News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Check liste til con tasken

Started by Mouse, 16 April, 2004, 15:33:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Mouse

Jeg glemmer altid et eller andet når jeg skal afsted på en turnering. Nu har jeg taget mig sammen og er ved at lave en liste jeg kan checke efter på.

Sovepose,liggeunderlag og hovepude
Ørepropper
Toilettaske
Skiftetøj
Skifte sko
Håndklæde
Vækkeur

Figurer (inkl. movement trays og lidt ekstra i tilfælde af fejl i hæren)
Displaybase
Hærliste (2 eksemplarer)
Scenarier/missioner og AS system
Regelbøger
Terninger, templates og målebånd
Bakke til transport af hær melem spil (helst med høje kanter)

Malegrej (pensler, maling, vandbære, palette og evt en lampe)
Lim
Skrivegrej
Lommeregner

Kaffekop (til os der hader plastikkrus)
Snacks og drikkelse (i tilfælde af urimelige kiosk priser)
Hovedpinepiller

Kvittering for indbetaling
Penge
Billeter (til tog ol.)
Mobiloplader

Hvad har jeg glemt at skrive på listen som jeg burde have med
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Kragh

sovebamse, terninger, målebånd, godnatlæsning, lykke amulet mv.

Kan godt være der mere, men tror du har det hele  ;D
Thomas Kragh
Se min blog

GoldenDK

Husk en kuglepen og en lommeregner - det er altid det man mangler når slaget er slut. Lommeregneren er dog "optional" :=).

ses,
Karl

Kragh

måske endda en eller tre kuglepenne. Alle skal jo låne dem og så bliver de væk  :P
Thomas Kragh
Se min blog

ConChristian

Hovedpine tabeletter.
Sprittusch/Speedmarker til at skrive på din sodavand/kop.
Vækkeur (telefonen eller whatever)

Mouse

Tak for hjælpen, har opdateret listen

ExoHive

walkman/discman/MP3 afspiller til lange togture

Evt en bold til lidt sparkeri hvis der er mulighed for den slags :P
IRL Navn på opfordring (jeg er en sinke uanset navnet)
Dean Hansen  
Odense

Tjuset

Hvad med en STOR grim kølle til de folk der ikke kan forstå at en sovesal er et sted hvor man tier stille!!!  ;D ;D ;D ;D ;D
Solbriller hvis det er en sommercon...ellers bare solbriller fordi man kan! ;D.....hmmmm (I wear my sunglasses at night...tjum di da dum!)
En god bog til frem og tilbage turen.....hvis ens kammerater absolut ikke ville med.
Godt humør! ;)
The heretic may be right ....... but he is busy burning!!
Thomas Warberg-Kähler

Schack d.y.

Solbrillerne er en nødvendighed, solen skinner jo altid på de seje  8)
Fortes Fortuna Juvat

Gregers M. Ebert
Ring of ancients
Inner circle

www.bugmansbrewery.com - The oldest, largest & most informative Dwarf Website in the old world

ConChristian

Jeg kom i tanke om Skt. Annegade skolen; (Husk kondomer)

Rylle

Forglem ej opkvikkende midler, til at holde sig vågen hele natten og hele weekenden...:) Lovlige som ulovlige.
GhettoBlaster, til lidt personlig underholdning, når alle andre ligger og sover... Så kan man danse lidt med sig selv... Uden der er nogen der kigger og peger fingre...
The Great Book of Insults... Har man ikke allerede den, burde man anskaffe sig den. Ha altid en fornærmelse i ærmet.
3000 danske kroner. Det er altid lækkert at flashe sin pung og gøre fattige misundelige.
Kløpulver. Hældes i modstanders sovepose efter man har tabt. Hævnen er sød *gnæk gnæk*.
Mobiltelefon. Helst på ringeniveau 5, og så have aftalt en masse fester man skal til, så man ved der ringes konstant og spørger hvor man er. Husk at glemme telefonen hist og her.
Papvin.
Bærbar computer. Fordi man ikke ejer et Codex, så man har dem kun downloaded... I dårlig kvalitet. Og med enkelte manglende sider.
TerrorDome CD'er til GhettoBlasteren.

Det var lige mine tilføjelser til listen, som nok skal tages med et gran salt...:)

- Rylle :)
I refuse to have a battle of wits against an unarmed person.

Honsou

Hvad med et skilt til at hænge om halsen hvor der står: "Ryger, afliv gerne."  ;D

Tager du malergrej med på turneringer???? Hold da fest, kommer du i bil med trailer....... hvad med et skrivebord og en fin kontorstol til at sidde at male ved så? ;)

Hvad med en stor seng, for HVIS nu der er vådt på gulvet i sovesalen? :)

Det lyder som en lang lang rejse med den liste, men tænk på en KVINDELIG 40k spiller's huskeliste...........støn. ;)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Mouse

Nej jeg tager ikke altid malegrej med, men ofte. Listen var ikke ment som noget du skal have med, men noget du kunne overveje  ;)

Honsou

PYYYYY-HA, det var lige på et hængende hår!! Tak, det var lige ved at gå galt, jeg troede netop jeg SKULLE have alt det med, også selvom jeg bor 4 km fra turneringen...... det var en lettelse.  ;)

Har faktisk ofte set folk sidder og maler lidt hist og pist inden det går løs, men ligefrem komme langvejsfra med malegrej, det lyder vildt. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Knightofni

Du ved jo hvilke figurer du mangler at male og hvilke farve de skal have. Så du behøver faktisk ikke have mere end 5-6 malinger + pensler med.

Schack d.y.

Jeg ved ikke med jer ? Men jeg har da tænkt at medbringe min egen "cutman" og masøsse.  ;D
Fortes Fortuna Juvat

Gregers M. Ebert
Ring of ancients
Inner circle

www.bugmansbrewery.com - The oldest, largest & most informative Dwarf Website in the old world

Doktor Helge

jeg synes måske der mangler en enkelt vigtig ting
noget vi vel ikke går og tænker over men som er ret væsentligt alligevel...
jeg skriver det kun fordi jeg har set en spiiler rejse hele vejen fra sjælland til Århus for at deltage i en turnering, hvorefter han opdagde at han havde glemt....... sin hær   :o
Suddently reappearing from the void, belived lost in the warp.
Apothecaries har det let.. de skal bare rive organer ud af deres kammerater

Sean

Quote from: Mouse on 16 April, 2004, 15:33:23
Figurer (inkl. movement trays og lidt ekstra i tilfælde af fejl i hæren)
Displaybase
Hærliste (2 eksemplarer)
Scenarier/missioner og AS system
Regelbøger
Terninger, templates og målebånd
Bakke til transport af hær melem spil (helst med høje kanter)

Det havde Mouse da husket at skrive på

Norx

hmm du mangler en vigtig ting..... Maskotten!!! i mit tilfælde er det en fod høj lBabbapappa....
Det er nemlig psykisk terror er højeste kaliper når der står en lyserød klump med øjne og kigger på dig ;)
Basballen's private gulvklud

fezzik

Alter, kylling, kniv, hærliste, sovepose, diverse rusmidler, og figurer etc...
Tro er godt, overtro er bedre. ;D
While the honorable members ancestor was living in damp caves, my ancestors was in Jerusalem writing the bible.

Benjamin Disraeli til en person der havde fornærmet hans etniske baggrund.

Thrawn

Blue-tac for helvede! Eller elefantsnot, lærertyggegummi og hvad det ellers hedder. Godt til nødreparationer.
Og også lim! Der er altid en eller anden idiot der lige fejer en 10-11 modeller på gulvet. Dine modeller! >:(

Og er du til sådan en, må vi da også have en tandbørste med. Gerne elektrisk med 12V batteri og 500 omdrejninger, brugt omkring kl. 04 morgen/nat (set fra A/B menneske)  ;D

Tjuset

Åbenbart Jernstænger.....(doh her troede jeg ellers at jeg kunne slippe for at tage den med igen  :()
Forklæde i plastic så blodet ikke sprøjter på en når man smadrer en der ikke kan stille fuldstændig WYSIWYG....(nåååhhh så ikke alle dine modeller har frag granater på figuren hva!!?... liiiige et øjeblik ... JERNKØLLE DU!  ;D)
The heretic may be right ....... but he is busy burning!!
Thomas Warberg-Kähler

dark-marshal

Quote from: Norx on 23 January, 2006, 14:13:38
hmm du mangler en vigtig ting..... Maskotten!!! i mit tilfælde er det en fod høj lBabbapappa....
Det er nemlig psykisk terror er højeste kaliper når der står en lyserød klump med øjne og kigger på dig ;)

Jeg plager ellers, at tage en lolita dukke med, det virker bæder  ;)

balleman

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.
Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

Bivikninger kan inkludere nørdethed og tab af venner.

Ilithien

Quote from: balleman on 19 May, 2008, 15:22:58
hvad med tandbørste

Quote from: Thrawn on 13 March, 2006, 19:38:59
Og er du til sådan en, må vi da også have en tandbørste med. Gerne elektrisk med 12V batteri og 500 omdrejninger, brugt omkring kl. 04 morgen/nat (set fra A/B menneske)  ;D
Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!