Stünkes Mälêblög (med Heavy Metal umlaut)

Started by Stunke, 27 July, 2008, 16:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

IS THIS AWESOME???

Yes!
78 (40.6%)
Helt bestemt
44 (22.9%)
Mjjjjaaarh, jeg forstår ikke din humor
70 (36.5%)

Total Members Voted: 192

Stunke

Ja ok, fair nok.

Er det hér begyndt at virke sært?
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Troels C

Ja lidt, jeg har lige stemt at din blog er for mærkelig.

Stunke

"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Stunke

Dette er verdens sejeste black coach.
Hvad er vildere end et skelet, med en kæmpe lanse på en flyvende motorcykel i fantasyuniverset?
Den giver impact hits, den kan flyve, den forårsager Terror og den hader alt i hele verden.
FÅÅÅÅÅÅÅRK YEAH!

Den skarpe seer lægger naturligvis mærke til at flying pinden er skåret lidt i vinkel, således at man får indtrykket af at motorcyklen er midt i en skarp vending, og der er naturligvis ingen tvivl om hvor underholdende det er at smadre rundt på en flyvecykel at dømme efter skelettets tilbagelænede hoved samt det maniske grin.

- Adolf Hitler

Nixon

Seriøst? En vælte Peter havde været mere 4real WFB!

Skummelkrat

Der er intet, absolut INTET, formildende ved den model. Det er Warhammers svar på 4girlsfingerpaint.

MY EYES

Martin Skummelkrat
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

Honsou

QuoteDen skarpe seer lægger naturligvis mærke til at flying pinden er skåret lidt i vinkel
Ja, det er så mig, men de siger jo også jeg er skarp.

Du har i hvert fald ret i den model causer terror, men jeg synes samtidig den er lidt sej. :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Stunke

Quote from: Nicolai on 02 August, 2009, 02:18:35
Seriøst? En vælte Peter havde været mere 4real WFB!

Fantasy foregår i 40K universet husker i nok.
- Adolf Hitler

Overhamsteren

Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Stunke

- Adolf Hitler

Knudsen

Den skal da have nogle hjul... af ild! Frem med det grønne!

Nixon

Stunke

En blog skal have billeder, ikke så meget tekst. Ellers bliver Hoppe sure på os.
Ikke fordi han ikke kan lide tekst, men fordi han bedst kan lide når folk rent faktisk maler og poster billeder af deres malearbejde så vi andre kan kigge på billederne og sige neeeeeeeeej hvor er det flot så flot kan jeg ikke male hvor lang tid er du om at male neeeeeeeeej hvor maler du hurtigt gid det var mig der kunne male sådan men det kan du også bare du gider bruge tid nok på at lære det men nej sådan skal det ikke være så man bilder sig ind at maletalent er noget der er medfødt ligesom når tykke mennesker mener at de er tykke pga noget genetisk og ikke fordi de bare spiser mere end de burde også selvom de ikke spiser særligt meget men bare spiser ting der er mange ting i som at det er at man bliver tyk af at spise meget af men siden det er en maleblog og ikke en slankeblog så skal jeg poste nogen billeder nu.

- Adolf Hitler

Grobut

God post, men mangler tykke mennesker der maler dukker med mad!
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Stunke

Det havde jeg alligevel aldrig troet jeg skulle høre andre end mig selv sige.
Jeg skal se hvad jeg kan gøre.

Han er ikke rigtigt tyk, men jeg har et billede på mit kamera der møder de fleste af dine krav.
- Adolf Hitler

Ilithien

Quote from: Grobut on 03 August, 2009, 20:48:38
Mayonnaise tricket må da være et godt bud.
Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

Dexo

Quote from: Grobut on 03 August, 2009, 20:48:38

Tykke mennesker maler ikke dukker med mad, de spiser den det er jo derfor de er tykke ;D

chrjensen

Dipping er jo for sejt, det er fanme pænt når det lige får lidt drybrushing efter der har været en tur i spanden.

Dippet 40K ork hær, here I come!
Selvom man er diagnosticeret paranoid skitzofren, kan man stadig godt være forfulgt!

Min blog

Stunke

Der er ret langt til noget som helst der er dippet hér.
De billeder hér er nænsomt malet, og washet. Eller: De er malet og washet og venter på mere malearbejde.

Medmindre du taler om min undeadhær, så ja.
Devland Mud og Badab Black kan dog godt anbefales som substitutter for dip da de shades de ligger får mere jævne overgange, og det er til at male over hvis man begår fejl.
Jeg poster snart nogen billeder af 10 Black knights der bliver malet med Devland Mud så i kan se hvordan det ser ud til sammenligning.
- Adolf Hitler

Frede

Quote from: Stunke on 03 August, 2009, 20:33:11
En blog skal have billeder, ikke så meget tekst. Ellers bliver Hoppe sure på os.
Ikke fordi han ikke kan lide tekst, men fordi han bedst kan lide når folk rent faktisk maler og poster billeder af deres malearbejde så vi andre kan kigge på billederne og sige neeeeeeeeej hvor er det flot så flot kan jeg ikke male hvor lang tid er du om at male neeeeeeeeej hvor maler du hurtigt gid det var mig der kunne male sådan men det kan du også bare du gider bruge tid nok på at lære det men nej sådan skal det ikke være så man bilder sig ind at maletalent er noget der er medfødt ligesom når tykke mennesker mener at de er tykke pga noget genetisk og ikke fordi de bare spiser mere end de burde også selvom de ikke spiser særligt meget men bare spiser ting der er mange ting i som at det er at man bliver tyk af at spise meget af men siden det er en maleblog og ikke en slankeblog så skal jeg poste nogen billeder nu.

Best rant ever!

Bare jeg kunne lave rants som det, hvor lang tid bruger du på en rant? Hvor længe har du ranted?

- F -

Stunke

Cirka den tid det tager en hurtig maskinskriver at skrive det der. Det er jo ikke noget jeg tænker over, jeg taster bare gladeligt derudad.

Jeg kan åbenbart godt lide at rante på min mäleblög for jeg tror jeg har gjort det andre steder også, men jeg synes ikke jeg plejer at gøre det ellers.

Det kan man så tænke lidt over
- Adolf Hitler

Stunke

Måske er der nogen der kunne finde på at tage anstød af mine updates, men ikke desto mindre synes jeg det er vigtigt for de mange mennesker der findes derude, at vide at de ikke er de eneste der er skidetrætte af alle de malenørder der har alt for meget tid OG overskud til at male.
Jeg er personligt træt af terræn nu.

Ja, terræn!

De dér lortebakker alle har, hvor ens archers trimler ned hvis de skal stå på en eller anden knoldet fremspring, én eller anden perfid dukkenørd har bygget for at få sine bakker til at se mere realistiske ud (ja: LOL), pisser mig voldsomt af. Spiller man derudover Dark Age eller Warmachine hvor dukkerne har runde baser, og bakker og skove er megavigtige, så bliver man rigtigt hurtigt træt af at ens store metaldukker går næsergus så snart ens modstander slår med sine terninger.

Derfor min dame og herrer har Troels C og jeg fået den geniale idé at lave 2D terræn i plasticard.
Plasticard slår sig ikke som pap finder på, og siden man kan købe den helt ned i 1½ mm tykkelse kan man stable alt ens terræn og gemme det væk i et chartek.  Man kan snige dukker sådan lige nøjagtigt op på kanten uden at de falder ned, og man kan helt uden problemer trække line of sight forbi terrænet.

Derfor, without further ado: mit nye terræn.

1½mm højt, nyreformet og med let forståeligt forklarende tekst på, så ingen behøver være i tvivl om hvad der spilles på.

Helldiver med concealment

Helldiver uden concealment

Er der Line of sight til dragen Jørgen?
Næ, det kan jeg tydeligt se hér ved siden af det hér supersmarte plasticterræn at der ikke er. Kanten er nemlig så veldefineret at der slet ikke er tvivl om hvad man kan, eller ikke kan, se.
Nøj hvor er det smart.

- Adolf Hitler

Stunke

Måske skoven bliver malet sådan lidt hyggebrun, og bakkerne mørkegrøn.

Måske.
- Adolf Hitler

Player1

Quote from: Stunke on 12 August, 2009, 15:16:58
Måske skoven bliver malet sådan lidt hyggebrun, og bakkerne mørkegrøn.

Måske.

Istedet for at male skovene kunne du klistre et billede på af en skov set ovenfra. Så ville det ser lidt bedre ud måske end hvis de bare var malede grønne el. brune.

Evt med bakkerne klistre et billede af et bjerg set ovenfra, på.

Grobut

Gør i det mindste som Martin siger! og så kan i lige så godt skiftet dukkerne ud med pap nu i er i gang!

Du kender min holdning til det der ;)

Mal nu for helvede nogle dukker i stedet for at springe over hvor gærdet er lavest, du er jo god til det... altså dukkerne, det andet er du også god til, men det skal man lade være med når det er dukkeleg vi taler om... det er jo leg!!1!
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær