News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Stünkes Mälêblög (med Heavy Metal umlaut)

Started by Stunke, 27 July, 2008, 16:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

IS THIS AWESOME???

Yes!
78 (40.6%)
Helt bestemt
44 (22.9%)
Mjjjjaaarh, jeg forstår ikke din humor
70 (36.5%)

Total Members Voted: 192

Sarbæk

Quote from: Peder on 07 December, 2009, 14:50:33
ORDENTLIG TÆRTE - IKKE DET PIS MED JORDBÆR OG FIS!

Hæh det ser ud som om den tærte der har spist dårlig kebab med kamp opkast til følge !

Stunke

Kan du SÅ stave klamme ord korrekt!
Kampopkast er i ét ord.
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

Sp0n

Et komma efter 'hæh' ville også være klædeligt...
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

Sarbæk

Quote from: Sp0n on 07 December, 2009, 19:25:37
Et komma efter 'hæh' ville også være klædeligt...

Jeg kører, efter princippet, at hvis, man ikke kan, finde ud af at sætte kommaer skal man helt lade, være

Anaxagorax

En accent aigu over e'et i 'der' ville også være på sin plads for at hjælpe med forståelsen af sætningskonstruktionen i det brugte talesprog.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Stunke

Quote from: Rema 1000 i SøborgParasolfod fås kun i en farve
?
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Anaxagorax

De er vel løbet tør for de gennemsigtige?

Grobut

Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Troels C

Skriv mindre!

Flere billeder!!

Jeg har sgu ikke tid til at læse alt det der... og jeg føler mig uden for når I bare er så hurtige alle sammen.. :'(

hvad med noget gul eller lilla metalmaling - jeg kender en der har nogle gode tips til en fed bfa hvis du spørger mig. ;)

Det fede er at du slet ikke behøver at grunde din figurer.

(sådan en lille en forstår de sikker også helt oppe i Norge - ik??)

Stunke

- Adolf Hitler

Anaxagorax

Hehehe, argh! Havde helt glemt gul og ametyst-hæren, den var satme lækker :D

Den idé vil jeg altså også gerne støtte op om, mindre brunt og lidt-det-samme-brunt og mere gul/ametyst!

Sadomator

Brun og orange går ellers også godt sammen... gerne som striber...

Stunke

Så blev det igen tid til den daglige update.
I dag blev 6 jezzails (det vil sige 5 mere) klar til at komme en tur i basemaskinen og min abomination fik hudfarve på dér hvor den har hud der skal være hudfarvet og så har den fået de første spæde lag rød maling.

Der mangler som altid at blive malet øjne, tænder og zenithhighlights på de clanrats der skal gøre det klart at der er tale om figurer til en skavenhær, men "det tager jeg senere"TM

- Adolf Hitler

Stunke

Status 2. december

Status lige nu.

5 dage.

Emperor's Stick and Carrot min bare ;)
- Adolf Hitler

Player1

Quote from: Stunke on 07 December, 2009, 18:24:22
Kan du SÅ stave klamme ord korrekt!
Kampopkast er i ét ord.
That depends! Er det fordi han har kastet kamp meget op, eller er det fordi han kæmper med/i/om opkast?

Stunke

- Adolf Hitler

Niqlai

Jaah ..... Synes meget det du har lavet ret fed  ::) .... MEN ... må indrømme at jeg blev lidt skuffet da jeg så at den rotte og Bret bueskytte var en Jizzail .... Så hvis du spørg mig (hvilket du sikkert ikke gør) så synes jeg de Jizzails er en OM'er, stor OM'er ....
There is 1 rule... never, under any circumstances, cast Glittering Robes on a unit containing a vampire, you will be in breach of the 1st commandment of the book of Nagash (Thou shalt NOT sparkle, shimmer, glint, glitter or otherwise reflect light so as to look absolutely FABULOUUUUS!!)

Honsou

Bemærk det ikke er en ommer, men en OM'er...... hvad OM står for ved jeg ikke, men jeg gætter på "Meget Okay"....

Skaven er rent snyd, men det ser fint ud indtil videre! Den hær ville jeg gerne køre over, med en af mine bissehære, en dag.
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Sp0n

Nu vi er ved at kritisere hinandens stavemåder, synes jeg det er voldsom optrapning af våbenkapløbet at begynde at bruge jizzails... Rigtige gentlemen bruger warpstone, tak!
"Naval tradition? Monstrous. Nothing but rum, sodomy, prayers, and the lash." Winston Churchill
Fuck dukker!

Stunke

Quote from: Niqlai on 10 December, 2009, 12:03:53
Jaah ..... Synes meget det du har lavet ret fed  ::) .... MEN ... må indrømme at jeg blev lidt skuffet da jeg så at den rotte og Bret bueskytte var en Jizzail .... Så hvis du spørg mig (hvilket du sikkert ikke gør) så synes jeg de Jizzails er en OM'er, stor OM'er ....

Tryin' tha catch me ridin' shootin' dirtaaaaaa'?

- Adolf Hitler

Nordmannen

Quote from: Niqlai on 10 December, 2009, 12:03:53
Bret bueskytte var en Jizzail

Skyder en jezail jez?

For så skal evt. de der Bretonnians resculptes tungt om de skal skyde...kremt...

Det hadde været 500% sejere enn zKottes Necromunda gang.
Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Stunke

- Adolf Hitler

Nordmannen

Lost in the Immaterium
Rogue Trader
Emperor's Pride

Stunke

Skyder de med S6, eller tror du en enkelt conversion af en jizzail der peger ind mod mine jezzails vil være motivation nok til at skyde med S6?
- Adolf Hitler