Stünkes Mälêblög (med Heavy Metal umlaut)

Started by Stunke, 27 July, 2008, 16:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

IS THIS AWESOME???

Yes!
78 (40.6%)
Helt bestemt
44 (22.9%)
Mjjjjaaarh, jeg forstår ikke din humor
70 (36.5%)

Total Members Voted: 192

Stunke

"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Silva

Hej, Stunke.

Jeg kom ind for at se om der var nye billeder af dyppede figurer, og har så lige læst de to lange indlæg, du lige har skrevet i din bløg.

Jeg har på fornemmelsen, at du har slugt et menstruationsbind.

- Silva

Stunke

Ja JEG syn's det er sjovt.

Men tak, jeg poster flere billeder af mine skaven snart.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Skummelkrat

Amen, gamle skurk. Vi har det samme sand i fissen. Ikke flyvesand, men hoppesand. Hahaha.

Martin Skummelkrat
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Silva

Apropos skaven, så synes jeg den brune farve du har givet den spilleklare skaven og den brune, som du har givet flyvebillen fra ST-serien fungerer vanvittigt godt til dip. Hvad er det for brune farver?

Du skriver i øvrigt at du ville inke den skaven bagefter. Hvis dét ikke var pis, som meget andet i Mælehbløggen, hvilken effekt får du af inking efter dip? Jeg ville ikke selv give en figur ink, hvis jeg dip'er den, men giver det noget anderledes? Og er det overhovedet effektivt, når dip'en også fungerer som lak?

- S.

Stunke

Min BB skaven har fået Battlefield brown, så Gun Corps Brown og til sidst hammerfall Khaki.

Maven på min ripper bug/Feel Bat er Battlefield brown. Træet på skjoldet på min Black knight og Man at Arms skelettet er Bootstrap Leather.

Alt sammen P3 maling.
- Adolf Hitler

Sp0n

Jeg synes alt her er pissefedt! PISSEFEDT!
Kh.
Jesper (Der er ved at dyppe en hær, for derefter at sælge alt hans overskudsdukkelort, da han HAR indset at han ALDRIG kommer til at lege med lortet!)
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

Stunke

Quote from: Silva on 14 August, 2008, 15:53:43

Du skriver i øvrigt at du ville inke den skaven bagefter. Hvis dét ikke var pis, som meget andet i Mælehbløggen, hvilken effekt får du af inking efter dip? Jeg ville ikke selv give en figur ink, hvis jeg dip'er den, men giver det noget anderledes? Og er det overhovedet effektivt, når dip'en også fungerer som lak?

- S.

Hov, det så jeg ikke første gang.

Alt det med ink og grundfarve og ink og grundfarve og ink og grundfarve og ink og grundfarve og ink og grundfarve og ... er et lille stik til en bekendt.
Han ved godt hvem han er, og jeg holder så meget af ham, men han er lidt sær(dvs ikke som mig) når det kommer til maling.

Min skaven er sådan set malet som jeg gerne ville have ham til at se ud. Mine Blood Bowl skaven skal ikke dyppes, de skal males fint og nænsomt og have et kodylt lag lak på næsen og halen så ikke jeg slider malingen af dem når jeg lægger dem ned.
Det gør sådan nogen nemlig meget når man spiller Blood bowl.
Jeg tænkte faktisk på at give undersiderne af figuren noget sort eller meget mørkebrun ink.
Inken vil stadig lægge sig og accentuere pelsen, og vil forstærke den der zenith highlight jeg altid maler mine dukker i såfremt jeg får lagt den rigtigt.

(det tror jeg sgu jeg vil skrive en lille bitte artikel om på et tidspunkt)

Tak for det, du er en muse.
- Adolf Hitler

Troels C

Hej jeg vil bare gerne sige at jeg holder af mine dukker og ja de har det bedst på loftet i mine flyttekasser. Desuden ved jeg godt at man ikke må kommentere men jeg synes at du er for meget.
Jeg har dog kun læst halvdelen af hvad du skrev, for læsning gør mig træt i hovedet.
Jeg kan ikke forstå hvorfor du er så sur??

Hilsen Trorles

P.S.
Dyp er nogen klamt pis som lortefanden har skabt!!! ... og jeg kan lide det.

Belerophon709

Jeg er enig med Troels.

Iøvrigt synes jeg du bør tage dig sammen og få Nilas til at lave arbejdet for dig. Det er sgu for ringe af dig at du selv har svunget penslen over dine figurer. Føj.

Marcus

carstone

Hej,
Jeg har lige set denne blog, og det er ikke sikkert at det sker igen..

Der er nogle ting jeg ikke fatter (Og jeg plejer at have dårlig/meget fjollet humor).. Ved ikke om der er nogle skjulte jokes/punch-lines som jeg ikke har set men..

Jeg har ikke noget imod at man dypper sine figure (specielt hvis der er tale om skaven).. Men jeg har noget imod:

1) at man poster billeder af sig selv, hvor man heil'er.. Jeg får ikke ondt i røven af at man heil'er når man er hjemme, man må synes/føle som man vil, men synes ikke at det er noget man skal reklamere med i sin blog(det kan godt være at billedet bare er postet fordi at man posere i gasmaske og selv synes at det er et godt billede, men forkert synes jeg det er).

2) jeg synes også at det er forkert at blive så sur over den respons man får. Det er jo derfor at man laver en blog, for at få respons.

Derudover synes jeg faktisk at det er/var en ok blog.. Synes det er ok at lave en blog hvor man dypper figurene.. Resultaterne af dypning bliver jo meget ens, men sådan er det jo.. Kan specielt godt lide dine fell-bats.

Jeg forstår dog ikke; det virker som om at meget i denne blog er blevet lavet for at provokere, og hvorfor man gør det forstår jeg ikke.

Hilsener Carsten LP

Troels C

Jeg er meget enig med Carsten her!!!

Det er forkert at heile - men monstro han ik bare vinker hej??

Overhamsteren

Det er da herre mere klammo at han føler på klunkerne, totalt utidigt.
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Stunke

Quote from: carstone on 15 August, 2008, 21:27:17

2) jeg synes også at det er forkert at blive så sur over den respons man får. Det er jo derfor at man laver en blog, for at få respons.

*klip*

Jeg forstår dog ikke; det virker som om at meget i denne blog er blevet lavet for at provokere, og hvorfor man gør det forstår jeg ikke.

Jeg er på intet tidspunkt blevet sur over den respons jeg har fået på mine indlæg. Når jeg ikke vil have at folk kommenterer på dyp er det fordi det altid ender i flammer, og det er totalt nytteløst at prøve at komme til enighed mellem de stidende parter.
Fremover vil jeg poste en masse provokerende ting, fordi det nu engang er en måde jeg godt kan lide at køre den blog her på. Det er sjovt at skrive provokerende og det er udfordrende hvis blot man gør det rigtigt.

Jeg er som sagt verdens rareste mand, hav det in mente når du læser bloggen :)

- Adolf Hitler

Stunke

Troels?

Jeg kan godt se hvad du har gang i og dit internet-alter ego er om muligt endnu mere irriterende end Real Life Cederholm.
Det er allerbedst hvis du er helt tys tys fra nu af.
- Adolf Hitler

Koldegaard

Jeg har læst alle indlæg nu. Og jeg forstår ikke hvad der foregår..
Jeg har læst, og læst.. Og ikke blevet klogere..
Det er perfekt..

-Koldegaard

Troels C

tys  tys??

Jeg har jo ikke sagt noget... Kun skrevet ;D

Skal vi så ikke snart se billeder?? Jeg har tømmermænd og vil underholdes!!!

Sarbæk

Rigtigt fed blog Stunke, jeg har præcis selvsamme tilgang til hobbyen og besidder også både dyppede og ikke dyppede hære (til warmachine). Følger spændt med, men kom nu med nogle flere billeder :)

b0ksah

1) at man poster billeder af sig selv, hvor man heil'er.. Jeg får ikke ondt i røven af at man heil'er når man er hjemme, man må synes/føle som man vil, men synes ikke at det er noget man skal reklamere med i sin blog(det kan godt være at billedet bare er postet fordi at man posere i gasmaske og selv synes at det er et godt billede, men forkert synes jeg det er).

Han er jo en død mand inden længe, da jeg har sendt faderhuset og andre voldspsykopater efter ham...

Men når det er sagt... så lol  8)
The name is Juul, Peter Juul Jensen.
FAQ: Billeder!?!

Drake blev til Kashmir blev til KasH blev til Kasse blev til büchse blev b0ksah .. The Story of a Nick.

Yup, warhammer er noget jeg sux til ...

carstone

Quote from: Stunke on 17 August, 2008, 18:41:25
Quote from: carstone on 15 August, 2008, 21:27:17

*klip*

Jeg er på intet tidspunkt blevet sur over den respons jeg har fået på mine indlæg. Når jeg ikke vil have at folk kommenterer på dyp er det fordi det altid ender i flammer, og det er totalt nytteløst at prøve at komme til enighed mellem de stidende parter.
Fremover vil jeg poste en masse provokerende ting, fordi det nu engang er en måde jeg godt kan lide at køre den blog her på. Det er sjovt at skrive provokerende og det er udfordrende hvis blot man gør det rigtigt.

Jeg er som sagt verdens rareste mand, hav det in mente når du læser bloggen :)

Tja.. Okay.. Det virker som om at denne blog ikke er så slem endda.. Den virkede bare sådan Lørdag/søndag/fredag-aften da jeg skrev mit indlæg..

Og jeg kan godt forstå at du ikke gider at tale om dyp.. Fino.. Jeg ender sku nok med at følge regelmæssigt med i denne blog alligevel..

Men det er stadig forkert at heil'e (hvor er den smilie der siger "hmmf..")

Men post så nogle billeder :P

hilsener Carsten LP

b0ksah

(hvor er den smilie der siger "hmmf..")

?
The name is Juul, Peter Juul Jensen.
FAQ: Billeder!?!

Drake blev til Kashmir blev til KasH blev til Kasse blev til büchse blev b0ksah .. The Story of a Nick.

Yup, warhammer er noget jeg sux til ...

Stunke

Jeg er begyndt at male heste så mine black (red) knights er færdige snart, men jeg kom til at drikke øl og se Bill Hicks - Sane Man. Så opgav jeg.  :-\
- Adolf Hitler

Stunke

Hellige fükkan hvor har det været kedeligt at male de knights hér. Til gengæld bliver de nok fine når de bliver dyppet, så jeg er glad. Med de farver kan de også gå som blood knights når jeg får malet mine 8 originale Black Knights.

På nuværende tidspunkt har jeg 60 skeletter, 8 black knights, 1 vampire dame, 5 fell bats og 5 wraiths klar til dyp.

Next up: 10 skeletter mere :( (så er jeg vidst også ved at være igennem dem)

Så står den på Varghulf, flere fell bats samt ghouls én masse(det vil sige i nabolaget af 70).

Ja.
Halvfjerds. :D
- Adolf Hitler

Stunke

Min fellbat har fået en tørbørst med noget benfarve for at fremhævestrukturen på rygpanseret lidt mere.
Billedet er taget i kummerligt lys med en telefon, og det ser stadig fint ud.

Det betyder at det ser fremragende ud, og det er noget jeg har tænkt mig at gøre noget mere.

Til sammenligning kan i se den samme fell bat inden tørbørst.
- Adolf Hitler

Stunke

Hej igen. Jeg vil bare sige at jeg skal spille hammer imod skummelkrat i morgen men jeg skal på biblioteket og læse kloge kloge ting først så jeg skal have alle mine dukker med mig i morgen tidligt når jeg tager af sted. Derfor har jeg pakket dem pænt.

Ikke at det betyder noget for malebloggen, men det er en fin illustration af hvad dypper plastic tilbyder den fattige, og utålmodige, dukkespiller af muligheder for effektiviseret transport.

- Adolf Hitler