News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

ETC live coverage

Started by Skummelkrat, 09 August, 2008, 11:35:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skummelkrat

Du skal tænke på, at italienerne er gode, så folk er også forsigtige mod dem. Desuden har de mødt gode hold.

Martin Skummelkrat
Bibliotekaren siger: Search and destroy!

s00k

Når resultaterne må være lige ved at tikke ind

rainbowman

Damn det var ikke så godt :(

Men er der nogen der er inde i ETC reglerne der kan forklare mig hvordan Troels og Jan kan tabe 20-0 med en VP forskel på kun 1500, det lyder helt gak i mine ører...

Azrael

Det var da noget forpulet sovs...

Skummelkrat

Der er en resultatliste på den officielle hjemmeside sammen med reglerne. Det er den, de går ud fra.

Martin Skummelkrat

rainbowman

De tabell virker unægteligt tåbelig i mine øjne, er denne tabell standard i udlandet eller er det ETC der afviger?

Stefan

Quote from: rainbowman on 10 August, 2008, 18:45:14
De tabell virker unægteligt tåbelig i mine øjne, er denne tabell standard i udlandet eller er det ETC der afviger?

Den stavemåde virker unægtelig tåbelig i mine øjne, er det standard at stave tabel med dobbelt L eller er det Rainbowman der afviger?

Belerophon709

Tyskerne fører med 10 point. Det er 3 mere end Polen på 2. pladsen.

Har jeg ret i at antage at de ikke kan undgå at vinde før 6. runde er blevet spillet, eller er der en del af turneringsformen, der er gået min næse forbi?

Marcus

Skummelkrat

Tyskerne har vundet.

Martin Skummelkrat

s00k

Daniel Blagojevic fra tyskland er pæn vild. 4 sejre på 20-0 og en på 16-4

Belerophon709

Han spiller Daemons.

Marcus

Skummelkrat

Han kunne godt have vundet 4 x 20-0 alligevel. Han har vundet GF to gange og er en mega sej spiller og samtidig en flink fyr.

Martin Skummelkrat

s00k

Hvordan kan han v?re s? meget bedre ind de bedste fra andre lande. Det er jo vildt!

I ?vrigt, s? har han ogs? vundet 4 x 20-0, som jeg skrev :) Men han laver det nok til 5 x 20-0

Skummelkrat

Han er en dygtig spiller, men det handler naturligvis også om, hvem han møder. Både spilleren og hæren. Det er ikke til at sige, hvordan han er blevet matched, men holdene kender jo hinanden lister (uden magic items), så måske er han blevet matched med hære, som har svært ved at gøre noget ved ham, evt. vampire counts.

Martin Skummelkrat

rainbowman

QuoteDen stavemåde virker unægtelig tåbelig i mine øjne, er det standard at stave tabel med dobbelt L eller er det Rainbowman der afviger?

Tak Stefan, fordi du rettede min stavning, det ville have været rigtigt pinligt hvis jeg ikke havde opdaget det ;)

Skummelkrat

Quote from: s00k on 10 August, 2008, 19:16:33
I øvrigt, så har han også vundet 4 x 20-0, som jeg skrev :) Men han laver det nok til 5 x 20-0

Mit svar var til Belerophon, som skrev, at han spiller daemons, og dermed insinuerede, at det er hæren og ikke manden, der er sej.

Martin Skummelkrat

Belerophon709

Quote from: Skummelkrat on 10 August, 2008, 21:15:15
Quote from: s00k on 10 August, 2008, 19:16:33
I øvrigt, så har han også vundet 4 x 20-0, som jeg skrev :) Men han laver det nok til 5 x 20-0

Mit svar var til Belerophon, som skrev, at han spiller daemons, og dermed insinuerede, at det er hæren og ikke manden, der er sej.

Martin Skummelkrat

Nu lægger du ord i min mund. Jeg insinuerede absolut ikke at han ikke er "sej" - hvis han ikke var det, var han nok ikke med til ETC, og ville ikke kunne vinde som han har gjort, slet ikke mod en fyr som Troels, der er kendt som Mr. Point Denial.

Jeg pointerede blot at han spiller Daemons, hvilket vel nok, i disse tider, er et plus i de fleste tilfælde.

Marcus

Skummelkrat

Hmm... Marcus, på mig virker din kommentar stadig som en forklaring på, hvorfor han har vundet stort. Jeg vil stadig tro, at han ville have gjort det med en anden hær. I øvrigt vandt han GF med to forskellige hære.

Well, dæmonhære er ret små, så det er vildt, at han har udraderet Troels totalt. Det er meget, meget svært, Troels' hær, spillestil og dygtighed taget i betragtning.

Martin Skummelkrat

Belerophon709

Jovist, en forklaring, eller rettere: en del deraf.

Jeg er af den klare opfattelse at hære (og deraf følgende match-ups) har en del at sige, men absolut ikke alt. Hvis det ikke var tilfældet, ville vi nok have set et par O&G-hære til ETC.

Det jeg dog ikke mener med min tidligere kommentar, er at manden ikke kan finde ud af at spille. Jeg gør mig ingen illusioner om at han har vundet udelukkende på sit hær-valg, men jeg mener at det har en indflydelse.

Jo, han kunne sikkert vinde overlegent med langt de fleste hære (du kender ham bedre end jeg), men kan ikke forestille mig at Dæmon-hæren stiller ham værre end ellers - tværtimod.

Marcus

Kragh

Slutstillingen

1 Germany
2 Poland
3 France
4 Greece
5 Norway
6 Russia
7 Italy
8 Swiss
9 Austria
10 Sweden
11 Europe
12 Denmark
13 England
14 Slovenia
15 Belgium
16 Finland
17 Hungary
18 Czech
Thomas Kragh
Se min blog

Mini Munchkin

Skummelkrat

Ja, det er godt nok skuffende. Det bliver interessant at høre, hvorfor det gik, som det gik. Jeg kan ikke rigtig forstå det.

Martin Skummelkrat

Jones

Hvordan var resultatet sidste år?

Iøvrigt: "Europe" på 11. pladsen...?

Jeg håber at høre rigtig meget om turneringen her på disse sider i løbet af ugen.

J.
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

s00k

Er Europe ikke bare et stand-in hold ?

Skummelkrat

Ja, det er vist bare et skrabsammen af forskellige nationaliteter for at skabe et lige antal hold.

Martin Skummelkrat