News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Project: Cyclops

Started by Ablabab, 26 January, 2009, 13:05:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ablabab

For en rum tid siden bestilte jeg i den lokale Faraos et par Cyclops fra Forgeworld. Først og fremmest var de IG, for det andet var de billige, og for det tredje er jeg vild med konceptet! Hvem ville ikke elske en selvkørende bombe?

Jeg fik pludselig overleveret følgende:

Og det ser jo fantastisk ud. Tre gange tre dele betyder hurtig samling, og hurtigt videre. Og således blev det:

En hvid spray var hurtigt appliceret, og så klaskede jeg nogle farver på - en metal, en grå, en ny metal, lidt mudder, lidt rød og lidt frihånd. Alt sammen i fin overensstemmelse med mit "less is more"-dovenskabs princip:

Kommentarer til projektet er velkomne i denne tråd.
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Fimbulvetr

Jeg vidste ikke man kan bestille FW ting i Faraos Cigarer? Hvordan virker det så med porto/kurs etc?

Deadman

høhø

Redrum.. høhø  ;D
<(indsæt ligegyldige teen-kommentar her)(tilføj gerne tegn/Ikoner eller links,som kan fremhæve din sørgelige tilværelse)>
"People laugh at me because i'm different. I laugh at them because they're all the same"

Ablabab

@Tariq: Det er noget med at de laver fællesbestillinger en gang i mellem - jeg har aldrig betalt dem noget ekstra eller følt mig snydt - det er bare for at slippe for at betale for forsendelsen. Vi skal i øvrigt snart bestille noget mere, hvis det er :)
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.