News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

19/06: Peder-Nas

Started by Peder, 19 June, 2007, 23:59:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Peder

Ohøj, og velkommen til Peder-Nas, min blog her på PF. Lad mig starte med at forklare hvad Peder-Nas egentlig er:

Peder-Nas: Slang-udtryk brugt i Emperor's Pride om anvendelse af fantastisk taktisk vid og indsigt til at vende en umulig situation til en sikker sejr.

Øhm, ok - måske er der også noget med noget usandsynligt held involveret. Men lad os ikke fortabe os i detaljer. Og det gik skam hverkan værre eller bedre end at jeg her til aften endnu fik brugt Peder-Nas i mit spil mod Stunke's Skorne.

Jeg havde en Trollblood hær med, anført af Madrak. Her er listen:

Madrak
Champions
Scattergunners
Impaler
Pyre Troll
Kriel Stone Bearer m. venner
Fellcaller
Swamp Gobber Bellows Crew

Stunke havde

Hexeris
2xKrea
Cyclops
Praetorians (en ordentlig bunke)
Venators
Ancestral Guardian
Paingivers eller hvad de nu hedder dem med piskene
Swamp Gobber Bellows Crew

Highlights var:

* Mine scattergunners tøffer hen for at skyde på nogle death marched (meget irriterende) praetorians, for hehe de kan kun løbe 6 og slå når de dør, og jeg kan skyde 8. Men øhm nu er det sådan med afstande og mig at vi ikke er så gode venner, så en pæn sjat scattergunners må lade livet. Til gengæld så er det intet problem at ramme dem med 10+ selvom der står en dum (meget irriterende) øgle og tryller på dem. Uhada et par praetorians og lige så mange døde trolde. Hvad nu? Pyre troll to the rescue! Den går og brækker en stor kump ild i fjæset på dem så en eller to dør og resten løber væk :D Stunke så meget træt ud.

* Hexeris titter hovedet lidt frem og en impaler kaster raskt et spyd i knolden på ham for 12 damage v. kasse et. Stunke så lidt trættere ud.

* Med koncentreret venator ildkraft og fæl krea magi får han en champion ned med nakked. Nå da. Men han er jo tough :) Nu så Stunke også lidt bitter ud.

* Så feater Hexeris (det gør at han kan tage kontrol over ting han slår ihjel og move/attack'e med dem). Hans cyclops gør klar til at smadre en Felcaller så denne kan komme efter Madrak.  Han smadrer Felcaller'en, men den klarer sit tough roll og bliver knocked down. Så dræber han den, men har nu en knock-downed model som han kan rykke/angribe med - og det hjælper jo ikke så meget (fandt bagefter ud af at hexeris feat slet ikke virker på ting som er stationary når de dør).

* Endnu magi og skydning på mine champions formår ikke at slå en eneste ihjel. Men krea'en holder dem dog stangen.

* Madrak bliver lidt træt af det hele og kyler sin øske i hovedet på Hexeris og giver ham 10 damage som ikke kan transferes. Tak for spil.

Ganske underholdende kamp. Impaler og pyre troll styrer. Scattergunners er superseje, men kræver nok at jeg øver mig lidt på afstande :D Madrak's feat er noget hø, men tilgengæld kan han kaste med verdens hårdeste økse i hele verden.

Efter at have spillet med Grissel til Juggernaut, er det ret sjovt at prøve Madrak. En ret anderledes caster end Grissel, men bestemt underholdende. Glæder mig til Comequest - men det bliver svært at vælge hvilken jeg skal stille :D
Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

Overhamsteren

Du må jo tage 2 lister med til CQ, så hvorfor vælge? :)
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Honsou

Pedernas: F.eks. at sende 4-5 chaos marines hen foran 1 chaplain med jump pack + 8 assault marines med furious charge og powerfist, for "lige" at bremse dem en tur, og så rent faktisk bremse dem! Eller sende en dreadnought frem som skjold, og 7 lascannonskud senere, går skjoldet videre som Pedernas vidste den ville. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Belial

"Never tell me the odds".  ;D

MVH

Belial

Powerfist

... Ja ham Peder er en rigtig Han Solo!
Thomas Powerfist Bærentsen

Stunke

Hvis altså Han Solo bare var programmør for IO og havde smålangt hår, så ja... så er ligheden slående.
Nåh ja og hvis Peders bil hed noget der lyder som Aluminum Falcon.

Og hvis han blev uvenner med fede smuglerkonger der frøs ham ned i kulstof så hans kæreste måtte klæde sig ud som ørkenkrejler og true smuglerkongen med en termisk granat så hun kunne befri han fra hans kryofængsel hvorefter hun ville blive taget på fersk gerning og gjort til slavinde og efterfølgende genstand for mange tusinde Sci Fi nørders seksuelle fantasier....

SÅ ville de ligne hinanden meget.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Peder

Jeg mangler også en ekstremt behåret ven, der river armen af folk der banker ham i skak.

P.S. Han Solo har altså også halvlangt hår, sådan da... (jaja jeg ved godt jeg skal klippes).

Blast from the Past
Peder Holdgaard Pedersen
Ninja-Kat

Hoppe

Quote from: Peder on 20 June, 2007, 23:27:07
Jeg mangler også en ekstremt behåret ven, der river armen af folk der banker ham i skak.

Er det ikke Ivan?

Hoppe
Medlem af Emperor's Pride

Stunke

Plejer han ikke at æde brikkerne inden man når så langt som til at banke ham?
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Powerfist

"I suggest you let the Ivan win...."
Thomas Powerfist Bærentsen

Frede

Jeg troede Ivan var den tykke smuglerkonge. Anax. må da være det tætteste EP har på en Wookie.. ;D

- F -

Stunke

Hvad ER det du siger??????????????udråbstegn1!to!!!
ja det er nok ikke helt forkert
- Adolf Hitler

Gregersen

Nix. Vi har en ægte wookie. Endre. Forstår I måske hvad han siger? Og har I nogen sinde set så meget hår? ;)

Jeg havde ham boende i 2 år, før jeg forstod ham

Wookien:"Høwdifødihøh"..
( Nikolaj ruller sit " Comprehend Wookie slag" og ruller 1)
Nikolaj: "Critical failure ..IGEN!!! Det er tyvende gang i dag!"

Den norske wookie kaster altid "Curse of Gibberish", så man har minus 70 på sit "Comprehend Wookie".
Jeg har til gengæld fundet en "Magical Gook of Gibberish", så nu har jeg kun minus 5!

"Let the Wookie win" er heller ikke svært, når han spiller med Cryos(pun) og Vilmont.

Glæder mig til vi ses, Endre ;)
Det tætteste han kommer på kærlighed, er når han bider negle efter han har været ude at skide
PF traderprofil: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=23879.0
Maleblog:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=74678.msg987372#new

Ivan

ROFLMAO @ Gregersen! Stor humor!!!

Hmmm... wookie smuglerkonge
Venerable Dreadnougth
Lord Inquisitor of Ordo Ritus, Castellan
Emperor's Pride

Ivan

Quote from: Stunke on 21 June, 2007, 07:49:10Plejer han ikke at æde brikkerne inden man når så langt som til at banke ham?
Jeg ved hvor du bor(!) og jeg er fandme sulten!
Venerable Dreadnougth
Emperor's Pride

Nordmannen

Y-M-CA!
Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Ivan

hmmm, sådan en bandoler(??) ting har jeg ikke, men ellers ligner det meget godt efter et par uger uden barberbladet ;)
Venerable Dreadnougth
Emperor's Pride