News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

The Golden zKoTTe - Mark of zKoTTe

Started by zKoTTe, 24 December, 2007, 13:39:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Så er den her igen!

The Golden zKoTTe – Mark of zKoTTe

Lidt baggrundshistorie først!

It was yuletide in the Imperial city of Bohsenfels, where Zkottessa, the daughter of the local merchant lived. She only wished for one thing on Christmas morning, a cute little kitten. Her father told her, that if she behaved till Christmas morning, maybe her wish would become true. So she did, and as her father promised, on Christmas morning she got the cutest little kitten of all, but she needed a name for it, but for some reason she couldn't come up with anything, like her brain was being blocked by some weird force. That night Zkottessa dreamt of a wonderful snow world, she walked along snow covered roads, seeing many peculiar and weird things. She saw a big steam powered and hairy troll, standing there looking very baffled by a window into another dimension, with an armoured knight using a weird device to manipulate the people inside the window. "Pull my tusks! Pull my tusks!" a present with an ugly face said, and Zkottessa took the chance, and as she pulled the tusks a goblin head sprung from the box, revealing it to be a jack-in-the-box. All of a sudden a fish with legs rolled past her on a shield with small wheels, followed by a band of goblins dressed in what looked like grandfather winter outfits, led by dwarves looking the same.

In the middle of all this, she saw her new kitten, as he ran into a forest. She ran into the forest trying to catch him, getting further and further into the forest, and it got darker and darker, until she couldn't see the sky anymore for the trees. Then almost all of a sudden after she had walked for what seemed for hours, she saw a clearing, with a lot of people around a large stone, with her cat sitting on the top. "Finally, she arrives" a demonic voice said, Zkottessa looked around, slightly confused, to find out where the voice came from "Up here Zkottessa, it is me, your cat" the cat said, Zkottessa got so shocked she fell over, being lifted up by a tentacle, which was placed where it's owners arm should really be "Don't be afraid" her cat said "these people have come, because of you" and the only thing Zkottessa could say was a faint *uhrrhghh* sound and produce a very scared face. "Well, now to introduce myself, I am Ettokz, a demon of chaos, serving all the chaos gods as an undivided identity." Ettokz jumped down from the stone, and slowly walked towards Zkottessa "I have something I need you to do Zkottessa, you have to travel the old world, and seeks out the strongest champions of chaos for a fight to the death, so we can have a leader for out crusade against order and peace, it is what you were born to do." Ettokz walked up close to her and whispered in her ear "Now. Go!".

Zkottessa woke up instantly, her heart was beating fast and her breath was heavy. Ettokz was sitting in her windowsill, looking out the window, he turned his head and looked into her eyes, and she realised that even if it had been a dream, it was her destiny.

And so she began her great crusade to find the greatest champions of chaos, for a final fight to the death.

Skrevet af Sigismund (Christian Klintholm)

Nu har vi fået afsluttede første The Golden zKoTTe og det var vores nye medlem Den Skæggede Buddha med hans fantastiske julekort, som der faktisk ikke kun præsterede at vinde denne fabeløse præmie, men samtidig blive årets Games Workshop julekort til samtlige medarbejdere i hele Europa, så giv ham da lige en hånd!

Men nu skal vi jo blive lidt vokse og tage hobbyen lidt mere seriøst (yeah right), så jeg har fundet en ny unik måde at fører en malekonkurrence på, jeg har simpelthen lavet et point system som jeg nu syntes det skal være.

Konkurrencen begynder den 1. januar klokken 00:00.01 2008 og I har nu en uges betænknings tid inden The Golden zKoTTe begynder og point systemet begynder først derfra.

Derefter har i 5 uger til at færdiggøre jeres projekt, I får dog en masse bonus point hvis I husker at opdatere jeres entry med de forskellige point satser jeg har sat til jer.

Når vi ender på Torsdag den 7. februar 2008 så skal vi se jeres entry aller senest, ellers er der diskvalifikation.

Denne gang er temaet CHAOS!

Og det behøver ikke at være en Chaos model, hvis du laver en Orc/Ork der har besluttet at være Slaanesh tilbeder så go ahead, det er kreativiteten der tæller! Det skal dog være GW universet I holder jer til. Så Warmaster, Mordheim osv. må også gerne være med.

Alle kategorier må være med
•   Units
•   Single models
•   Monsters
•   Ogre-sized
•   Warmachines

Hvad er kravene så denne gang?
•   At du har lyst til at prøve kræfter med en lidt anderledes malekonkurrence
•   At du ikke har for meget mellem hænderne så du glemmer dit project
•   At du er nogenlunde til at holde en Deadline, ellers bliver man jo straffet hårdt med mit point system
•   At du godt vil vise dine talenter frem
•   At du har et digicam til at fotografere dine modeller
•   At du har en super sej ide der bliver en superfed entry
•   Og det vigtigste VÆR ENGAGEREDE!!!! Jo mere lyst i viser jo mere lyst har jeg til at lave det her super fedt for alle parter

Præmien er endnu en perfekt fremstillet The Golden zKoTTe pokal med den lille pige der nu har fået et kæledyr, nemlig katten Ettokz

Alle disse ting der kommer nu med tilmelding og fluff og så videre, PM det til mig! Og det mener jeg vitterligt, det gør det lettere for mig at holde at styr på det hele, ellers har jeg magten nu til at slette indlæggene Muhahahhaha!

I kan følge med i de forskellige Entries her

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=21088.msg229085#msg229085

Og dette link må I ikke skrive i, I må kigge, men ikke mere, diskussion omkring figurerne sker her!

Pointsystemet
•   Generelle ting.
o   Tilmelding inden for den første uge +5
o   Navn på din model +5
o   Fluff for din model +15 (fluffet er tre linier eller mere om hvorfor din model er den status han har nu, eller bare en af hans kampe han har deltaget i, engelsk eller dansk, it doesn't matter.) Bare i laver et eller andet er det godt.
o   W.I.P billede inden for 3 uger +10
o   Dynamisk model der ikke er statisk +2 (hop, løb eller ninja)
o   Ukonverted modeller fra både 40k og fantasy med kun de farver deres mark antyder -15
o   Diskvalifikation hvis jeg opdager det er inde fra Coolminiornot.com eller andre steder, hvor det ikke er dig der har skabt din model
o   Diskvalifikation hvis du ikke overholder den sidste Deadline
•   Tceentch +25
o   Masser Øjne +5
o   Birdieness +7
o   Mere Serpent-like end Birdieness +5
o   Tentakler +5
o   Tcheentz Tegnet markeret +5
o   Lots and lots af lyse og glade farver +8
o   Flammer +3
o   Base fyldt op med wicked ting der sker når han træder på jorden +15
•   Nurgle +20
o   Bloated ulækker mavesæk +9
o   Super skinny disease ridden krop +15
o   Scythe of doom +3
o   En stor ækel mund der kommer ud et eller sted +10
o   Fluesværm +20
o   Nurgle tegnet vist på modellen +5
•   Khorne +25
o   Savl +10
o   Virkelig Dynamisk (hop, Løb, død og ødelæggelse i alle retninger) +8
o   Stor økse (to håndsøkse størrelse) +5
o   En ordentlig bunke lig eller mænd han tæver igennem +10
o   Masser blod (ikke kun på våbnet) +5
o   Khorne tegnet vist på modellen +5
•   Slaanesh +20
o   Masser af sensualitet +10
o   Sergent underkrop +5
o   Patter +5
o   Mandelig +5
o   Kvindelig +10
o   Pisk +4
o   Crap Claw +5
o   Slaanesh tegnet vist på modellen +5
•   Undecided +20
o   En indikation af at han er markeret af alle guderne +10
o   Spikes +4
o   Greater Daemon of Undivided +30

•   Mark of zKoTTe
o   Eftersom jeg er arrangøren of doom, så har jeg EN stemme der tæller for 10 point og den går til den der imponere mig allerbedst!
Vi snakker her om at der er en ide eller udførelse så god at jeg får helt ondt mellem benene, vi snakker dynamik og originalitet og masser af WOW(ikke spillet)! Jeg er næsten ligeglad med male-jobbet, jeg er mere i jeres engagement og ideer samt udførelsen!
o   Så er der til den der bare fedter allerbedst for zKoTTe her på forummet. jo mere fedteri jo bedre +15 point giver det. I har to uger til fedte i og så bliver alle jeres forsøg sat op på boardet så alla kan se hvorfor jeg vælger vinderen
(Skumle fører, han er allerede min Nigga)
o   Så er der 10 point til dem der kan overholde alle deadlines til punkt og prikke, hvis du opfylder alle krav i den givne Mark og de ting i den generelle kategori, så får du +40
o   Får du overtalt Tue_kaae, Jacop Rune Nielsen, Kaple, Sonny Bundgaard eller ham den seje Polak fra Giant Fanatic til at deltage så får du +10 point af mig. Hvis du er givne person og ikke er blevet lokket med, ja så må du jo bare deltage på lige fod med alle andre
o   Mark of zKoTTe vist på modellen +10
o   En reference på din model som henviser til zKoTTe, hvordan, ja det må du selv finde ud af, det giver dig i hvert fald +10

Den måde pointsystemet fungere på er at du får de forskellige point satser plus dine stemmer for offentligheden her på forummet.

Og det er mig der bedømmer om i nu også har lavet det der tæller inden for point satserne

f. eks = En stor savlende lord of Khorne med en kæmpe økse der har fluff og navn men ingen W.I.P billede det bliver til denne ligning [15+5+25+10+5+stemmer = 70+x]

Og du kan også lade være med at følge noget som helst undtagen lige den sidste deadline, men så er det kun Stemmerne der tæller og de ting du nu har fået lavet!

SÅ LAD OS SE NOGLE ENTRIES OG LAD FANTASIEN BEGYNDE!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Kvaliteten af billedet er meget ringe i know, men mit digicam gik i smadderstykker :(

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Product

Tæller det som fedteri og lave artworket til konkurrencen? : P

For jeg overvejer lidt at være med xD

zKoTTe

Artwork er en god fedtetjans!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Norx

Uhh Zkotte, du må være blevet øm i dine store, markerede muskuløse skuldre af at skrive så lang og dyb en Post. Vil du have Massage? ;)
Basballen's private gulvklud

zKoTTe

Elskov gælder også!

Norx er noteret for fedteri!

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Kun to tilmeldte indtil videre, kom nu igang!

zKoTTe/Morten

damn jeg er stadig fuld!
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Nu med endnu mere Artwork, KOm nu drenge vær nu med i denne konurrence!!!
Morten Juel Søndergaard