News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

kOOn

Started by Player1, 25 January, 2009, 14:38:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Player1

Jeg har haft op til flere handler (Bytte, køb og salg) med Kim. Ingen problemer og god kommunikation gør det til en fornøjelse.

esqulax

Kan kun erklære mig enig med Player1

Butler

Jeg har lige afsluttet en handel med Kim som ikke kunne være forløbet meget bedre. Der var god service hele vejen igennem (endda selvom han var på sommerferie) og prisen var også rimelig. Alt i alt kan jeg kun anbefale at handle med Kim.

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

Fenris

Jeg har også lige afsluttet en nem, billig og meget servicepræget handel med Kim. Sådan burde alle være at handle med  :)

Fenris

Honsou

Fantastisk (vindende) hær til en billig penge, og god service! :)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Haekle

Nem, god og hurtig handel :)
Do we have any solutions that don't call for violence? Or is this the wrong crowd for that?

Jenka

Rimlig pris og god service. Tak for handelen  ;)

Invictus

Har lige været igennem en mindre byttehandel og var ganske tilfreds:) Meget fleksibel gut at handle med.

Pejk

Har lavet masser af handler med Kim Koon, han yder og super service og er altid fair.
Kan kun give ham mine varmeste anbefalinger.

Pejk

meat

Har lige fået min model ind af døren i dag, superhurtigt (blev vist sent igår), perfekt stand. God kommunikation, kOOn tilbød flere gange at komme forbi med modellen, når han nu var i nabolaget (men vi endte med at bruge pest.dk fordi vi ikke kunne få det til at passe). Mægtigt fint all in all.
Anders

"I was bitten 43... 700 times in the face"

Ib

Jeg har i dag personligt lavet en byttehandel med Kim. Han var nem at snakke med og vi blev hurtigt enige om hvad var passende. Da det så var aftalt og begge var tilfredse, endte han alligevel med at give mig et par ekstra ting med. Kan derfor varmt anbefale at handle med Kim/k00n.   
We didn't underestimate them, they were just a lot better than we thought!

Pf Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=46952.0

DaBossakaHånden

Super byttehandel herfra, kan jeg kun sige. Kim er fornuftig at handle med ;)
Kan helt klart anbefale folk til handle/bytte med Kim.

Benny
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Kapersfingeren

Meget fin at handle med.

Ethereal

Nem og hurtig handel. Efter jeg havde modtaget pakken, viste det sig at der manglede et par våben til nogle Seaguards. kOOn sendte dem prompte. Meget rart. Han kan klart anbefales.
[ Min profil på PF Traders ] - [ Min Salgstråd ]

Pino

Meget nem handen. God kommunikatin hele vejen. Gør det gerne igen en anden gang.

rosenaa

Quote from: Invictus on 08 October, 2010, 18:59:38
Har lige været igennem en mindre byttehandel og var ganske tilfreds:) Meget fleksibel gut at handle med.

Ditto  ;D
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby
______________________________________
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=37262.0

Deadman

God handelsepartner.
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"



FatherNurgle

Tak for nem og god handel!

Ryback

God handel. Nemt og bekvemt.
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Psykomamba

Et styk rigtig god og hurtig handel. Kan bestemt anbefale at handle med Kim, og gør det sikkert selv i fremtiden
Jeg udvider langsomt min Vostroyan Firstborn hær i denne blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=638.0

Diakos

En god handel, sikker pakket ind og ankom enormt hurtigt, super godt.

Casferg

God handel. Hurtig og sikker reaktion fra sælger. Solid indpakning til transport og til at stole på.

Kun +++ her fra.

C!
Claus Asferg - Randers
Spiller WHFB: TK, Brets, WE og Dwarfs.

PF trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=60727.msg785697#msg785697

Colonel Mayhem

God og hurtigt handel. Fik figurerne, sorteret i mindre poser efter type, i solide kasser.

Kan stærkt anbefales
In the beginning the universe was created. This made a lot of people very angry and is widely considered as a bad move. - The Hitchhiker's Guide to the Galaxy