News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Fællestråd: Jeg maler osse epic

Started by elThyge, 08 May, 2009, 18:12:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

elThyge

Hmm, jaee... er nu mere til de senere mere flade StuG's. Den her minder mere om en tidlig tung russer eller et af Hitlers senere forvoksede babyer.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

elThyge

Ikke så effektiv, men jeg har da fået malet lidt her til aften.

Jeg mangler et godt orknavn ala Orkimedes/Archimedes, men så på Henry Ford eller anden person kendt for samlebånd/effektivitet.
- Oh yes, we all are.

Sadomator

Jeg tænkte også på Fork, men så tænkte jeg på Fårk, he he he, eller 'Enry Waaaaaaaaaaaaaargh!!!

elThyge

Fik lyst til at male lidt fodtudser.

Quote from: Thorbjørn Nielsen on 23 May, 2009, 22:10:05
'Enry Fork?

Fork var også min første tanke. ::)
- Oh yes, we all are.

elThyge

Quote from: Thorbjørn Nielsen on 24 May, 2009, 18:52:54
Chief Wiggum?

Øøøhhhh, til referencen?

Nyt forslag: Ondee Orkafella baseret på John D. Rockefeller.

Han forsøger på at udkonkurrere de andre Mekaniaks med kapitalistiske metoder. Ved at tilnærme sig standardisering og samlebåndsproduktion forsøger han at tilbyde mere bang indenfor samme tid.

De andre Mekaniaks ryster bare let på hovedet af Ondee Rockafella. Hans bang-kapacitet svinger meget fra slag til slag, og det er stadig meget sjovere at prøve noget nyt ved hvert fartøj.
- Oh yes, we all are.

elThyge

Er ikke helt i stemning til at male, men lidt hud på er det blevet til. Så er de også færdige. Yderst til højre har orken reelt kun en hals i stedet for et støbt hovede. Må se om jeg kan finde på noget sjovt med et løst ork-hovede.

Dog har jeg fået primet lidt Epic Demiurgs og VSF Kaptajn X marineinfanterister.

I mellem tiden kunne jeg godt bruge et par gode forslag til konvertering af den gamle Brainchrusha model? Kan godt blive lidt kedelig med kun to varianter i vores specielle Mekaniak Blitz Brigade.
- Oh yes, we all are.

Sadomator

Hvis du har nogen battlewagons med wierdboy towers til overs, så kunne du da smække sådan et tårn på en...

elThyge

Quote from: Sadomator on 25 May, 2009, 21:54:31
Hvis du har nogen battlewagons med wierdboy towers til overs, så kunne du da smække sådan et tårn på en...

Du siger noget.

Har da efterhånden også lidt i bitz-boksen at lege med.

Quote from: Thorbjørn Nielsen on 25 May, 2009, 22:07:40
Det er smukt ERik!

Lige meget hvad du siger Thorbjørn, så vil jeg fortsat ikke indgå i et registreret partnerskab med dig. ;D

- Oh yes, we all are.

elThyge

På forhånd undskyld for denne skamfulde selvpromovering. Det overraskede mig bare, hvor langt man kan komme med to forskellige farver og lidt kontrolleret penselføring.
- Oh yes, we all are.

elThyge

Lige filet lidt hurtig til. Overvejer om jeg mon ikke generelt skulle lave et større tårn på Brainchrushaerne.
- Oh yes, we all are.

Kragh

En smule SM fra min side...

De skulle gerne være færdige i aften, og sprayer en ny bunke et eller andet om lidt. Det går sku hurtigt med de små dukker her  :D
Thomas Kragh
Se min blog

Taoregorn

Fedest! Imperielle næver går jeg ud fra?

Og ja. Det kan gå rigtigt behageligt hurtigt i den her skala.

Innovativt system du har dem på der... hænger de til tørre eller maler du dem mounted på en fyldepen?

Kragh

"Elefant snot" "Lærerens tyggegummi" eller hvad man ellers kalder det på en pind og så op i røven på en tank. De sidder på fra de er sprayet til de er færdige.

Synes det er rart at have noget at holde på når man maler, uden man tører malingen ud med sine fede fingre.
Thomas Kragh
Se min blog

Sadomator

Det er ca samme system jeg har fundet frem til, bortset fra at jeg håndgrunder istedetfor spray...

Kragh

Hvad er det her, gætter på noget squat?

Thomas Kragh
Se min blog

Frede

Jep det er de gamle mk. I orker.

- F -

elThyge

@Kragh.

Sig til hvis du i din efterhånden store samling af epic-figurer mangler en Warlord Titan. Har seks umalede af de gamle liggende, hvor du kan få en-to stykker for fragtprisen.
- Oh yes, we all are.

Player1

Jeg tillader mig lige et stille et par Epic spørgsmål her, da Jeg, sammen med Daniel og et par andre ser det ud som, godt vil være med i det Epic sjov der.

Er Demiurgs det somme som Squats?
Er de lige så "svære" at få fat på som almindelige Squats til 40K?

De der Tyranids, er de 100% hjemmelavede, eller kan man få figurer til dem?

Hvorfor er det kun lige de tre~fire mest grundliggende hære der går igen? (Orks, SM & IG.)
Hvor er Tau, CSM, Eldar, Dark Eldar og Necrons?

Hvor meget spiller man med? Bare et eksempel el. to, så jeg har noget at gå efter. 50 el. 500 tanks, 50 el. 500 mand til fods?