News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Vigholdts BT'er

Started by Deadman, 28 June, 2008, 09:56:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Deadman

Jeg har jo også en BT hær, som jeg hygger med.

Dags dato skal jeg spille med Kean, hvilket bliver spændende. Tror aldrig jeg har spillet mod ham. Og så med BT. og uden en LRC.. meget unormalt for mig, hehe.

Army list for Deadman:

EC - Accept any ...                                                              (1pw)                               :(

Marshall, bolter                                                                                                   
- Cmd sq (6), 2 plasma cannons                                        (2 hw)                        :)
  - (infiltrate)

Sword Brethren 6 mand                                                  (2 pw)                          :)
- pw+lc, infiltrate, frag

Sword Brethren 8 mand                                                  (2 pw)                          :)
- pw+lc, furious charge, frag
- Rhino EA, smoke                                                                                                       :(

9 initiates, melta, pw, frag                                                 (1pw, 1 sw)                :)
- Rhino EA, smoke                                                                                               

9 initiates, flamer, pf, frag                                                    (2pw)                     
- Rhino EA, smoke                                                                                               

2 attack bike m HB                                                              (2 hw)                             * :(
2 attack bikes med multi melta                                           (2 hw)                                * :(

6 HW
8 Power weapons (inkl pf) (bruger 5 ekstra smileys her)
1 SW

1500 pts smiley. Jeg mener at have regnet rigtigt?
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"