News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Stort clash mellem Pepi og Krog!

Started by quota, 15 July, 2003, 23:34:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

quota

Ja jeg lovede jo Pepi at jeg ville skrive en battlereport over slaget mellem Pepi's Slaanesh Chaos hær og Krog's Orcs & Goblins. Det var et ganske kort slag dog, så jeg vil ikke skrive så meget, men jeg vil da se om ikke jeg kan strække den lidt.

Pepi gav op i tur 2 :P

Ja det var så det. Det blev ikke så langt som sagt, men jeg lovede nu engang at skrive noget ;)

Pepi Harlem

Hehe. Quota du er en værre bandit!

Jeg kan høre på det hele at vi to skal have en kamp hvis du skal være næsvis.

Til mit forsvar skal jeg sige at Krogs BT'er og Doomdivers havde været et smut i 40K verdenen og fået sig nogle laser sigter, og så havde han det med at slå dobbelt seksere i sine magi phaser (jeg slå selvfølgelig dobbelt ettere).

Men altså tabet efter runde to (der havde kun været 1 close combat):

6 chosen knights of slaanesh
aspiring champion
2nd level undivided
7 furies
1 spawn of slaanesh
min characters chariot + 1 wound på min exalted champion
2 fast cavalry
1,5 minotaur

Tabet sneg sig lige over 1000 point. Krogen havde mistet 6 wolfriders og en chariot...

Men okay, jeg har set grimmere ting. F.eks. da Jakob N spillede imod Vedel i Cph Warlords runde 2.

Vedels 5 jezzails og 2 warlock engineers med storm daemon tog 1/3 af Jakobs HE i tur 1. Tog den anden 1/3 i tur 2, hvorefter Jakob prompte svarede ved at miscaste og blaste sin 4. lvl med pure of heart ind foran 5 gutter runners...

Jakob gav også op efter 2 ture.

Jeg er altså ikke den eneste.
Damoun

quota

QuoteHehe. Quota du er en værre bandit!

Det tog da lidt tid før du fik taget dig mod til at svare hva? ;) Nåmen "ja!" gu ska jeg da være næsvis :P Og en kamp, det kan vi nok godt finde ud af :)

Pepi Harlem

Quote from: quota on 23 July, 2003, 03:23:45
QuoteHehe. Quota du er en værre bandit!

Det tog da lidt tid før du fik taget dig mod til at svare hva? ;) Nåmen "ja!" gu ska jeg da være næsvis :P Og en kamp, det kan vi nok godt finde ud af :)

Udemærket. Engang i næste uge, men vi kan jo lige aftale nærmere senere. Du kan evt. skrive på damoun@danpars.dk

Jeg skulle ikke have mod på, havde bare ikke lige set denne post (jeg læser normalt kun uner WFB relateret).
Damoun

quota

Jeg holder stadig på at du var bange :-*

Hvor skal vi spille, vi kan ikke spille her. Hvis vi venter et par uger kan vi spille til en Misfire maleaften, hvad siger du til det?

Pepi Harlem

Quote from: quota on 23 July, 2003, 11:15:58
Jeg holder stadig på at du var bange :-*

okay. Indrømmet. Jeg tissede i bukser.  :P

QuoteHvor skal vi spille, vi kan ikke spille her. Hvis vi venter et par uger kan vi spille til en Misfire maleaften, hvad siger du til det?

Tjaaa, nu lyder det som at du er bange!  ;D

Jeg har et spillebord hos en kammerat (flytter det ett. hjem til mig snart). Desuden er det også muligt at spille i GW.

Jeg tænkte på engang i næste uge?

Skal du til TMS? Hvis ja kan vi evt. spille med 2500 point (så kan jeg få luftet min hær).

Men send en mail når du har bestemt dig.
Damoun

quota

Heh, nej bange er jeg nu ikke. At tabe er en livsstil ;)

Jeg skal bare arbejde alle dage i løbet af det næste stykke tid. Og de få dage jeg ikke skal, der skal jeg til Tyskland.

Men jeg kan da lige se på om der er en dag jeg har tid :)

Pepi Harlem

Damoun