News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Ny forbedring af powerfist.dk

Started by Powerfist, 28 May, 2004, 11:02:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Powerfist

Jeg har nu f?et mig en ny Global moderator p? powerfist.dk. Kent har nu f?et den samme "Magt" som jeg selv har herinde, s? tag jer i agt  ;)

Kent har sagt ja til jobbet eftersom Miguel har v?re lidt v?k fra forummet det sidste stykke tid. Kent har nu muligheden for at "Banne" medlemmer af forummet hvis det skulle g? hen og blive alt for slemt, men han har nu ogs? muligheden for at ?ndre og hj?lpe i alle de andre boards p? powerfist.

H?ber i vil kunne se en forbedring det n?ste stykke tid.

Thomas "Powerfist" B?rentsen
Thomas Powerfist Bærentsen

s0renK

EN ny moderator gud at tilbede sweeeaaaaaaaaaaaaaaat 8)
"The Bible is a collection of religious myths. No different from 40K fluff."-Vlad the Inhaler

Renegade

Tillykke til Kent.

Sejt at han gidder, det er jo ikke sjovt at v?re frygtet, vel?  ::)

Gl?der mig til at se et bedre fungerende forum.

Mvh.

-Renegade

Besøg www.fanatic.dk for mere information.

Alle meninger og synspunkter i disse posts har intet at gøre med eventuelle firma forbindelser eller arbejdsmæssige forhold.

El Rey

Jeg vil generelt holde mig til de forums som jeg , og lade moderatorne i de andre boards styre det som de g?r nu. Jeg ser dog gerne at vi finder ud af noget med avatar billeder og underskrifter, s? de ikke fylder for meget i folks indl?g. Jeg vil kontakt dem jeg synes er alt for store. Jeg vil gerne have navne p? dem i synes er for store, s? kan jeg lige kigge p? det.

Jeg har ogs? f?et Powerfist til at lave et forum kun for moderatorne, s? kan vi snakke om hvad der forg?r p? de forskellige forums og holde hinanden opdateret

Kent.

Knightofni

Med hensyn til avatars s? synes jeg at 150 x 150 er en passende maximum st?rrelse.
Til sammenligning er min egen 107 x 99 og powerfist's er 150 x 100

Jenova

Quote from: El Rey on 31 May, 2004, 20:28:51
Jeg har ogs? f?et Powerfist til at lave et forum kun for moderatorne, s? kan vi snakke om hvad der forg?r p? de forskellige forums og holde hinanden opdateret

Nej hvor nederen at jeg ikke er sej nok til at v?re med i moderator forummet LOL.

Som bekendt synes jeg det er en fantastisk ide at lave en gr?nse for avatars st?rrelse. 150x150 lyder rimelig fornuftigt. Jeg synes ogs? at billeder i signaturer skal v?re forbudt :)
Jenova Painting -  Like watching paint dry

El Rey

Mon ikke ogs? du kommer p?, forumet er ikke lavet endnu det er derfor I ikke kan se det. Ved ikke lige hvorn?r PF f?r det lavet.