News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Norge mod Danmark!

Started by El Rey, 14 August, 2008, 15:59:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Vedel

Så der nyt. Svensken har muligvis skaffet lokaler ol. i Lund. Altså ganske kort fra KBH. De er dog ikke for flinke til at give os andre informationer, så ved kun ganske lidt jeg har fået fortalt af Morgan so far.

Jeg skal nok give yderligere info når jeg ved mere.

MVH Vedel
One rat to rule them all:-)

Vedel

Morgan har skrevet, at de har fundet et sted vi kan være i Sverige, men har ingen dato eller sted. Han er ikke så meddelsom :-)

Vender tilbage når jeg har mere.

MVH Vedel

Vedel

Hej Gutter...

Lader til, at svensken har fundet et sted vi kan være fra 26.-28. juni og at de som minimum har plads til 4 hold(Norge, Sverige, Finland og DK). Jeg er stadig frisk og vil gerne tage med derover. For jer fra Jylland, som alligevel skal med på Roskilde ligger det også tæt på optimalt, da Roskilde Warmup starter 28.juni. Så kan I tage til landskamp i warhammer og derefter videre til Roskilde. Det sgu da en god ide :D

Det er naturligvis utopi at tro, at vi kan samle hele 'landsholdet' til denne event, og vi vil derfor have brug for backup fra andre. Her skal vi naturligvis forsøge at stille stærkest mulige hold, og jeg tænker derfor at spillere der er eller har været inde omkring ETC holdet kunne være interesseret (BS, Daniel, Kragh, AndersN, Damoun, Skummelkrat, mfl. ???)

MVH Vedel

Troels C

Vedel

Come on gutter.... Hvem er interesserede i at tage med over og tæve svensken?

MVH Vedel

Jan D'Souza

Det bliver for meget for mig. Kan jeg desværre ikke.

Asger

Husk nu alt den energi der er blevet brugt på at lokke bl.a. Henning til jylland ;)

Brug lidt af den på at lokke jer selv til den bedste forberedelse der er, dvs. denne kamp :)

Asger

PS Jeg kommer (forhåbentligt) ikke ;D

Karl Heinz

Quote from: Vedel on 12 March, 2009, 20:08:27
Come on gutter.... Hvem er interesserede i at tage med over og tæve svensken?

Jeg skal nok tage med og banke dem...

Rasmus Rasmussen

Vedel

Quote from: Karl Heinz on 12 March, 2009, 22:25:27

Jeg skal nok tage med og banke dem...

Rasmus Rasmussen

Godt Rasmus :-) Så er vi ihvertfald 3 og afbud fra Jan og Asger betyder, at vi som minimum skal bruge 2 subs.

MVH Vedel

Norx

Altså hvis i er på røven og mangler skal jeg da med glæde tæve nogen svenskere. Er dog klar over at jeg ikke er "øverst på listen" :)
Basballen's private gulvklud

Asger

Det ville virkelig være en hjælp hvis "subs" gad at spille "vores" lister, så vi fik noget erfaring i at lave matchups med dem.

Asger

Kragh

Jeg vil gerne give svensken klø. Skal lige have godkendt anmodningen af chefen...
Thomas Kragh
Se min blog

Basballe

Jeg tror muligvis godt jeg vil kunne til den tid. Jeg vil i hvert fald rigtig gerne!!!

Tjekker lige med tøserne.

H

Vedel

Okay,

Så indtil videre er vi ihvertfald følgende:

Rasmus
Troels
Vedel
og måske Basballe

Fra holdet.

Derudover har Norx og Kragh meldt sig under fanerne.

Hvad med Polle og Kent?

MVH Vedel

mcpolle

Måske, men ikke sikker på det, har sagt ja til at spil på en lignede team Etc ting i england, men kan se at det vil være bedre at tage afsted med holdet istedet for.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

El Rey

Vil lige se på det Vedel, er det ikke lige før vi skal på Roskilde festival? For så passer det jo meget godt.

Edit. kan se det er det, man kan komme ind på festivalen kl 8 søndag den 28. Så det er ikke helt optimalt, da vi jo gerne skulle ind på pladsen der og vi nok også skal starte med at arbejde der.

Vedel

Det er vel ikke et større problem, at vi eventuelt bare crasher Roskilde søndag eftermiddag.

MVH Vedel

El Rey

Vedel

I Lund.... 50-100 km fra KBH. Tror ikke det tager meget mere end 1 time fra Lund - KBH H.

MVH Vedel

El Rey

Ok, snakkede lige med en af nordmændene, lød ikke til de have hørt om det.

Vedel

Nej, det er fordi, at jeg skulle tage kontakt til dem.

Jeg har skrevet til Gard, men han har ikke svaret endnu, så ikke sikkert han har læst det.

Vedel

Asger

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=25617.0

Hvis man istedet brugte denne tråd ville det også give mere mening ;)

Asger

Vedel

Du også så klog Asger  8)

Vedel

Jeg skriver videre i denne tråd, selvom Asger siger noget andet :P

Snakkede med nogen stykker til BRB igår, og det går fremad mht. folk som er interesseret i at tage med.

Fortsat er det stadig spillere fra ETC-holdet, som har fortrinsret, men I må gerne snart melde klart ud, så vi ved hvad vi har at forholde os til.

Sikre:
Troels
Rasmus Rasmussen
Vedel

Måske:
Kent
Basballe
Polle

Interesserede:
Anders Nøhr
Daniel Hedegaard
Norx
Rasmus Mølbak
Kragh(Meget måske, da han bliver far næsten samtidig)

MVH Vedel

Vedel

Hej Gutter,

Så nærmer tiden sig for den aftalte test i Sverige. Norge har meldt afbud, så det lader umiddelbart kun til at blive en træningskamp mellem os og Sverige, hvilket naturligvis også kan blive hyggeligt nok.

Hvordan ser det ud for jer??? Er folk stadig på?

MVH Vedel