News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Der skal ske noget

Started by Asger, 17 April, 2007, 16:30:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Er der nogen der vil være kaptajn, og dermed melder sig frivilligt? Hvis der er det må det være ham der tager ansvaret for at få det her til at glide!

- Det skal afgøres hvilke racer og hvilke lister folk spiller. Jo før jo bedre.

- Der skal laves et lille skema, så vi i store træk kan sige hvilken type modstanderer hver spiller får.

- Der skal laves en plan for bus eller fly til Gorzow/Berlin. Afgang, ankomst, pris, etc.

- Der skal findes en reserve spiller eller to, som er villige til at tage over hvis der kommer sygdom eller afmeldinger. Jeg ville endda godtage en Skummelkrat.

Er der nogen der træder frem og tager denne opgave som kaptajn? Pointen er at vi skal have en tovholder der holder styr på tingene, men han skal dog ikke en arbejdshest der skal lave det hele.

Hvis ikke skal jeg nok, selv om jeg hellere ville være fri ;)

Asger

Asger

Kent på det engelske forum virker det som om du gerne vil være kaptajn, tager du det så ikke i dine hænder?

Asger

El Rey

Jo dog vil jeg gerne vente til man finder ud af om der er kaptajn duel eller ej. Dog har vi jo mere eller mindre lagt os fast på hærene. Jeg har snakket lidt med Wilhelm om han skal spille dwarf eller HE, men efter hans sejre til Storm er han hvis ok med dwarfs.

Mht til transport synes jeg en fra KBH skal finde ud af hvordan i kommer derned. Så finder vi jyder ud af hvordan vi gør.

Asger

Ok. Jeg står for københavner transporten.

Vi kan altid ændre på den "officielle" kaptajn, men der skal stadig være en der går i gang med at tage hånd om de andre ting.

Kald det den uofficielle kaptajn hvis du vil.

Er det dig?

Asger

Daniel

Hey drenge.
Jeg sætter min lid til dig Asger mht til transportplanlægning.
Selv er jeg først klar på warhammer snak når maj er gået.

Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Telmor

Hej Drenge,
Ved godt jeg har været meget fraværende, hvilket nok skyldes at jeg ikke tænker så meget warhammer for tiden.

Det vi egentlig rigtigt mangler er vel transporten, og lidt raffinering af vores tilgang til matchups. Det første kan jeg godt tage mig af, såfremt der er nogen der ved hvornår bussen går frem og tilbage. Vi gerne forsøge at finde nogle billige flybilleter til Københavner teamet, da jeg klart foretrækker dette fremfor toget.

Mvh

Mikkel
The Calculator kom

The Calculator så

The Calculator... Calculated

Vedel

Hej Gutter...

Lige været inde og kigge på flybilletter til berlin og med afrejse fredag d. 10 og hjemrejse mandag d. 13, så koster det 824,- med Sterling inklusiv afgifter. Det er muligt det kan gøres endnu billigere andre steder dog.
Sas er bl.a. nogenlunde ligeså billige.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Telmor

Lyder fint for mig, bare det passer med bussen.

Mikkel
The Calculator kom

The Calculator så

Telmor

Lader til at det kommer til at passe med bussen, så lad os bare få bestilt:

Telmor wrote:
Hi Jedy,
I might be asking something which is already stated somewhere, however since I can't find it I might as well ask you...

Will a bus be arranged from and to Berlin airport, if so, when will it depart and be back? We want to get our airplane tickets sorted, so this information woul really come in handy...

Cheers

Mikkel

Hi!

1- YES it will be arranged.
2 - According to your needs, one or more. More or less full. (No bus for 8 players). So the bus/buses will be in the evening/afternoon.

So - the captains have to say - xyz players come at xyz time.

Then we put them in groups, et voila.

Jacek
The Calculator kom

The Calculator så

El Rey

Har været ved at se på fly for Jyderne, men det er ikke rigtig en mulighed, da man så skal til KBH først. jeg vil se på noget tog eller bus.