News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Danmark trøjer

Started by mcpolle, 19 March, 2009, 19:54:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

mcpolle

Gutter,

Nu hvor vi starte at bliver mange som skal afsted, fantasy, 40k, og side event, har vi en rigtig gode chance for at lave vores trøjer ens, det vil sige at team  Danmark trøjer.

Vi kan få lavet en trøje som er sewet med Danmark på rykken, og et eller andet på forsiden for eks ETC 09.

Dem kan vi få for ca. 60kr stykket, vi skal bare bestlle 50 styks, og det er ikke så slemt når vi er så mange.

Så hvad siger i, skal vi vis os frem som en helhed??

Ikke sikker, men måske kan vi diskutere om vi kunne få forskellige farve, måske blå til 40k, hvid eller rød til fantasy, og et eller andet til side event, ellers vi kunne alle få rød.

Hvad synes i??

Polle
If the word of the day is "Legs", then hey, spread the word

Paul "Polle" Bridge

s00k

mcpolle

endelig ikke, men har ikke kigget særlig meget på det, jeg skal første og fremmest finde ud af hvor mange, og hvis de skal være det samme slaga alle sammen,

motiffen kan sagtens finde ud af bagefter,

Polle

Paul "Polle" Bridge

MaRV

Hej Polle og co

Jeg synes det kunne være fedt med nogle fælles t-shirts. For mig er det dog vigtigt at jeg ved hvad jeg køber. Altså at T-shirten har stil.

Jeg har forresten lavet en tegning man måske kan bruge, men da jeg er igang med det store male projekt og er presset. Så kan jeg ikke lægge det op før efter næste weekend. Jeg har ikke selv en scanner, så jeg skal ud til mine forældre.

Jeg synes jeres ide´med en wifebeater tee er rigtig fed. Jeg forstiller mig lidt t-shirten på følgened måde.

En rød wifebeater med et logo på venstre bryst og et hvidt kors på ryggen med skriften Denmark ETC Team 2009. Sat lidt smart op med nogle fede bogstaver.

Logoet som jeg har tegnet er holger danske i Peter madsen stil (valhalla tegneserie stil) der sniger sig afsted med en plasmagun. Jeg mener at den både har fantasy/40k og DK elementer i sig.

Jeg vil prøve at se om jeg ikke kan lokke mad ud af de grå og så få scannet billedet.

Men som sagt, vil jeg helst ikke sige ja til at købe en t-shirt ubeset. Altså jeg vil gerne have en ide´om hvad jeg køber :)

Mvh Uffe

mcpolle

Lyder både fedt, og fair nok, glæder mig til at se hvad du har lavet.

Polle

Paul "Polle" Bridge

Karl Heinz

Quote from: MaRV on 20 March, 2009, 17:46:27
Logoet som jeg har tegnet er holger danske i Peter madsen stil (valhalla tegneserie stil) der sniger sig afsted med en plasmagun. Jeg mener at den både har fantasy/40k og DK elementer i sig.

Hehe, jeg grinte altså højt da jeg læste det. Ellers så lyder det fedt. Kan du ikke poste et link til billedet så vi andre kan se det?

Vedel

Det lyder rigtigt cool både Polle og Uffe.

Jeg er klart på.

Vedel
One rat to rule them all:-)

Kragh

Thomas Kragh
Se min blog

superSkip

jeg er også med på en trøje eller to

/Thor
"når, er det sådan vi spiller"

Azrael

DaBossakaHånden

Jeg er på, bare sålænge at den er størrere end XL  ;D
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Asger

Noget nyt her?

Bare nysgerrig da jeg overvejer trøjer til GF, så jeg vil gerne stjæle erfaringerne og se resultaterne inden jeg springer ud i noget...

60kr lyder enormt billigt. Jeg er villig til at betale mere, og vil gerne have to styks.

Er der stadig mulighed/stemning for at tage wifebeaters istedet for poloer/tshirts? Hvad er de 60kr forresten, poloer eller tshirts?

Skal vi evt. designe dem uden årstal på så de kan genbruges? Så er det ihvertfald ikke noget problem at købe 50. Eller er det for fesent?

Asger

mcpolle

Har snakket med Gregers, og hvis vi bestiller 50 styks så kan vi få dem til 60-kr stykket, synes det er en fin ide, god ide uden årstal, så kan de bruges igen.

Vi kan evt spørg ham om det er ok at gøre det med begge dele GF og ETC..

Polle

Paul "Polle" Bridge

Asger

GF er slet, slet ikke klar til at få lavet trøjer. Vi er ikke engang gået i gang med at snakke layout endnu... Det er bare nysgerrighed.

Har Gregers nogen eksempler på hvordan de trøjer ser ud? Gerne med noget andet tryk på så man kan se hvilken slags tryk det er. Evt. også med nogen links så man kan tjekke de forskellige slags tryk typer.

Har bare tidligere haft uheldige erfaringer og det er ikke fordi jeg tror der vil være problemer med Gregers, jeg vil bare gerne vide lidt mere om det.

Asger

PS Wifebeaters?

Gregersen

Jeg ved ikke om ham der Gregers er til at stole på, men jeg har nogle samples, som desværre først kan ankomme om 1,5 måned, grundet pirater i Aden-bugten.

De priser som jeg har på min hjemmeside er inklusiv transport med skib, så det skal også lægge oveni. Hvornår er det turnering?

Gregers..en.
Det tætteste han kommer på kærlighed, er når han bider negle efter han har været ude at skide
PF traderprofil: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=23879.0
Maleblog:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=74678.msg987372#new

Asger

Turneringen ligger første weekend i august.

Har du nogen billeder af trøjerne?

Asger

Gregersen

ja, om halvanden måned. Tak for det, somali-pirat.
Det tætteste han kommer på kærlighed, er når han bider negle efter han har været ude at skide
PF traderprofil: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=23879.0
Maleblog:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=74678.msg987372#new

The rasmus

Jeg er også klar på at købe en trøje.
Rasmus Budde

Ivan

Vi fik nogle super l?kre hoodies og t-shirts fra Gregers...en.

Prisen, var deroppe af, men kvaliteten overgik noget vi kunne have k?bt for penge i europa. Virkeligt l?kkert!

Jeg er sikker p? at hvis man 'bare' ?nsker en almindelig standard kvalitets t-shirt som man ser dem normalt, er det ret billigt.

Venerable Dreadnougth
Lord Inquisitor of Ordo Ritus, Castellan
Emperor's Pride

Asger

Quote from: Ivan on 02 May, 2009, 00:04:04
Vi fik nogle super lækre hoodies og t-shirts fra Gregers...en.

Billeder?

Asger

mcpolle

ja, det kun være fedt med et par billeder, er også klar til at købe noget godt, men vil gerne se noget før vi køber

polle

Paul "Polle" Bridge

DaBossakaHånden

Noget nyt, da der er 2 måneder til?? Og jeg kunne godt bruge 2 stk...

Benny
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

Jan D'Souza

Hej gutter. Jeg er stødt på denne side. Tjek den ud. Wifebeaters til 40 kr per. stk. Jeg synes også at kunne huske at man kan få skrevet noget på de t-shirts man køber, såfremt man køber nok.

http://jetobi.com/

Mvh. Jan

mcpolle

Skal vi virkelig have wifebeaters på???

Polle

Paul "Polle" Bridge

Gulbech

Jeg må nok ærligt indrømme at jeg synes wifeeaters sender et skidt signal, og virker ret "bøvet". Hvorfor ikke bare almindelige t-shirts eller polo?

Mvh Ask
- Ask Gulbech Jensen

Min 40k og terrain blog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=290.0