News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Klar til Invasion (afblæst)

Started by PeterK, 11 September, 2007, 19:13:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

PeterK

Først vil jeg gerne sige undskyld for de manglende opdateringer her på bloggen, har været en travl mand :) Det betyder dog ikke jeg helt har ligget på den lade side og jeg har efterhånden fået samlet alle de minier jeg skal bruge til Invasion.

Her burde følge en masse om de konversions jeg har lavet, fra ide til paint scheme, men jeg må nok undskylde igen, da jeg i løbet af de sidste 24 timer har arbejdet de 17 er jeg rimelig smadret. Det betyder dog ikke i skal snydes helt, så her følger nogle VIP shots af de forskellige projekter jeg har lavet til min hær. Skal nok love at skrive en rigtig blok til dem når engang har fået sovet noget mere.

http://s236.photobucket.com/albums/ff216/JensenAA/Warhammer-Undead/?action=view&current=7355fcff.pbw


Som i måske kan ane er de ikke malede endnu, hvilket også betyder at jeg, som sædvanelig fristes man til at sige, står overfor en benhård maleuge for at få dem klar. Heldigvis har jeg en plan - kaffe, masser af kaffe. Forsættelse følger

-Peter

Belial

Kaffe er din ven...

God arbejdslyst med projektet og held og lyke til Invasion.

Vi forventer selvfølgelig en fyldestgørende rapport når du kommer tilbage.

MVH

Belial

PeterK

:( :( :(

Pga af manglende holdning hos Colorlines kaptainer er vores tur til Norge aflyst, bare pga af lidt blæsevejr...

Så i stedet for at bruge weekenden på lystigt af tampe nordmænd i Warhammer sidder vi nu 5 skuffede nørder i en lejlighed.

Skuffende, skuffende, skuffende

_Peter

Belial

Det var ærgeligt. Vikinge invasionen afblæst pga. lidt blæsevejr.

Næste gang så...

MVH

Belial

JoeSmokem

tilbød i ikke at overtage rattet? Det burde da være en smal sag at kunne parkere sådan en slæde på et tilfældigt norsk fjell i umiddelbar nærhed af Invasion!