News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Peters Warhammerblog - Intro

Started by PeterK, 01 August, 2007, 09:10:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PeterK

Hej allesammen!

Jeg har besluttet mig for at ville lave en Warhammer blog da jeg efterhånden har en del hobby-projekter i gang som jeg gerne vil dele med jer, samtidig med at jeg også er blevet logget med til en del turneringer her i efteråret, Invasion, Nifcon, Giant Fanatic X, som jeg også vil skrive om efterhånden som det bliver tid til dem.

Per tradition vil jeg starte min blog med at skrive lidt om mig selv. Jeg er 23 år gammel, hvilket betyder at jeg efterhånden har været med i hobbyen i (ish) over 10 år. I den tidsperiode er det lykkedes mig at samle både Chaos, Dværge, High Elves, Orcs & Goblins, Undeads og Brettonians. (samt et tilsvarende antal hære i det der 40k yatzy spil ;) ). Jeg er oprindeligt fra Viborg og i mine unge dage blev jeg da også fundet nørdet nok til at arbejde i Viborgs fornemste hobbyforretning - Hobby World (hvor min løn i praksis bestod af figurer). I nyere tid er jeg flyttet til Warhammer mekkaet Aalborg, hvor jeg stener mig igennem en uddannelse.

Mine seneste bedrifter på Warhammer scenen var at i sidste øjeblik blive shanghajet som dommer til dette års Comequest, hvilket efter omstændighederne gik ok så det kunne være man fik blodpå tanden i den retning...

I første omgang kommer bloggen til at handle om min Undead hær, som jeg spillede til Comequest og som jeg vil udvide frem til Invasion og Giant Fanatic. Samtidig er jeg i de her dage i gang med at laveet spillebord og tilhørende terræn, som jeg også vil beskrive hvordan jeg slipper afsted med hurtigt, nemt og (forhåbentligt) billigt.

Ellers er der jo kun at sige "Let's go to work"

-Peter

corky

Quote from: PeterK on 01 August, 2007, 09:10:35

I første omgang kommer bloggen til at handle om min Undead hær, som jeg spillede til Comequest og som jeg vil udvide frem til Invasion og Giant Fanatic. Samtidig er jeg i de her dage i gang med at laveet spillebord og tilhørende terræn, som jeg også vil beskrive hvordan jeg slipper afsted med hurtigt, nemt og (forhåbentligt) billigt.


-Peter

Glæder mig til at høre hvilken curse du har brugt på din spilleplade, så mine terninger absolut ikke vil noget som helst, ingen gang slå 1ere når jeg har brug for dem.

Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

PeterK

Tror nu bare det havde været mere effektivt hvis din Tomb King ikke havde taget skumgummi udgaven af hans Flail of Skulls med til den uofficielle invielse af mit nye bord :D

Butler

Ja det skal nok blive spændende at følge med i hvad der foregår i dit forskruede hovede.  ;D

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.