News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Fællestråd: Jeg maler osse epic

Started by elThyge, 08 May, 2009, 18:12:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

elThyge

Så kom alle stands ajour med testmodellen. Ville gerne have været færdig her til aften, men tror jeg lader sagen ligge til i morgen, så jeg kan nå at tænke over en effektiv måde at måle skæg på.

Grundfarver malet op og blå highlightet med Vallejo Electric Blue. Gul og grøn har fået en fin highlight med GW Skulle White.
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Sadomator

Så kan vi lige nå et kæmpeslag inden jorden går under i 2012  8) derefter spiller vi kun Wasteland Chronicles LRP.

elThyge

Glæder mig til at have en fuldt malet Epic Squats hær allerede i 2011! ;D

Havde brug for et testshot efter lidt frustrerende maling af ansigt og skæg. Ved ikke helt, hvad det er, men på afstand ligner det bare ikke skæg.
- Oh yes, we all are.

Sadomator

Jeg synes de dværge ser fine ud, det er jo også begrænset hvor meget man kan gøre ved Epic figurer, selvom jeg har set nogen male chapter badges på alle deres marines og den slags...

Her er mine Assault Marines, nu helt færdige med baser og alt:

elThyge

Myg kan flyve - klasker du dem, så dør de. Assualt Marines kan flyve, så er det ikke bare et spørgsmål om at klaske dem?  8)

Ser godt ud. Nu kan du jo snart fielde en selvstændig Blood Angels SM-hær.
- Oh yes, we all are.

Sadomator

Det nærmer sig de 3000 point, men det inkluderer også både en Warhound og Reaver Titan, jeg har følgende malet færdigt:

6 Tactical Marines + Rhinos og Captain
6 Tactical Marines + Rhinos
4 Devastator Marines + Rhinos
4 Devastator Marines - Rhinos
4 Assault Marines
2 Dreadnoughts
6 Vindicators
1 Warhound Titan
1 Reaver Titan

og umalet tør jeg slet ikke lave en liste over...

Jeg har selvfølgelig også en malet Dark Angels hær, men den er bare sort med boltgun malede våben... og grønne baser, så ret grimt, den bliver langsomt malet over til Blood Angels...

Taoregorn

Quote from: Player1 on 10 June, 2009, 14:16:40
Quote from: Nighteye on 10 June, 2009, 14:09:43
Hvis du købte en Tau hær til Epic ville jeg blive nødt til at tage med, bare for at savle over din hær. På den anden side skulle jeg også lige se om du sked guld, da prisen på en nogenlunde standard størrelse Tauhær løber op i helt lattterlige summer.
25stk. Tau Fire Caste Warriors koster 11.75£(101,35Dkk.)
200stk. Tau Fire Caste Warriors koster dermed 94.00£(810,81Dkk.)
Det er da ikke så galt. Et par tusind i alt så?
Så skal den også lige males, så vel 3K måske.

Nåh hov. Den hær nåede du ikke at få. Ærgerligt.

Sadomator

Vi kender alle livets store spørgsmål; hvorfor er jeg her, hvad er meningen med livet, hvordan opstod universet, hvor er Jonas' to manglende epic stands fra Vejen turen og den slags....

Jeg kan nu sige at en af universets gåder er løst, jeg fandt mine to stands nede i vores sofa... desværre var de begge knuste...

Hvordan de er havnet der aner jeg ikke, men så kan de landsdækkende eftersøgninger godt stoppe...

Der vil blive holdt en mindehøjtidelighed i morgen kl 12.00 hvor jeg vil bede alle om at holde 2 min stilhed.

Tak for alt.

elThyge

Trist, trist. Jeg har ikke turde gennemsøge min sofa af frygt for at finde dine to stands i netop den tilstand her. :)

Husk: Er der ikke billeder begravelsen, har den aldrig fundet sted...
- Oh yes, we all are.

Sadomator

Jeg vil tage nogle i morgen....   :'(

Player1

Quote from: Thorbjørn Nielsen on 02 July, 2009, 00:07:11Nåh hov. Den hær nåede du ikke at få. Ærgerligt.
Hvilket er noget gede-lem, for jeg var både ved at finde en maler, samt et Epic grundspil med lidt ekstra tingeltangel til på eBay. :(

Sadomator

Jeg fik aldrig taget billeder af mine døde marines, men jeg har dem endnu, så måske jeg skal prøve at tage nogle billeder en af dagene, i anledning af at min Epic hær har rundet de 3000 point malede figurer   ;D

6 Tactical Marines + Rhinos og Captain
6 Tactical Marines + Rhinos
4 Assault Marines
2 Dreadnoughts
6 Vindicators
4 Predators
4 Whirlwinds
1 Warhound Titan
1 Reaver Titan

Så er spørgsmålet, hvad skal det næste være jeg maler? Thunderhawks, landspeeders, land raiders, mere infanteri eller noget helt andet???

Sadomator

Min hær indtil nu, der er noget umalet imellem også, men det går nok.... som i måske kan se, så har jeg også vendt mine Devastator trekanter om...

Bow down for the machine God! mine døde marines...

elThyge

Har du mulighed for at konvertere eller anskaffe Razorbacks? Har altid godt kunne lide ideen om et sårbart fartøj med stor ildkraft til infanteristøtte. Besætningen kan kun være lunatics. Dit fartøjer ikke bedre polstret end en Rhino, men du tiltrækker relativ opmærksomhed i nærheden af en Land Raider.
- Oh yes, we all are.

Sadomator

Jeg har ikke nogen Razorbacks endnu, men jeg kan da prøve at skaffe nogen på et tidspunkt, det bliver bare ikke lige nu, det har jeg ikke råd til for øjeblikket.

Asger

P.E. Daner

P.E. Daner

Alle dine squads er pissegrimme og det er synd når resten af dine figurere er så fede.
Send dem straks til mig så de ikke besudler dit hjem  ;) :P

P.E. Daner

Mere spam i din (jeres) epic tråd.

Alt i den sp far ser rigtig fedt ud.
Med hensyn til Martin og en evt. Tau hær, så er her et link til en PDF udgave af Tauregler i epic.:
http://www.players.tacticalwargames.net/tiki-download_file.php?fileId=110

Iøvrigt de samme regler som jeg forventer at Martsudgaven af Emperor´s Armageddon (EPs lille hyggeturnering i epic) kommer til at bruge.

:) Daner

Player1

Quote from: P.E. Daner on 14 February, 2010, 20:14:12Med hensyn til Martin og en evt. Tau hær, så er her et link til en PDF udgave af Tauregler i epic.:
http://www.warseer.com/forums/attachment.php?attachmentid=56717&d=1239903890
Tak, men FW valgte så ikke at sælge de figurer, jeg gerne ville have, mere. Fem minutter efter jeg havde bestemt mig for at starte en sådan hær.

Pik og patter!

Nighteye

Quote from: Player1 on 14 February, 2010, 20:39:26
Quote from: P.E. Daner on 14 February, 2010, 20:14:12Med hensyn til Martin og en evt. Tau hær, så er her et link til en PDF udgave af Tauregler i epic.:
http://www.warseer.com/forums/attachment.php?attachmentid=56717&d=1239903890
Tak, men FW valgte så ikke at sælge de figurer, jeg gerne ville have, mere. Fem minutter efter jeg havde bestemt mig for at starte en sådan hær.

Pik og patter!

Det er sgu ærgerligt. Det var en røvfed hær de havde til salg, uanset om hver mini så var sin vægt værd i guld eller ej.
Quote from: zKoTTe on 22 November, 2015, 10:30:47
Jeg er personligt træt af døde kendte mennesker