News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Stünkes Mälêblög (med Heavy Metal umlaut)

Started by Stunke, 27 July, 2008, 16:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

IS THIS AWESOME???

Yes!
78 (40.6%)
Helt bestemt
44 (22.9%)
Mjjjjaaarh, jeg forstår ikke din humor
70 (36.5%)

Total Members Voted: 192

Stunke

"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Stunke

Jeg har malet en khadorhær til Dan så han kan komme med til Danmarks mesterskaberne i WM.

Det vil sige at jeg på 14 dage har malet 500 point khador og 2500 point vampire counts ud over at passe mine studier!

Hvad har i andre gjort?
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Sp0n

Vi har ihvertfald ikke brugt så meget rød... Jeg har barselsorlov og laver ikke en skid. Det ser fedt ud!
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

Grobut

Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Rockstar

HAHA HOLD KÆFT MAND.
Kald mig mega-steneren, men nu har jeg altså læst hele denne VIDUNDERLIGE blog igennem, BEDSTE underholdning EVER ;D ;D ;D

længe siden jeg har hoppet på min stol af grin  ;)

Thumps up for dete arbejde, håber bloggen kører videre, game on herfra 8)

Hey du, de der dukker du har rendende rundt, som lugter lidt af blod og død, er egentlig lidt pæne ;) ;)
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Stunke

Jeg kan beklageligvis oplyse at de næste 9 uger formentligt bliver ikke-blog relaterede.
Jeg er lige startet på en ubeskriveligt travl blok på KU, så der er ikke en kinamands chance for at jeg får malet noget som helst af betydning.

Jeg vil gøre hvad jeg kan, men studier kommer i første række, så sportsagtig sport, så dukkenørderi.

Jeg er glad for at du kan lide bloggen.
Det kan jeg nemlig også godt selv...

Lide bloggen altså.
- Adolf Hitler

Troels C

Der kommer nye billeder allerede i morgen aften... Stünke ved det bare ikke endnu!!

...men han har det på fornemmelsen..

Stunke

Det eneste jeg har lavet siden sidst er at samle og håndgessogrunde en snap-fit eldar guardian.

Jeg er nemlig doven ser i.
Og en lille smule travl.

edit: Det ser ud til min nye 28mm futuristiske ven hedder Troels. Desuden er billedet betydeligt dårligere end jeg forventede.

Jeg har tænkt mig at lade det stå, bare for at irritere jer.
- Adolf Hitler

Honsou

QuoteDet vil sige at jeg på 14 dage har malet 500 point khador og 2500 point vampire counts ud over at passe mine studier!

Hvad har i andre gjort?
Jeg er steget en håndfuld levels med min Undead Warrior, og har malet hætter, bukser, rustning, jakker og et par hænder på 35 Renegades. :)

Din undead hær ser iøvrigt fin ud, jeg byder 1500 kr!
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Kreon

Quote from: Stunke on 21 November, 2008, 12:00:27
Det ser ud til min nye 28mm futuristiske ven hedder Troels.

Sludder! Han hedder Træls - selvom billedet er lidt uskarpt er æ'et tydeligt.

Kreon

Troels C

Hov hov!!

...ja OK! Det sgu nok rigtigt nok..

Ivan

Hvad der er mere intressant, hvilket colour scheme skal troelstræls have?
Venerable Dreadnougth
Lord Inquisitor of Ordo Ritus, Castellan
Emperor's Pride

Stunke

- Adolf Hitler

carstone

Quote from: Stunke on 21 November, 2008, 22:43:08
Sort/hvid.

No SRSLY...

Kun sort og hvid :D

Tror faktisk at det kunne blive rigtigt fedt.

Hilsener Carsten LP

Stunke

Så kører khadormalebussen igen.
Og chaufføren nev en lille én inden han satte sig bag rattet.

Personligt synes jeg det er lidt sejt at de sidste to figurer jeg har postet i min mäleblög kun har primer på(omend i forskellige farver).
Kanske jeg skulle omdøbe showet til Stünkes grundeblog?

Jeg maler ikke noget som helst for tiden fordi jeg har pissehamrende travlt og når jeg ikke har travlt er jeg på druk og når jeg ikke arbejder eller er på druk har jeg tømmermænd eller spiller lacrossebold men det er ikke så tit fordi vejret er dårligt og min hund er lige død men den nåede at spise ALLE MINE LEKTIER!!!!! lige inden den sparkede til spanden som egentligt er en spøjs anglofil vending siden man hér i landet som regel bruger udtrykket at stille træskoene men det er ikke nær så sjovt og nu har jeg allerde skrevet meget mere end det var meningen jeg ville skrive og det er jo en maleblog så nu vil jeg male og tage billeder med min teleon som er ved at være gammel og som følge deraf snart skal skiftes ud og så når jeg har taget billeder med min gamle telefon lægger jeg dem op på photobucket så jeg kan linke til dem hér så i kan se hvad jeg laver når jeg laver noget hvilket ikke er så tit fordi jeg har pissehamrende travlt og når jeg ikke har travlt er jeg på druk og når jeg ikke arbejder eller er på druk har jeg tømmermænd eller spiller lacrossebold men det er ikke så tit fordi vejret er dårligt og min hund er lige død men den nåede at spise ALLE MINE LEKTIER!!!!! lige inden den sparkede til spanden som egentligt er en spøjs anglofil vending siden man hér....
- Adolf Hitler

Nixon

Det her er en smule bekymrende... flot rød ellers.

/Nicolai

Stunke

Med lidt held får jeg endda tid til at male i aften.
Jeg er overbevist om at det er så spændende at alle mine trofaste læsere har tænkt sig at sidde klinet til skærmen hele dagen for at se hvad jeg nu finder på.
- Adolf Hitler

Sp0n

Jeg har ihvertfald tænkt mig at sidde og hamre løs på F5 i åndeløs spænding hele dagen! (Muligvis afbrudt af et par enkelte bleskift)
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

Stunke

Så er der noget til dig hér

Jeg arbejder hjemme hele dagen, så jeg håber at jeg kan lave uniarbejdsting i to timer ad gangen og så male i en halv til en hel times tid. Sådan bliver jeg så ved til klokken 20:30 i aften.

En føljeton mine damer og herrer!
- Adolf Hitler

Troels C

Troels C

Nixon

OMG, den er vågen, den er vågen! GO stunke!

/Nicolai

Stunke

Quote from: Troels C on 10 December, 2008, 12:24:50
Eller er det Dr. D.???

Nøp.

Vand, rød ink & vallejo smoke. 'giver et pladret, beskidt udseende som er bedre at male over end den helt glatte grunder, desuden ender jacken også med at se mere smadret ud på den måde.
- Adolf Hitler

Sp0n

Så er der snart gået 4 timer siden sidste update. 2 timers studie, 1 times frokost og 1 times maling? Vi vil se mer'!
Fuck dukker!

Stunke

- Adolf Hitler