News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Fremad, fremad, til helvede med fjenden.

Started by Schack d.y., 09 August, 2007, 22:00:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Overhamsteren

Så vidt jeg kan se vandt Italien over os med 114pts, så selv med 20-0 den anden vej ville de stadig have vundet med 96pts, hvilket vist er nok til en sejr.

Dermed ikke sagt at det ikke er noget knep, men det fik vist ikke påvirket det endelige resultat.
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Skummelkrat

Bibliotekaren siger: Search and destroy!

AndersN

De italienere lyder satme som nogle svin. Jeg har ikke hørt en eneste god ting om dem nogensinde.

Selvfølgelig kan man ikke generali... hmm, jo det kan man vist.
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Anges

Hmm, det lyder som om der har været mange problemer med de italienere, dog vil jeg da gerne høre Daniel selv fortælle om hvad der skete. Men jeg forstår ham nu godt, uden at tage parti af nogle.

Men så må I jo bare smadre dem alle (italienerne især) næste år, så der ikke er nogen tvivl rundt omkring på den store klode, hvilken nation der er bedst!

Og næste år så bliv ved bordet så alt er modbevist :-\
Anders Palstrøm

Skummelkrat

Nå, nu er tråden på TWF blevet lukket, fordi jeg bad den afskyelige Jessica Dejong om at "smoke a peace pipe and shut the fuck up."

Edit:  Nå, Jessica sendte mig en fin PM, så vi fik vist ordnet paragrafferne på en pæn måde.

Jeg glæder mig til at høre Daniels version.

Martin Skummelkrat
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Daniel

Hej Boys, så er vi hjemme igen.

En skuffende placering som dog ikke manglede sjove øjeblikke og store drukmomenter.  (Det mærkeligste af alt var nok, at en af tyskerne gik i søvne ud over en balkon fra 2. sal, men slap med en brækket arm). Vi blev nummer 4 efter 2 draws imod Tyskland og Polen og et nederlag imod Italien.

Jeg vil selvfølgeligt kommentere episoden mellem mig og Lovedick. Og lad mig med det samme sige at jeg dummede mig ved ikke bare at blive.

Den officielle version er som sådan den rigtige, bare uden det mellemliggende fnadder som er i en kamp imellem Danmark og Italien.

Historien irriterer mig af 3 årsager:
1: Jeg blev taberdømt, hvilket jeg overlever da vi havde tabt alligevel.
2: Rygtet genererer dårligt ry til mig, hvilket jeg også overlever da de af jer som har spillet mod mig forhåbentligt ved det er løgn.
3: Danmark risikerer et dårligt ry. Dette sidste punkt piner mig mest, men der vil senere blive postet facts om Italien som jeg håber vil stille dem i så dårligt et lys, at selv Brixtofte vil ligne en sandhedssnakker.

Som jeg oplever spillet er jeg igang med et nemt spil som går den helt rigtige vej, der dog som sædvaneligt mod Italien er præget af at der altså spilles til grænsen. Hr. Lovedick spillede ikke pænt men heller ikke specielt lortet. Vi var oppe at skændes over småting men intet større.
Pludseligt kommer den italienske kaptajn (tror jeg han var) over og griber ind over bordet bagfra og tager nogle af mine terninger og siger at der er 2 6'ere på; han skulle efter sigende have set at der ingen 1'ere er på.
Jeg opfatter det vel et forsøg på at være morsom og indser ikke rigtigt alvoren i beskyldningen. Jeg bliver bare sur over at der kommer en fremmed gut og griber ind i vores spil med hænderne på vores bord. Mest af alt har jeg lyst til at dunke hans hoved ned i nogle af de fine tinsoldater men istedet tager jeg (og her må der rystes på hovedet) terningerne som han står med i hånden, mit målebånd som jeg selv har i hånden og går ud på toilettet, ligger det på håndvasken, putter koldt vand i hovedet og kommer ind igen.
Herefter er resten historie. Han kan hævde at jeg gik for at skjule terningen imens jeg står tilbage med en følelse af at min første indskydelse havde været bedre, omend den nok havde ført til politianmeldelse istedet.
Det var dumt jeg gik, for han fik mere ud af det end vel havde tænkt sig. Jeg kan kun tro at formålet var at stresse mig, irritere mig eller lignende, så at jeg går og dermed åbner op for at jeg kan taberdømmes er at spille lige i hans hånd.

Hvorfor jeg gik kan jeg kun forklare med at jeg var en bagstiv, stiv og sur dansker som følte mig pisset på af italieneren. Jeg tog terningerne fordi jeg ikke begriber hvorfor en tredjemand kommer og griber ind i vores spil. Og som en efterrationalisering kan jeg ikke forstå hvorfor han ikke beder mig vise ham terningen eller finder en dommer eller lign.
Havde jeg indset at det ikke var en "joke" eller hvad det nu skulle forestille havde jeg kunnet modbevise det, men hele situationen forhindrede den rationelle beslutning. Det at jeg ikke indser det alvorlige, i en situation som er så absurd, koster mig muligheden for at gøre indvendinger.

Det er mine ord som jeg oplevede situationen. Jeg kan godt forstå dommernes beslutning da min handling alene er dum nok til at kunne straffes. Dog er jeg lidt skuffet over at de ikke talte med de andre spillere, om ikke andet så for at understøtte min troværdighed. Blandt andet sad Ul selv ved siden af, da jeg som det første i turneringen, fejler med mit anvil på en 1'er og dernæst ikke kan bruge det i 2 ture. Men nok om det, dommerenes beslutning er fin nok.

Nu er det sengetid for mig. Godnat.
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Anges

Jeg synes at i/du burde skrive inde på TWF inden Italienerne kommer for godt i gang med deres historier :-\
Anders Palstrøm

Asger

Tag det roligt det gør vi skam også.

Jeg skriver en post om Italienerne, men der er ikke meget at gøre for at forsvare Daniel ;) Han er jo en tosse.

Asger

Vedel

Daniel skal som sådan ikke forsvares. Hvad han gjorde er komplet åndsvagt og det ved han også godt. Vi kan kun prøve at redde en anelse af hans rygte og så sørge for det ikke giver det danske hold som helhed et dårligt ry.

Vedel
One rat to rule them all:-)

Haekle

Får vi ikke et holdbillede af de stolte danskere?
Do we have any solutions that don't call for violence? Or is this the wrong crowd for that?

superSkip

"når, er det sådan vi spiller"

El Rey

Når jeg er færdig med at fulde mig i denne weekend, skal jeg nok få lagt nogle billeder ud.

Haekle

Quote from: El Rey on 18 August, 2007, 04:46:12
Når jeg er færdig med at fulde mig i denne weekend, skal jeg nok få lagt nogle billeder ud.

Det må satme ha' været noget af en brandert så ;)
Do we have any solutions that don't call for violence? Or is this the wrong crowd for that?

El Rey

Hehe de er blevet langt ind, bare ikke online, det gør jeg lige inden jeg bliver fuld igen. ;)

El Rey

Link til bilellerne ligger i min blog her på siden.