News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Dybdals Ultramarines 4th company! 20/2 Sternguard WIP

Started by Dybdal, 30 April, 2008, 23:29:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Belial

Det er virkelig et imponerende niveau. Både malearbejdet og dit conversion arbejde.

Det bliver en total lækker hær.

MVH

Belial

Elfving71

Quote from: Dybdal on 01 March, 2009, 20:15:55
Mal ALT der ska være blåt med et mix af regal blue og sort i 50/50
derefter et mix af ulrta blue og regal igen i 50/50. her efterlades det andet lag i dybden.
der highlightes med ultra blue på næsten alle edges.
og tilsidst et 50/50 mix af ultra blue og space wolfs grey.

Jeg har selv mit 4th company Ultramarins, det er kanon at ikke alle er på 2nd company som GW er.

Jeg har også kæmpet med den blå farve. den bliver hurtig for mørk eller for fesen.
Jeg har forsøgt mig med  (Jeg vil lige understrege at jeg ikke har dine evner med en pensel)

Sort Base coat
Blå foundation med Necron Abyss
Regal blue (med Necron i dybden)
Highlight med Ultramarine Blue

Jeg tror at jeg vil prøve din blanding i aften for at se om jeg kan ramme min smag for en "Rigtig Ultramarine blue"
Warhammer 40K - Ultramarines
AT-43 - UNA
Uncharted Seas - Humans & ID
Firestorm Amarda - The Dindrenzi Federation
Flames of War - Germans DAK 21 Panzer div.
Arcane Legions - Romans
Blood Bowl - The Cheeseheads (Skaven)

Dybdal

Den blå du har der tror jeg kommer til at minde mere om Crimsons Fists blå. Det er en super fed blå dog.
Den blå opskrift jeg bruger synes jeg selv passer Ultra'ne rigtig godt. Mørkere, end den du typisk ser, men stadig ikke for mørk. At jeg så har taget den fra GW selv så må den jo være tæt på original?

EDIT:
@Belial: Mange tak for de rosende ord.
Men målet er ikke bare en hær. Men hele Ultramarines 4th company med support fra både 1st og 8th company.

Elfving71

Jeg prøvede dit mix af ulrta blue og regal i går aftes og jeg er faktisk rigtig glad for resultatet. (nu mangler jeg bare at male 59)
Det er en blå som passer rigtig godt til Ultramarines. Jeg maler godt nok stadig oven på Necron Abyss

Det har var første gang at jeg er gået i gang med at blande maling, og er glad for resultatet.

Mange tak for hjælpen...

Jeg ser frem til at se udviklingen af 4th company og hvilken support de får fra 1st og 8th.
AT-43 - UNA
Arcane Legions - Romans

Elfving71

Hvilken grøn bruger til til kompagni markering?
Den ser lidt for mørkt ud til at være Goblin Green, er det DA Green eller Snot Green?
AT-43 - UNA
Arcane Legions - Romans

Dybdal

Det er Snot Green oven på Knaloc Green. Highlighted med Goblin Green eller et 50/50 mix af Scorpion Green og Snot Green

Elfving71

Knarloc Green, ja den havde jeg ikke lige set komme  :o

Mine foundation står selvfølgelig i en anden kasse og kom ikke med i mine overvejelser  :P

Er rigtig glad for at jeg har set din tråd, så jeg endelig er kommet i gang med at male. Jeg har omkring 4000 pnts SM som ikke er malet, for jg har ikke kunne ramme en farven som jeg var helt tilfreds med.

Det har jeg heldig vis nu, så min påske er optaget  ;D
AT-43 - UNA
Arcane Legions - Romans

Louis

Hej. Jeg er kommet lidt sent til denne tråd kan jeg se. Men vil bare lige sige rigtig flot arbejde! Kan især godt li' de stribede power fist på terminatorne. Totalt old school!
Jeg er selv lige gået i gang med at samle en ultramarines hær (min første 40k), så det er fedt at se hvordan andre griber det an.
Kig endelig forbi min blog i "de otte spilleres krønike", hvis du vil se hvordan en ny ultra-rekrut klarer opgaven.  ;)