedt at spille...

Grunden til at jeg begyndte at "hænge ud" på dette forum, var da også mere at jeg har været ret isoleret, rent spilmæssigt i en tid. Jeg har kun spillet sammen med 2-3 andre gutter, og så opdagede jeg pludselig at der er spandevis af Gw-narkomaner derude, og dem vil jeg da gerne se/høre lidt til...

Nå, det var vist lidt vrøvlet. Det er også meget sent/tidligt...ZzZz

Muele

Jeg synes bestemt der skal være plads til off topic diskussioner.

Hvis man ikke må hyggesnakke lidt, går luften hurtigt ud af ballonen IMHO.

At der bliver slået ned på netop denne tråd fprstår jeg slet ikke. Den er jo tydeligvis off topic lige fra start af, så folk kan bare lade være med at læse den.

Hijacking af seriøse tråde er derimod en anden sag. Det skal selvfølgelig bekæmpes med (næsten) alle midler. En opgave for de enkelte moderatorer. Omend det er en svær opgave, da de jo ikke kan være online hele tiden, og tråden kan nå at køre helt af sporet og tilbage igen før end han (hun) kan nå at gribe ind. Men de andre brugere kunne jo opfordres til at være mere flittige med "report to moderator"-knappen.

Med hensyn til "pharming", altså at poste for at få en højere status, så har jeg set problemet på flere andre fora, og efter min opfattelse er det eneste rigtigt effektive middel at droppe titler og post-count. Post-counten kan eventuelt bevares inde på brugernes profiler, hvis det er teknisk muligt.

Men alt i alt bakker jeg op om PF's formaning om at stramme lidt op.

Bare lige mine €0.02
Er bacon et krydderi eller en basis-fødevare?
Begge dele!

BB

Folk skriver om at det er at det er nødvendigt at et forum har en moderator. Det er ikke nogen let opgave at være moderator - daglig checker jeg de fleste post igennem cirka 15-20 gange om dagen.
Jeg læser ved gud og ofte mange post som ikke siger mig særligt meget. Ikke nødvendigvis fordi de er dårlige - men jeg synes måske de er kedelig. Jeg kan ikke sidde og checke konstant. Derfor er det en fælles opgave at få fjernet det post som er under en vis standard. Derfor findes der en knap der hedder "Report til moderator". Jeg får besked mere eller mindre samtidig med at der bliver trykket report moderator. Og jeg kan rette problemet med det samme. Istedet for at brokke jer til PF er det meget nemmere at trykke report to moderator - så er problemet løst.  Jeg retter sågar stavefejl i topics - og fjerner indforstående forkortelse i topics.

Med hensyn til denn tråd:

Den startede meget reel. Men det er svært at sige hvornår den burde have stoppet - Jeg har nu slettet enkelte post som jeg anser for direkte spam. Og selv nu er jeg ikke sikker på om jeg skal stille op med den. Dette handler ikke om hvad der er plads til hyggesnak eller ej. Men om at holde en ordenlig standard på ens posts.
Der er intet sejt i at være Warboss fordi man har skrevet en masse lort - og derfor må dem der så gerne ville være Warboss eller Nob må spørge sig selv om den generelle kvalititet af deres post gør sig fortjent til at blive kaldt Warboss.

Nighteye

Jeg syntes nu også der burde være mindst een moderator mere på de travle boards. Det er ikke fordi i gør et skidt arbejde, tværtimod. Men som i selv siger, så kan i ikke være alle steder på een gang.

Men ellers så lav nogen mere klare regler om på hvilke boards man skal være seriøs, og hvor man godt må pjatte også.