News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Skitarii hær

Started by Westborg, 16 November, 2008, 18:28:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Westborg

Mange tak igen

Det er en henchman fra witch hunters, æsken med inquisitor og 6 henchmen.....

Søren
Søren Westborg

Belial

Ser vi snart den Penitent Engine med maling på? :)

MVH

Belial

Westborg

Den er faktisk blevet malet, men har bare ikke fået taget billeder endnu  :D
Søren Westborg

Westborg

Så er der et billede af min Penitent Engine, dog blev det lidt mørkt. skal nok få taget et bedre billede senere.

Søren Westborg

Brian W.

Ser fandme godt ud Søren :) Modellen/sammensætningen er virkelig flot. Synes iøvrigt flammen er virkelig vellykket.

Men mangler du ikke at male dens exhausts?

/ Brian.
Retfærdighed på Baser! (maleblog):
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=779.0

Belial

Jeg tror at det er det mørke billedes skyld, at man ikke kan se de exhausts.

Synes den er blevet meget vellykket og tro til stilen i resten af hæren. Lækkert. :)

MVH

Belial

Wizz

Den er fed Søren! Var lidt skeptisk indtil jeg så dem malet. :)
Jeg savner lidt dybde på ledningerne på armene?

Sig til hvis du mangler Sentinel ben og CC weapons. Har et par stykker liggende.
Wizz aka. Simon Juul Larsen

Cazino

Westborg,
Hvilke malinger har du brugt, highlights, shadows etc.??
Jeg overvejer lidt at tyvstjæle dit farvetema.
Immer weiter Rollo, immer weiter!

Honsou

Kan du så lige smide billeder op af resten, de er jo malet! :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Tore Bolhøj

Den penitent engine er jeg vild med! En grundlæggende enkel conversion der ser kanon ud. Jeg kan faktisk bedre lide den frem for den officielle penitent engine. De store arme ser ud som om de virkelig kan rive nogen rundt.
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

Raktus

*notify*  sådan, så er den sat på at følge denne tråd. Det er satme lækkert det du har gang i her!

Har du evt overvejet at bruge nogle af dem her også ?  http://www.shop.microartstudio.com/iron-brotherhood-c-36_43.html

Mvh

Jonas
Medlem af EP
Min male og aktivitetsblog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=897.0

princelarming

Westborg postede sidste gang i denne tråd i 2009. Just saying...
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]