Stünkes Mälêblög (med Heavy Metal umlaut)

Started by Stunke, 27 July, 2008, 16:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

IS THIS AWESOME???

Yes!
78 (40.6%)
Helt bestemt
44 (22.9%)
Mjjjjaaarh, jeg forstår ikke din humor
70 (36.5%)

Total Members Voted: 192

Sp0n

Bare en enkelt der truer må være arbejdsmotiverende nok - Jeg kommer uundgåeligt til at tænke på Dave Chapelle og gidseltagningen i bussen...

Den her blog...
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

Stunke

Siden sidste update har jeg haft én (1) meget uproduktiv dag og én (1) meget produktiv dag.
Det betyder at jeg nu har malet brunt og rødt på 6 jezzails mere (de mangler bare metal så de klar til Devlan Mud, og så er de klar), malet metal første gang  på min abomination, lavet 7 plague censer bearers af plague monk/clanrat bits, samlet resten af mine plague monks, og samlet hvad der svarer til 45 clanrats.

Hér til morgen var alle disse rotter stadig på sprues og nu er de klar til kamp.

Det er virkeligt dejlig at få overstået samlearbejdet, nu er faren jo blot at det er til at spille med allerede, så nu må vi se om maleprocessen går i stå.

I morgen kan det være at jeg maler de 6 jezzails færdige og forhåbentligt går i gang med at samle giant rats og MÅSKE også går i gang med mit doomwheel.
Jeg tror dog det er en dårlig idé at samle så meget på en gang, så jeg grunder nok de første 20 clanrats og mine plague monks og går i gang med dem.
Bare jeg har nogen dukker at veklse imellem så jeg ikke skal male flere jezzails lige med det samme. Det er monsternoller!
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Sp0n

Jeg er fuld af imponade over dit tempo. Husk nu at der stadig findes alkohol ude i verden, og du har ansvar for at konsumere en del af det...
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

Stunke

Taktaktak.
Jeg var på druk i lørdags, og jeg bliver nok fuld igen i morgen hvor jeg skal tæve Vedel helt gevaldigt i NWL.
(og skal derfor selv spille skaven, hvilket jeg glæder mig usigeligt meget til). Så helt tørlagt er jeg dog ikke.
Rooooolig nu.

Så byggede jeg en BsB.
Banneret er fra mit doomwheel, og dukken selv er en ganske almindelig stormvermin.
Banneret er pinnet fast i det spinkle håb at det bliver hængende.
Som med alle mine undeadbannerbærere har jeg sat en lille plade plasticcard under basen på fændrikken så han ikke tilter. Hvis man har en unit filler i enheden kan man lige klemme snippen ind under den, så skal man virkeligt splitte enheden ad hvis man skal vælte standarden.

BsB

BsB fra en anden vinkel.

Det var helt sindssygt tillokkende at modellere sådan en hér på ham men jeg modstod fristelsen som i nok ser.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Anaxagorax

Quote from: Stunke on 11 December, 2009, 16:09:59Det var helt sindssygt tillokkende at modellere sådan en hér på ham men jeg modstod fristelsen som i nok ser.

Lav en musikant til enheden, det kan kun blive sëjt!
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Stunke

Så tog jeg mig en rask 20 km på min cikel mens grunderen tørrede på de første 30 clanrats og mine plague monks.

Jeg synes altid monks bliver MEGET grønne at se på, så jeg har hjemmeblandet en devlan mud, med lidt vallejo black green ink (black green L0l) og et skud vand.
Når man sjasker det på hvid primer kommer klunset til at se sådan lidt algebefængt ud, snarere end OMG-grøn!!!! og devlan mud hjælper med at washen lægger sig pænt over det hele.
Hud, hale, bumser og knive får med Devlan mud som sædvanligt.

Jeg håber i synes om det, for det er psykohurtigt at male sådan og jeg synes det ser rigtigt godt ud, så i kan komme med nok så mange tilråb i lyster, hvis ikke det er ros har jeg tænkt mig pure at ignorere det.

Jeg ser nu at der er en støvelinje på den ene dukke og en hvid plet på skørtet af nummer to.
Det har jeg tænkt mig at lade som om ikke findes, og vil således erklære de to dukker for færdigtmalede.
Tak.

- Adolf Hitler

Sp0n

Fuck dukker!

Stunke

Hej igen allesammen.

Jeg ved godt at jeg "ikke har opdateret min blog alt for længe"TM men nu skal det være slut.
Jeg har egentligt ikke malet de sidste tre dages tid, pånær i går aftes hvor jeg malede sammen med kæresten.

I får et billede af resultatet senere i dag.
Så maler jeg lige hurtigt et par timer, så LOVER jeg at i får lyst til at overhælde mig med hademails.

TL;DR: denne post er en teaser. Der kommer først rigtigt interessante ting senere.
- Adolf Hitler

Stunke

Jaaaa jeg ved det godt. I sidder og venter i spænding gør i.
I får en lille teaser dog.

Det var da nogen mæææærkelige billeder.
Gu' ved hvad jeg har tænkt mig at sige til dem senere?
- Adolf Hitler

Frede

Jeg nægter at læse mere i din blog, hvis ikke du får gjort noget ved de kæpestore billeder som fucker med hele layoutet af siden!!!

- F -

Stunke

?
De ser helt normale ud hér hvor jeg sidder.
Skalerer PF ikke automatisk billeder ned hvis de er for store?

edit: jeg nægter at lave flere sjov blogting hvis ikke du køber en større monitor så.
Jeg prøver lige at pejle hvad der er galt, jeg har ingen problemer hér
- Adolf Hitler

b0ksah

The name is Juul, Peter Juul Jensen.
FAQ: Billeder!?!

Drake blev til Kashmir blev til KasH blev til Kasse blev til büchse blev b0ksah .. The Story of a Nick.

Yup, warhammer er noget jeg sux til ...

Frede

Hmm underligt, der er heller ingen problemer her mere.. ???

Før lå billederne af dine plaguemonks ved siden af hinanden og strakte layoutet. Men det er åbenbart gået over.

Så lad os endelig vende tilbage til det planlagte program igen.

- F -

Stunke

Jeg har redigeret i posten nu så billederne ligger med et mellemrum imellem dem. Måske forummet indlæser billederne forskelligt fra tid til anden.

Okay, ikke mere snak, nu går jeg i gang med at male for i aften!
- Adolf Hitler

Skummelkrat

Uh, hvor jeg glæder mig.

Martin Skummelkrat
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Sp0n

Fuck dukker!

Skummelkrat

Det er en genitalman - et meget engelsk fænomen.

Martin Skummelkrat
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

TrueRonin

- Nørd med Aspergers Syndrom, er du i tvivl så spørg Google.

Min trader tråd.

Stunke

Såh gider jeg ikke mere lige nu.

Alle 18 jezzails er nu færdige og det er jeg egentligt ret glad for. De er ikke voldsomt sjove at male.
Jeg har nu 16 plague monk dukker plus en unit filler på 9 mand, så de kan stilles 25 stk nu.

der er malet 24 clanrats plus en unit filler, så dem har jeg også lidt af nu. Command group til både plague monks og clanrats nummer 2 kommer i næste uge (håber jeg).

Af min battalion som jeg samlede for et par dage siden mangler jeg nu at samle mine packmasters, 6 giant rats og 2 rat ogres.
Jeg mangler at male 7 monks der er konverteret til censer bearers, 21 clanrats, 2 clanrat command groups og min plague monk command group.
Eller sagt på en anden måde: Disse dukker mangler maling:

Hér er så resultate af de sidste ca. 2 timers washpjaskearbejde.

Eller sagt på en anden måde.
Jeg har forvandlet dét her:

Til det hér:

Mine monks mangler alle at få Devlan mud, og et par af mine clanrats mangler badab black på deres panser, men Troels C og Lynx spiller dukker i stuen lige ved siden af, så det vil jeg gå ind og kigge på imens jeg drikker en bajersk øl.

Tschüss Gabi!
- Adolf Hitler

Anaxagorax

The Rock er imponeret over hastigheden, men synes at det hele ser lidt blegt ud. Han synes du måske burde bruge mere wash eller ihvertfald give alle områder en hurtig farve over det hvide først?
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Sp0n

The carpet will tie the room together, methinks. Kan vi få et preview på en enkelt med en færdig base? Jeg tror det kommer til at virke fint, hvis den er lidt mørk til de lyse dukker...
Fuck dukker!

Stunke

Min bajer er glad for at Stenen synes godt om hastigheden på malearbejdet.

Thank you thank you thank you.
Tæppet bliver som før nævnt sort med grå tørbørst og en enkelt tot græs hist og her.
Jeg kan da måske godt lokkes til at lave baser på et par enkelte, blot som demo, men jeg regner stærkt med at bestikke et par kammerater med øl og pizza til at hjælpe mig med at lave baser på hele dynen for det kan jeg simpelthen ikke udstå at lave.

Bvadrk!

Nu skal jeg sove, for jeg tror at jeg skal til en forelæsning i morgen som jeg ikke er forberedt til.
Det er ikke så godt når man læser ikke-humanistiske ting ser i.
- Adolf Hitler

AndersN

Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Stunke

Tusind tak.
Jeg holder så uendeligt meget af jeres indlæg hér i min mäleblög, så som tak vil jeg lige poste et samlet billede af hvad jeg egentligt har fået malet de sidste 12 dage.
Alt i alt kan jeg godt fornemme at det hele føles lidt fragmenteret når man kun ser det hele i bidder.
Så without particularly much further ado.
De sidste 12 dages maleslæb er resulteret i følgende:
Hele lortet er blevet samlet og/eller bygget og malet klar til baser.

Der mangler stadig øjne, highlights og tænder med det er desværre lidt lavere prioritet indtil hele hæren er blevet malet.

Inden for den nærmeste tid søsætter jeg ENDNU et projekt.
Det har ikke noget med skaven at gøre men det har i allerhøjeste grad noget at gøre med hvordan den her fantastiske tryllestenslynkanon er blevet malet.

Det bliver ikke alene sjovt, det bliver også lærerigt og bedst af alt: det er ikke engang noget jeg selv skal male, det skal andre gøre for mig, blot for at bevise endnu en pointe.

God nat allesammen jeg *hjeeeeeerter* jer (uden at ville røre ved jer med min pen0rz)
- Adolf Hitler

carstone

Jamen jeg vil da lige kaste en kommentar ind..

Følger lidt med her... Og det er ekstremt underholdenden, jeg takker for gode grin og tærter der bare redder dagen  ::)

Dertil ser det sku ganske fornuftigt ud det male-arbejde der, tiden og metoden taget i betragtning. Det er klasse  ;D

Hilsener og forsæt endelig det geniale blog/male/gøjler - arbejde