News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Heimdell Harlequins fan 'forum' (tråd til kommentarer).

Started by Silva, 27 November, 2008, 16:48:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Silva

I historien, mener du?

Det er ikke umuligt. Jeg husker en meget irriterende og hidsig Skaven Stormvermin, som var en pain for Harlequins...

Silva

Hejsa, alle.

Så er kapitel 2 på plads. Der gik lidt tid, men det er primært fordi jeg har haft et par sygedage oven i hatten. Det er ikke meningen, at der skal gå mere end 2-4 dage mellem 'udgivelsen' af hvert kapitel.

Jeg har dog fået udarbejdet en lidt mere udførlig synopsis, så jeg kan fortælle, at historien i alt vil fylde 10 kapitler. Det mener jeg umiddelbart selv er nok, for at en historie af denne type ikke bliver FOR langtrukken.

Jeg kunne godt bruge kommentarer, så post endelig herefter. Det er lidt svært at vurdere om det er rent skidt eller kanel uden en eneste kommentar, men alligevel et relativt højt antal besøgende.

Men som tidligere skrevet, så håber jeg allermest, at I bliver underholdt.

- Silva

Grimesh

Godt at have lidt underholdende læsning.

Kapitel 1 er rigtig godt, og man får næææsten lidt ondt af træ-hippierne. Gode beskrivelser også af Macho-orkerne.

Dog syntes jeg, at kapitel 2 er lige lovlig kort. Virker lidt...hastigt i mangel af bedre ord.
Men hvis det kun skal plante nogen frø til de følgende afsnit, kan det jo være nok. Lidt svært at bedømme når man ikke har læst resten.

Glæder mig til næste kapitel.

Hilsner fra Max
BloodBowl: Skaven, Lizardmen, Amazons, Orcs, Chaos & Tyranids ; Mordheim: Skaven & Possesed
Join the horde: "Rambling Rodents. Break opponents. Face it, fools. RATZ RULE" http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=27681.0

Silva

Quote from: Grimesh on 04 August, 2009, 09:48:22
Dog syntes jeg, at kapitel 2 er lige lovlig kort. Virker lidt...hastigt i mangel af bedre ord.

Ok. Sjovt at høre.

Jeg skriver med vilje ikke kapitlerne særlig lange af frygt for at komme til at kede folk med for lange 'stemnings'-kapitler. Jeg selv kan godt lide lange kapitler, som kun skal opbygge en stemning omkring en historie, og hele sessionen i omklædningsrummet kunne sagtens være skrevet længere. Jeg selv ville foretrække det sådan, hvis jeg læste en bog... Men jeg prøver at bære in mente, at dette 'blot' er en forum-udgivelse og at det derfor skal begrænses lidt, så folk ikke klikker væk p.gr.a. for meget tekst...

Men hvis den holdning deles af flere, så kan jeg sagtens gøre kapitlerne noget længere end kapitel 2 er.

Tak for rosen i øvrigt.

- S.

PS. Tænkte lige: Tror du ikke det snyder lidt, at kapitel 1 blev skrevet over to poster, men at det i virkeligheden ikke er SÅ meget længere end kapitel 2?

PPS:
Quote from: Grimesh on 04 August, 2009, 09:48:22
Glæder mig til næste kapitel.
Det er kun fordi du ved, at der er Rambling Rodents med i kapitel 3!  ;D

Grimesh

Jamen det er da et fantastisk kapitel. Snedige og charmerende typer. Og lige en spoiler med nogle primitive hooligans tilsidst   ;)

OK, det er sq sjovt at læse andre skrive om ens karakterer, men derudover syntes jeg faktisk, at det er en underholdende og anderledes historie. Vi andre har jo primært skrevet kampreferater, lidt ligesom kapitel 1. Og nogle har lavet fine baggrundshistorier.
Her følger vi Harlequins dødskamp som hold. Eller har de stadig en chance.......?

Nu er der blevet peget flere gange på Widowmakers, at jeg forventer rumkadetterne dukke op.

Vedr. kapitel-længde. Jeg ser, hvad du mener med 1 eller 2delt, men hele følelsen af kapitel 2 er for mig stadig nogle oplysninger hastigt kastet ud.
Jeg vil prøve at læse historien i ét flow, nok efter næste kapitel. Det kan være kap.2 fungerer bedre for mig i kontekst med resten.

Keep it up  ;D
Hilsner fra Max
BloodBowl: Skaven, Lizardmen, Amazons, Orcs, Chaos & Tyranids ; Mordheim: Skaven & Possesed
Join the horde: "Rambling Rodents. Break opponents. Face it, fools. RATZ RULE" http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=27681.0

Silva

Quote from: Grimesh on 06 August, 2009, 22:59:22
Og lige en spoiler med nogle primitive hooligans tilsidst   ;)
Hvordan en spoiler? Har jeg skrevet noget, der overrasker selv mig selv? :)

men derudover syntes jeg faktisk, at det er en underholdende og anderledes historie.
Tak for det. Dog har jeg kun hørt fra dig (herinde) og Brian (på PM) så jeg har ikke fornemmelsen af, at alle de mange kliks på historien overhovedet er læsere. De få (fem), der i poll'en vedr. miniromanen, har stemt at de læser og kommer tilbage, har ikke ladet høre fra sig medmindre det er dig og Brian, der hver har stemt 2 og 3 gange hver gang i har læst et kapitel  ;D

Nå, men seriøst, så tror jeg det at den er 'anderledes' måske har gjort, at der ikke er mange der læser den... Eller også er den så dårlig på flere områder, og jeg er så elendig en forfatter, at folk holder sig væk  ;D ...Hvilket ville gøre mig utroligt nedslået, når jeg ellers igennem tiden har set hvad folk kan blive begejstrede for at læse...  ;D  ;)

Nu er der blevet peget flere gange på Widowmakers, at jeg forventer rumkadetterne dukke op.
Naturligvis. Jeg skal jo gøre ET eller ANDET for at holde på de to læsere jeg har  ;D  ;D  ;D

Keep it up  ;D
Bare rolig. Selv om det kun skulle være Brian og dig, der læser den, så skriver jeg den færdig alligevel. Jeg bruger den som undskyldning for at få skrevet og for at finpudse mine generelle skriverier. Så den stopper ikke før alle 10 kapitler er skrevet og smidt på PF.

God weekend.
- S.

Player1

Vi er masser der læser Silva, din pivskid, det er bare ikke os alle sammen der synes at "FEDT!" eller "SEJT!" retfærdiggør et helt svar.
Fin historie, vi læser stadigt med.

-og hvis du så kunne se at holde din kæft og skrive videre så vi andre kan få vores underholdning, så sker der ikke dig noget!

TrueRonin

Quote from: Player1 on 07 August, 2009, 21:29:17
Vi er masser der læser Silva, din pivskid, det er bare ikke os alle sammen der synes at "FEDT!" eller "SEJT!" retfærdiggør et helt svar.
Fin historie, vi læser stadigt med.

-og hvis du så kunne se at holde din kæft og skrive videre så vi andre kan få vores underholdning, så sker der ikke dig noget!

Amen!
- Nørd med Aspergers Syndrom, er du i tvivl så spørg Google.

Min trader tråd.

Brian W.

Men Freddy, nu hvor Widowmakers er gået i "semi-retirement" (mest fordi ingen tør møde dem :p), så skulle Harlequins måske prøve en kamp imod the new kids in town: Urban Legends? ;)

/ BW
Retfærdighed på Baser! (maleblog):
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=779.0

Silva

Quote from: Brian W. on 07 August, 2009, 22:28:06
Men Freddy, nu hvor Widowmakers er gået i "semi-retirement" (mest fordi ingen tør møde dem :p), så skulle Harlequins måske prøve en kamp imod the new kids in town: Urban Legends? ;)
Widowmakers er jo med fordi de har en markant rolle i selve plottet omkring Sherems dopingskandale... Som så igen måske er en del af et større plot. Det er det som vil blive undersøgt i kapitel 4.

Og jeg er IKKE en pivskid. Folk på PF plejer bare som oftest at lægge en eller anden kommentar, hvis en historie er læst af dem, så derfor kunne jeg kun med sikkerhed gå ud fra, at der kun var to der havde læst den  ;) Og så kommer jeg jo ikke ligefrem til at underholde flere, som min intention er med at skrive.

Desuden så var det ikke en umulig tanke, at det kun var inkarnerede Dirty Leaguers, der læste med, da det måske er svært for helt nye læsere at komme med, da der liiiige skal læses en artikelserie først, for at få det fulde udbytte af 'Blodpenge'.

Kapitel 4 kommer umiddelbart online i løbet af weekenden.

- S.

Kreon

Quote from: Silva on 08 August, 2009, 12:35:02
Desuden så var det ikke en umulig tanke, at det kun var inkarnerede Dirty Leaguers, der læste med, da det måske er svært for helt nye læsere at komme med, da der liiiige skal læses en artikelserie først, for at få det fulde udbytte af 'Blodpenge'.

Kapitel 4 kommer umiddelbart online i løbet af weekenden.

- S.

Som inkarneret fan læser jeg selvfølgelig også med - jeg er dog også en meget doven mand, derfor ingen kommentarer endnu... (men det ser lovende ud indtil videre, selvom din weekend er lidt lang :P )

Kreon

Silva

Silva

Info:

Som nogle af jer har set, så er kapitel 4 oppe nu. Kapitel 5 er WIP lige pt. og når det bliver smækket op herinde, så følger ca. 10 dage, hvor jeg er på ferie i udlandet.

Fortvivl dog ikke. Historien fortsætter efterfølgende.

Til de af jer, som har 'opfundet' enkelte af de karaktérer, jeg skildrer i Blodpenge (Bl.a. Rodents- og Widowmakers-spillere), så håber jeg, at min fortolkning af disse kan få et smil frem hos jer  ;)

- Silva

Grimesh

Quote from: Silva on 12 August, 2009, 19:51:48
Til de af jer, som har 'opfundet' enkelte af de karaktérer, jeg skildrer i Blodpenge (Bl.a. Rodents- og Widowmakers-spillere), så håber jeg, at min fortolkning af disse kan få et smil frem hos jer  ;)
Bestemt. Det er da utroligt, som du rammer gnavernes personlighed  ;D
Hilsner fra Max

Silva

Så er jeg tilbage igen, people.

Efter en ferie i Spanien, så lagde jeg nogle kræfter i, at få skrevet en novelle til den novellekonkurrence, som Skummelkrat linkede til for noget tid tilbage i denne tråd.

Det tog noget arbejde og en masse gennemlæsning, ændringer, redigering og justering, men den kom afsted. Nu kan jeg skrive videre på Blodpenge igen  :)

Jeg kører nu på sidste ferieuge før jeg vender tilbage på job, så jeg satser da på, at få smidt et kapitel mere på BB-historien inden da.

- Silva