News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Golden Templars

Started by Belial, 20 February, 2007, 10:35:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Mouse

Jeg skal nok også erkende at jeg bedre kan lide den med rød (som findes på side 1 Frede) Baserne er dog fedest på den blå.

Jeg tror at det kommer til at se meget prangende ud, for en relativt lille indsats.
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Belial

Ja, jeg har prøvet med rød, men det glider fuldstændig sammen med den gyldne.

De har jo trods alt "have pride in your colours".  ;)

Hmm. Hvilken farve burde ørnen så være? Jeg har prøvet med sølv, men igen kan det nærmest ikke ses.

Nu er det her jo også et voldsomt close-up. Figurerne skal IMO tage sig godt ud på arms afstand og der ser den blå hvide ikke så voldsom ud.

Når hæren er malet og i brug kan jeg jo altid touch up og nedtone efter behov.

MVH

Belial

Og så er jeg nok mere til at spille end at male...  ;)

Excommunicate

Kunne man forestille sig at ørnen også blev blå? Med et hæftigt drybrush af, f.eks., Ice Blue. Det kunne sikkert være meget fedt. Du kunne da prøve.

Simon

Belial

Tjo. Men han ender squ med at blive en ultra marine eller noget. Måske en kontrast farve, men så bliver det nok for rodet...

MVH

Belial

Excommunicate

Hehe, ja det skal sgu ikke gå hen og ligne en Smølf(R)

Men, hvis du holder den guld, så er det sgu også fint nok.

Simon

Taoregorn

Hej Morten,

Jeg må indrømme, at hvis det var min hær, ville jeg s'gu være helt tilfreds.

Men, det betyder da ikke, at jeg ikke har nogen forslag:

Jeg synes den blå farve er fin. Men på det "overview"-billede, du har, synes jeg der er for lidt af den. Når man lukker øjnene synes jeg næsten kun, det var guld man så. Måske et par hvide og blå ben her og der kunne gøre underværker. Eventuelt kunne du vel også introducere en fjerde farve i skemaet til fx chest eagles og andre detaljer.

Belial

Det kan du have ret i, men over-view billedet snyder lidt.

Våben bliver senere, sort og sølv, knæpuder kommer også med. Pynten om hatten er ikke malet på overview billedet og baserne er guld.

Men jeg kan da male et helt ben på dem som ikke har knæpuder..

MVH

Belial

Taoregorn

Jeg kom også på bagefter, at jeg havde postet, at det selvfølgelig har en del at sige, at baserne er guld.

Glæder mig til at se en færdig squad. Laver du unit markings? Et lille vandmærke hist eller hær kunne gøre underværker i den henseende. Såfremt du har en smule mikrosol, så det former sig efter overfalden, selvfølgelig.

Belial

Jeg er squ aldrig rigtig blevet dus med transfers, så jeg undgår dem helst.

Måske lader skjoldet eller knæmærket være squad marking. Ellers er det noget jeg regner med at se på til sidst.

Lige nu arbejder jeg på at få min første motorcykel gjort færdig ( SM biker w. melta gun).

MVH

Belial

Gil

Mine kære ven  ;D

Godt at høre du "bare" har glemt/ikke nået at lave farven på knæene, men hvad er så undskyldningen for ikke at have malet gummituberne imellem armour delene sort(som vi snakkede om)  ;)

Du kan male ørnen på brystet i bone eller en lysgrå farve, hvis du ønsker lidt diskret kontrast der.

Men ser godt ud indtil videre, jeg må nok hellere se at få nogle flere modeller færdige og malet nogle af dem   ;D
Battle Brother
Press Ganger

He who dies with the most toys win

Belial

Hov, hov. Den færdige model har skam fået malet det ene knæ.  ;)

Ups. Gummi-tuberne har jeg dælme glemt.  ::)

Jeg bliver nok nød til at male den ørn, så jeg kan få fred.  ;D

MVH

Belial

Gil

Quote from: Belial on 26 February, 2007, 02:54:12
Hov, hov. Den færdige model har skam fået malet det ene knæ.  ;)

MVH

Belial

Sorry det bemærkede jeg ikke da jeg kiggede første gang, beklager meget  ;)
Battle Brother
Press Ganger

Belial

En lille opdatering.

Så har jeg endelig fået samlet en predator og en rhino, samt et par bikes.

Malearbejdet fortsætter.

MVH

Belial

Belial

VRUUM-VRUUM

The Black Knight

Så er conversion arbejdet næsten færdigt. Der mangler lige lidt green stuff ved samlingen på "hjelmen", et par purity seals og lidt krims-krams på basen. Så er han klar til malearbejdet.

MVH

Belial

Gil

Ser spændene ud, ser frem til den malede version.

Nu har jeg fået dårlig samvittighed over ikke at have fået nogle billeder postet af mit projekt, så det må jeg rette op på mandag, har desværre ikke rigtig tid før.
Battle Brother
Press Ganger

Excommunicate

Det ser sejt ud, Belial... men også chaos-agtigt...? Kan ske du er blevet inficeret!?  :o

@ Gil

Kom så i gang, mester!  ;D

Simon

Gil

Jaja jeg ved det godt, jeg brænder også for at lave den færdig og få den malet og spillet med.
Battle Brother
Press Ganger

Belial

Quote from: Simon Darre on 22 March, 2007, 21:46:57
Det ser sejt ud, Belial... men også chaos-agtigt...? Kan ske du er blevet inficeret!?  :o

Is there a Radical Deamon Hunter in the house? I seem to have caught some kind of heresy-bug.  ;D

Her er fyren efter guld og dip. Nu skal der males sort her og der, så han ser Chaplain-agtig ud. Jeg skylder forresten lige at sige tak til JP, som havde ideen og stumperne til hovedet og chaos-skulderpuden. Og tak til Anders Møller der smed chaplain-bike stumperne gratis med i vores handel.

MVH

Belial

PS: Hvad synes i forresten om hans Crozius Arcanum lanse?

PPS: Ja Gil. Få fingeren ud.  ;)

Mouse

Guld? jamen han skal vel være sort?
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Belial

Det skal han. Men en del områder på ham får lov til at være guld for at knytte ham til chapteret.

Problemet er bare at jeg kun har guldfarven i spray, så jeg bliver nød til at starte med den...

MVH

Belial

Wonderer

Jeg glæder mig til at se den Chaplain færdigmaet :) Fedt concversionarbejde  :P

Og jeg er ligeglad med hvad de andre mener, de hatte der er bare super corny på den fede måde  ;D
Lige pt. spiller jeg kun warmachine (Menoth), men jeg er ved at samle mig en WHFB Orcs & Goblins hær som side projekt.

Belial

Den færdige version:

MVH

Belial

Roar

Det ser rigtig godt ud Belial. Simpel, men overbevisende sort. Jeg er stadig ikke helt overbevist om den blå, men man må vel se det live på et tidspunkt, om ikke andet til CQ.

Roar
Roar Melgaard Gaardsøe

Deadman

jeg er ikke så sindssyg erfaren spiller eller maler.. men.. hvorfor sådan en lille rund base? det er noget jeg personligt føler ødelægger det lidt.. men ud over det, så synes jeg faktisk de er kanon fede dine figurer!
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"

Belial

Jeg bruger de nye terminatorbaser aka 40mm. Jeg kan simpelthen ikke døje firkantede baser i 40K og de større runde baser er alt for store.

MVH

Belial

PS: Det var faktisk meningen at han skulle stejle mere, men desværre skulle limen tørre mere, og da jeg opdagede det var hans pose "faldet lidt sammen". Måske overgiver jeg mig og kommer ham på en calvalry base...