News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Tidlig afgang til Tyskland?

Started by Asger, 17 March, 2009, 13:30:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asger

Hej gutter.

Skal vi ikke lave en haandsopraekning for dem der gerne vil tage ned til Tyskland lidt foer tid? Jeg taenker at tage af sted tirsdag d. 4. eller onsdag d. 5.

Der er spilleborde klar fra onsdag, blandt andet i en bar! Ikke bare kan jeg godt bruge traeningen, tror ogsaa det bliver enormt hyggeligt!

Hvis vi faar en haandsopraekning kan vi begynde at kigge efter et sted at sove, og evt. transport derned. Afhaengig af forholdene kan man jo koordinere hjemtransport sammen, hvis det evt. bliver billigere. Skal selvfoelelig ogsaa bo med de andre danskere naar de kommer, men man kan altid flytte sig...

Alle i roed er endnu usikre...

Skal med tidligt:
Asger (KBH)
Nikolaj (KBH)
Hammer (Aarhus)
Polle (Aarhus, men tidligst onsdag)
Mattias (KBH)
Morten T (Viborg/Aalborg)
Rasmus Mølbak (Viborg/Aalborg)

Benny (KBH)
Thor Skipper (Viborg/Aalborg)
Peter K (Viborg/Aalborg)
Søren Juncker (Viborg)
Kragh (KBH)
Tobias (Aarhus)
Lynx (KBH)
Jan D'Souza (Aarhus)

Uden faelles transport, men tidligt:
Kent

-----------------------------------------

Vandrehjem:
Asger
Morten
Rasmus Moelbak
Tobias

Koerekort:
Morten
Rasmus Moelbak
Benny
Tobias
Kragh

Bil (hvem, antal, afgang fra):
Tobias, 4 personer, Aalborg/viborg
Kragh, 4 personer, KBH
Rasmus Moelbak, 4 personer, Aalborg/Viborg

Norx

Som deltager i den eksterne tunering kan jeg se masser af fordele ved at hoppe derned før, eller jeg kan ihvertfald se de 3 Asger nævner, hygge, hammer og bar. Jeg er frisk(hvis vi andre altså også er velkomne  ;) )
Basballen's private gulvklud

Asger

El Rey

Jeg overvejer at tage fra Wacken(festival i tyskland) som er i weekenden før ETC også bare tage derfra til Munster. Det vil sige nok engang søndag. Men det er lige noget jeg skal overveje.

Kragh

Jeg synes det kunne være hyggeligt at følges, spille mere hammer - på en bar  :D

Spørgsmålet er vel om der er plads nok til alle de deltagere der vil komme derned tidligere? (Plads til at spille hammer)
Thomas Kragh
Se min blog

Asger

Des foer vi finder ud af det Kragh, des stoerre chance for at der er plads til os. Men ja, det er muligt at der bliver rift om bordene, ogsaa maa man jo noejes med at drikke oel og fortaelle roevere noget af tiden... Det gaar nok.

Tror der vil vaere ca. 7 borde (5 paa baren), saa hvis man er der hele dagen, skal man nok kunne naa at spille lidt, uanset om der kommer flere. Hele pointen er ogsaa lidt at der gerne skulle vaere andre...

I er alle skrevet paa listen.

Asger

Asger

DaBossakaHånden

Hey Asger, er osse interesseret i at komme med, men som nævnt før, så kender jeg ikke lige min arbejds fremtid.

Benny
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Hammer

Jeg vil også gerne med derned i god tid så jeg kan få spillet noget hammer inden selve turneringen starter!

corky

VI allerede en håndfuld fra Viborg/Aalborg der gerne vil til sideevent - og alt det lir der hører med.

Vi er tilmeldt side event:

THor Skipper
Rasmus Mølbak
Peter K
Morten T
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Asger

Quote from: corky on 18 March, 2009, 06:10:55
VI allerede en håndfuld fra Viborg/Aalborg der gerne vil til sideevent - og alt det lir der hører med.

Med "lir" mener du ogsaa at I alle fire gerne vil tage med derned tidligere paa ugen..?

Asger

mcpolle

jeg vil også gerne fra onsdag, tirsdag kan jeg nok ikke lige presse ind.

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

Asger

Jeg taenker fra om morgenen af hvilken dag vi saa ender med at beslutte. Saa vi er dernede og kan naa et spil den dag vi korere hvis vi vil.

Forresten har jeg tjekket med nordkvinderne, der er nogen af dem der kommer fra om onsdagen.

Asger

Asger

Kragh og Benny, jeg putter jer to ned i paa en "usikker" liste. Hvis du, Kragh, skal vaere far til juli, saa faar vi ikke noget at vide med sikkerhed foer lige foer turneringe, og ideen med denne traad er at vi netop kan planlaegge det tidligt.
Benny, saa snart du ved noget mere, saa skriv, og saa flytter jeg dig over paa en anden liste.

Hammer og Tobias, hvilken by skal I bruge transport fra?

Asger

Azrael

Århus begge to, men jeg er også på usikker listen, omend jeg meget gerne vil med.

corky

Jeg samler lige op - når jeg har snakket med folket
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

Lynx

Jeg klar hvis det passer ind i kalenderen..

Fra Kbh :)
Fantasy armies: Dwarf, Empire, Chaos Dwarf, Undead (--> TK) and Orcs & Goblins.
40K armies: Eldar, some Space Marines and some Imperial Guard.

Asger

Lynx, siger du til naar du ved om det passer ind i kalenderen?

tiass? Skal du med?

Asger

PS Naar I er sa mange, tror jeg ogsaa I skal skyndejer at booke jeres plads. Der er vist stadig 60-70 tilbage, men...

tiass8

jeg er klar til den tidlige afgang også.
Mathias Andreassen

Min Lizardmen gaming blog http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=36685.0

Alle Games Workshop produkter indeholder; 1 del tin/plastik, 1 del nikotin og 1 del børnearbejder.

Spillet warhammer består af; 1 del fantasi, 1 del had og minimum 3 dele øl.

Skibonitten

Søren Junker (Viborg) skal da også med.

Men det lyder helt sikker interessant! Prøver om vi ikke kan stikke hovederne lidt sammen her i weekenden!

/ Morten

DaBossakaHånden

Har nu fået arbejde fra Maj måned, men kan først spørge om jeg kan få fri der, så jeg kan først svare jer ordenligt om to måneder, desværre  :-\
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Asger

Godt at hoere Benny! Og tillykke!

Lad os gaa ud fra at du godt kan faa ferie indtil videre.

Asger

Asger

Der er 14 interesserede indtil videre, og jeg ved at Jan D ogsaa har overvejet det.

Jeg faar det til 4 biler, 2 fra nord jylland, og to fra KBH, hvor vi saa maaske skal samle nogen fra Aarhus op i Kolding eller lignende. Eller selvfoelgelig en bil fra Arhus, hvor der saa er et par KBHere der tager toget til Kolding og bliver samlet op der.

Hvis vi siger afgang onsdag morgen, kan Polle ogsaa komme med, og det passer ogsaa sammen med nordkvindernes ankomst.

Det der saa skal styr paa er indlogering og transport:

Vores umiddelbare gaet lige pt er at det kommer til at koste ca. 100 kr. per nat paa vandrehjem, hvor hotel ville ligge paa 220 kr. +. Jo foer folk kan svare her, des stoerre er chancen for at vi kan booke pladserne naar de kommer frem. Hvis vi ender med at skulle bruge 20 pladser, skal vi nok vaere hurtige.

Angaaende transport hvem har bil, koerekort eller mulighed for at laane bil? Selv kan jeg sige nej til alle tre :-\ Til dem der har adgang til bil, naar I skriver, vil I saa ikke ogsaa skrive a) hvor den vil koere fra og b) hvor mange personer der kan vaere i den sammen med haere, og andet baggage.

Asger

PS Alt bliver opdateret i den foerste post for overskuelighedens skyld.

Azrael

Jeg har kørekort og skal gerne køre, kan dog ikke låne bil.

Mht overnatning så er hotel lige pebret nok til mig, så jeg er klar på vandrehjem.

Mvh,

Tobias