Stünkes Mälêblög (med Heavy Metal umlaut)

Started by Stunke, 27 July, 2008, 16:21:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

IS THIS AWESOME???

Yes!
78 (40.6%)
Helt bestemt
44 (22.9%)
Mjjjjaaarh, jeg forstår ikke din humor
70 (36.5%)

Total Members Voted: 192

Stunke

Min blog er stadig den mest laeste af de mindre blogs. Hvis man laeser det hele igennem een gang til forstaar man det godt.

Det bliver go' schauw!
"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Penisjokes, wäshmaleri, øl og dreadball --> mäleblög.

salun

Stunke

"...og så var jeg bare sådan hvaaad mand, fejlcitater er bare totalt for noller altså."
- Adolf Hitler

Stunke

WUUUUUUUUUUARGBLBLBLBLBLBLBLBLBLBLBULLUBLBLB!!!!!!!!!!

Hvem skal være med?
- Adolf Hitler

DaBossakaHånden

Ser interessant ud, er det Mantics?

Hvornår kommer min figur BTW ;D

Benny
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Stunke

Faaaaark mand, den har jeg da godt nok svedt ud. Det var verdens grimmeste skavenslave du skulle have, var det ikke?
Jeg har afleveret ALT mit malegrej, saa jeg skal lige paa besoeg hvor det hele er naar nu jeg skal have malet mine bangeboldhold.
Send mig lige en PM med din adresse, saa ved jeg i det mindste hvor dukken skal hen naar den en gang er klar.

Til de uindviede har Mantic Games lavet et boldspil der hedder Dreadball - The Futuristic Sports Game.
Jeg har indkoebt store maengder af det sammen med et hold kammesjukker, saa nu sker der noget paa bloggen igen.
Jeg spaar at det kommer til at foregaa ligesom sidst: Jeg drikker mig fuld, aevler paa bloggen, samler mere end jeg maler poster en masse lort og er meget sjovere end alle de serioese nussemalere forummet i forvejen besidder i rigelige maengder.

Hvis I er heldige vil hestevittighederne og de mange flotte praemier (hvoraf mindst een ER blevet leveret til rette ejermand) vende tilbage.

Stay tuned...
- Adolf Hitler

Frede

Jeg er i hvert tilfælde meget glad for den Nanna Mouskori plade jeg i sin tid vandt.

- F -

Stunke

Quote from: Frede on 25 December, 2012, 20:02:01
Jeg er i hvert tilfælde meget glad for den Nanna Mouskori plade jeg i sin tid vandt.

- F -
Naar jeg hoerer den slags bliver jeg til den her lille pige:

Jeg er i gang med at skrabe stoebelinjer af Mantic's veermynhold.
Det virker som om dukkerne er lavet af noget resinstads jeg ikke rigtigt er stoedt paa. Er der noget jeg skal vide om det inden jeg begynder at grunde og banke paa dukkerne?
Altsaa, det kunne sikkert sagtens vaere en slags plastic jeg bare aldrig er stoedt paa foer. Er der nogen der VED at Dreadballfigurerne er lavet af resin og samtidigt ligger inde med tips til hvordan det skal behandles?
- Adolf Hitler

Frederik

Det kan vel aldrig skade, med en dukkert i noget opvaskestads. Altså til figurerne.

Netsmølf

Jeg blev nød til at lime mine med superlim, jeg kunne ikke få liquid poly til at hæfte, men nu har jeg bare grundet dem med spray og skal give dem en hurtig gang farve - hele molevitten bliver speedpaintet så jeg kan komme til at spille før nytår.
www.fatshark.se støtter bloodbowl med kunst og derfor støtter jeg dem

Stunke

Spille? I CBBA? Eller privat? Hvis ikke du har din egen blog er du mere end velkommen til at poste billeder af dine dukker her. De der veermyn er saa stygt grimme og besvaerlige at rense stoebelinjer af. Til gengaeld er jeg for foerste gang nogensinde begejstret over dvaergefigurer. Det er totalt omvendtland!

Og hvorfor skal de vaere malet for at du kan spille med dem? Er du striks tilhaenger af spiller-kun-med-malede-dukker doktrinen?
- Adolf Hitler

Grobut

Der er alt for lidt billeder i denne blog!
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Madsb

Jeg glæder mig til at høre når nogen har prøvet spillet. Er det lige så godt som Blood Bowl eller noget helt andet?

Stunke

Quote from: Grobut on 26 December, 2012, 13:03:51
Der er alt for lidt billeder i denne blog!
BUM BILLEDE MÅRFÅRKER!

I dag tager jeg blommer i madeira med til Nørrebro. Og nogen dukker. Så maler jeg på nogen af dukkerne. Så spiser jeg nogle chokolader. Så drikker jeg kaffe. Så maler jeg på nogen af dukkerne. Så poster jeg MÅSKE nogen billeder af nogen dreadballdukker. Så kan Hr. Bech holde sin kæft!

De bagerste dollies er Orx og gobliner. Den hvide tynde robotsatan ude til venstre er en dommer (fun fact: den HAR faktisk øjne i nakken), De grågrundede (men ikke Limpopofarvede) er Forge Fathers, de hvide grimme sataner der vælter rundt over det hele er rotter/skaven/veermyn.
Humans har jeg ikke gjort noget ved endnu.

Hæng på. Det bliver RIGTIGT sjovt senere!
- Adolf Hitler

Grobut

Der er alt for lidt billeder af malede figurer i denne blög!

Stunke

- Adolf Hitler

Grobut

Der er alt for lidt billeder af færdige figurer i denne blög!

Stunke

JEGHADERDIGSAAMEGETLIGENU!!!

I gaar spiste jeg blommer i madeira og chokolade og lakridsflagermus og drak en kop kaffe imens jeg malede nogen veermyn til dreadball, ja.

Saa der der skete var at jeg tog en masse billeder lidt sent om aftenen hvor det eneste lys jeg havde var saadan en lille halogenlampe og saa sagde jeg at billederne saa lidt sjove ud og saa sagde Troels at det nok bare var hvidbalancen den var gal med og saa sagde jeg at billederne paa mit kamera altid saa lidt vaerre ud paa kameraet end de goer naar man ser dem paa en computer men lige netop i det her tilfaelde var billedet ogsaa rigtigt daarligt naar man ser det paa computeren saa nu tager jeg over til Troels igen og saa maler jeg mit veermynhold faerdigt (haaber jeg) og saa proever jeg lige at knipse nogen billeder inden solen gaar ned hvilket den egentligt goer ret tidligt her om vinteren, selvom dagen er blevet naesten 10 minutter laengere men det proever jeg altsaa. I er velkomne til at holde vejret indtil jeg vender tilbage med billeder af malede figurer. Isaer dig Hr Bech din naevenyttige grobrian!

Det der grimme billede ovenover af en veermyn guard der er malet af en farveblind, overivrig, washmistroisk, amerikaner er IKKE min! Folk der foelger/har fulgt med her ville vide at jeg sjaeldent bruger saa flamboyante farver og desuden ikke bryder mig om at male SAA daarligt!

Jeg aner aerligt talt ikke hvor lang tid det kommer til at tage at goere mine veermyn faerdige, for det sidste der mangler er blends, farveovergange, smaa detaljer og skarpe highlights paa det gule panser, og det tager naesten lige saa lang tid at lave som alt det andet paa dukkerne. Men hvis I er heldige begynder jeg at male graa og roed paa mine dvaerge snart.

Maaske.

Laeg ogsaa maerke til at der er en enkelt faerdigmalet figur oppe i oeverste hoejre hjoerne (den har en sort base, saa den burde vaere til at faa oeje paa). Det er min proevefigur. Den blev overraskende fin. Det er lidt irriterende. Det skal vi ogsaa tale om paa et tidspunkt.
Gaa vaek Christian...
- Adolf Hitler

Stunke

Snart skal jeg tale om:
- Hvorfor saa mange af mine veermyn mangler deres venstre arm.
- Folks forventninger til nye spil, i dette tilfaelde Dreadball i saerdeleshed
- Proevemalingsfigurer og hvorfor de er noget fanden har skabt.

Stay tuned....
- Adolf Hitler

Grobut

Det kunne jo være du havde udviklet dig farvevis, det er jo ved at være længe siden. Er sikker på plys og leopardprikker vil klæde dig supergodt *MØSSER*

Men det er godt og betryggende at vide at du er lige så muggen og gnaven som altid! Giver du snart kaffe?

WE ALL LOVE YOU

Stunke

- Adolf Hitler

Anaxagorax

Chokolade med blommer i madeira er rigtig gode, dem spiste jeg også nogle af i sidste uge. Dem med kiwi er også rigtig gode, men dem har jeg ikke spist i lang tid.
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Troels C

Du vil altid være blommen i min kiwi madeira Jesper  :-*

Frederik sidder overfor og er doven. Hans tage billeder/pensel finger er lige nu omkring hanken på en kaffekop mens han sidder og brokker sig over hvor stort TV'et på den anden side af vejen er.. Han burde hellere brokke sig over at de ikke viser noget godt i det... Det eller male.

Jeg maler Æverblight... De helt blege...

Anaxagorax

Jeg har været på Madeira og jeg så faktisk ikke nogen blommer. Ikke at jeg havde forventet det egentlig, men det havde da været lidt passende.

Her ville jeg så også rigtig gerne komme med en eller anden joke om små fugle, der ikke kan flyve, dækket i chokolade. Jeg kan dog ikke rigtig finde på noget, men her er et billede af en kiwi og af noget chokolade.

+

Everblege?
QuoteWe all fail. In the end we all fail. Often sooner.

Blög - Relicblade, Hell Dorado, Kingdom Death og navlepilleri.

Troels C

kiwien er den fugl der har det korteste næb.