News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Fællestråd: Jeg maler osse epic

Started by elThyge, 08 May, 2009, 18:12:22

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

P.E. Daner

Quote from: Player1 on 14 February, 2010, 20:39:26
Quote from: P.E. Daner on 14 February, 2010, 20:14:12Med hensyn til Martin og en evt. Tau hær, så er her et link til en PDF udgave af Tauregler i epic.:
http://www.warseer.com/forums/attachment.php?attachmentid=56717&d=1239903890
Tak, men FW valgte så ikke at sælge de figurer, jeg gerne ville have, mere. Fem minutter efter jeg havde bestemt mig for at starte en sådan hær.

Pik og patter!
Pik og patter indeed :(
Prøv og ring til dem hvis du stadig har mod på det.
Fra tid til anden kan man få lov til at bestille "gammelt skrammel" som de officielt ikke fører længere.

Grobut

Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Taoregorn

Quote from: Grobut on 15 February, 2010, 13:29:30
Bloody :P

Indeed... der sniger sig lidt benfarve ind på et tidspunkt, og noget brass til alt der normalt ville ha' været i metal. Så bliver den hellere ikke meget længere.

Titanen er selvfølgelig en total konvertion.

TF Riley

Hvordan fungerer det med de gamle warmachines?

Jeg har kigget lidt i black legion listen og blev sgu en smule depri. Der er så mange ord jeg ikke forstår: Defiler, Dreadclaw, Obliberators, Destroyers, osv.

Jeg har ti gamle chaos sprues komplette og umalede plus en røvfuld af de gamle plast mariner, tøjminatorer, rhino og landraider biler som kan files og skæres i, men jeg mangler en skide RT til nymodens 40k ordbog!!!

snøft

Fede ting btw, TB

Asger

Quote from: Player1 on 14 February, 2010, 20:39:26Tak, men FW valgte så ikke at sælge de figurer, jeg gerne ville have, mere. Fem minutter efter jeg havde bestemt mig for at starte en sådan hær.

Pik og patter!

Jeg har heldigvis haft en bunke af dem liggende i en del år, så har det meste. Noget af det nye kan man jo så stadig købe på FWs hjemmeside, så jeg skal da supplere lidt på et tidspunkt :)

Ellers kan man enten søge ebay, men alternativt er der også forskellige tråde rundt omkring på hjemmesider der anbefaler conversions, eller nogle gange bare at tage andre figurer og så male dem, som var de Tau :)

Asger

Player1

Quote from: Asger on 15 February, 2010, 13:47:41Jeg har heldigvis haft en bunke af dem liggende i en del år, så har det meste. Noget af det nye kan man jo så stadig købe på FWs hjemmeside, så jeg skal da supplere lidt på et tidspunkt :)

Ellers kan man enten søge ebay, men alternativt er der også forskellige tråde rundt omkring på hjemmesider der anbefaler conversions, eller nogle gange bare at tage andre figurer og så male dem, som var de Tau :)
Lad være med at blamere dig Asger, for derefter at gi' mig pity.
I don't need your pity, I just needed the fackin' miniatures so I could have built the koolest Epic army ever!

Fuck it mand, Tau er alligevel også pisse grimme og ingen gider alligevel spille med dem. Jeg vil noget helt andet faktisk(Jeg ved bare ikke lige hvad det er endnu!)

Taoregorn

Quote from: TF Riley on 15 February, 2010, 13:40:32
Hvordan fungerer det med de gamle warmachines?

Jeg har kigget lidt i black legion listen og blev sgu en smule depri. Der er så mange ord jeg ikke forstår: Defiler, Dreadclaw, Obliberators, Destroyers, osv.

Det fungerer ikke.

Der er et par stykker der har lavet og udbudt privat, afstøbninger af 3dprintninger af modeller der er såkaldte not-defilers, not-dreadclaws og så videre...

Men overordnet set er det bare noget bøvl.

Jeg synes dog at huske at Lost and The Damned listen indeholder de køretøjer jeg kunne finde på at bruge.

Ellers laver jeg bare - i samråd med dem jeg spilller med - nogen stats for lortet og leger i vores egen have.

elThyge

Nu vi taler om afstøbninger af 3dprintninger af modeller:

Han venter nu kun på adgang tidsmæssigt til en 3dprinter. Jeg linker direkte ind til siden i hans blog, hvor billedet stammer fra. Hvis blot GW ville turde at arbejde mere direkte sammen med deres community'er indenfor deres forskellige spilverdener.

http://www.tacticalwargames.net/forums/index.cgi?act=ST;f=7;t=15597;st=360
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

TF Riley

Det er jo ikke penge i for GW? Men vilde figurer - lad os nu se nogle prøvestøbninger :)

Jeg så ham fyren, der lavede en Adeptus-hær, de blev nogenlunde. Det er sgu fedt, at der er folk, der stadig udvikler på Epic.

elThyge

Manden har gjort det her, fordi han vil; ikke fordi han kommer til at tjene styrtende med penge på det. GW kan her ved lægge en del af udviklingsomkostninger ved en ny produktionslinje over på spillerne selv.

Naturligvis skal designeren belønnes for sit arbejde, men det kunne jo være betaling ved levering, (som bl.a. vil udgøre figurer nok til en stor hær). GW står så for masseproduktion og distribution.

Dertil kommer PR-delen, hvor selve designforløbet kan være med til at gejle eventuelle købere op.
- Oh yes, we all are.

TF Riley

Jamen, jeg er enig el Tycho, men det virker ikke som om GW har lyst til at udvikle epic. Ikke hvis man kigger på deres nuværende linie.

elThyge

Det er jo netop det, jeg ikke forstår ud fra de givne muligheder. :'(

Han har fået de første printninger, (et ord vi skal arbejde lidt på i det danske - udskriver vi fx flere print eller prints)?

http://www.tacticalwargames.net/forums/index.cgi?act=ST;f=7;t=15597;st=380#entry364198
- Oh yes, we all are.

TF Riley

Så skal han bare lave nok til at sælge af dem :)

elThyge

De er malet i en mere grov streg end vanligt, så jeg forventer at blive færdig inden i aften. ;)
- Oh yes, we all are.

Taoregorn

Jeg har også mere end 50 knightrs. Jeg prøvede den knight world liste der er til Epic Armageddon engang, men det blev næsten som et 28mm skirmish spil. hehe.

elThyge

Har ellers lovet mig selv, ikke at gå et skridt tilbage, når først jeg har malet, men den blå hjelm bliver jeg nok nød til lige at kigge lidt mere på.
- Oh yes, we all are.

elThyge

Lidt græs og jeg kan endelig begynde at fortælle lidt mere om ide, baggrund og tanker generelt.
- Oh yes, we all are.

Sadomator

De ser rigtigt fede ud... Selv har jeg ingen Knights, jeg tror Thorbjørn fik de 3 jeg havde...

Torben Kastbjerg

Jeg har vist også et par stykker Knights til at ligge. Og en emperator titan.

@Thorbjørn -

Psst; jeg ville gerne spille sådan en knight-liste, det synes jeg kunne være skide skægt!
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Torben Kastbjerg

Pfft! Så må jeg vel hanke noget maling under armen og drage mod Hammel og male dem for dig - og derefter låne dem! ;)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Sadomator

Psst; jeg kunne godt tænke mig at spille med en Emperator Titan, he he he

Taoregorn

Quote from: Sadomator on 28 February, 2010, 19:34:46
Psst; jeg kunne godt tænke mig at spille med en Emperator Titan, he he he

Ja jeg har desværre kun 4, så du kan ikke få nogen af mine. 2 til IMperiet og 2 til Chaos.