News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Christian's Chaos Marines

Started by Tyruz, 22 May, 2009, 15:44:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gudbjart

Det ser sku rigtig lækkert ud. Håber at se mere og at jeg snart selv har noget at poste  :P

Tyruz

Så fik jeg taget et snapshot af hele min hær, som den ser ud indtil videre. Jeg går og overvejer lidt at udvide den med en gruppe Thousand Sons som jeg har haft liggende samlet i meget lang tid :)

Enjoy :D

ps. så vil jeg lige, for dem der ikke har opdaget det, minde om at alle mine billeder linker til en større version, hvis man er interesseret i at se lidt flere detaljer.

Louis

Nice! Chaos undivided er sgu god stil! Det ville se rigtig godt ud med nogle thousand sons. Ved dog ikke om der er taktisk belæg for det...

Keep up the good work!

Tyruz

Hehe, jeg tænker overhovedet ikke taktisk, men lader alle mine beslutninger styre af følelser og hvad jeg har lyst til at male. Det kunne bare være fedt at male noget andet end brækgrøn og blodrød og så synes jeg Thousand Sons er nogle voldfede figurer :D
Jeg har desuden, da jeg samlede dem for flere måneder siden, lavet noget fedt greenstuff-arbejde på dem som bliver fedt at male.

Louis

Får vi nogle Work In Progress billeder?

Tyruz

Nu hvor du spørger så vil jeg da gerne tage et par billeder undervejs. Jeg ser på det når jeg engang kommer igang.

saviour

nice, glæder mig også til at se de der thousand sons malede :) Hele din hær begynder at få et fedt feel synes jeg.

Eschelund

Ser godt, kan godt lide dine detaljer.   :)
Du kunne ellers godt lave din GUO's våben mere rusten og smadret for at give det sidste pift til figuren.
Battle Brother
Ordo Ritus Interrogator, Lord Castellan
Min Blog
Emperor's Pride

Tyruz

Hov, det er vist over et år siden jeg postede noget sidst  :-\
Ja jeg er desværre ikke helt så seriøs omkring mine chaos-figurer, så det går ikke superhurtigt.

Jeg har haft en gruppe raptors liggende, som jeg fik malet færdig for et par måneder siden
og har ikke taget mig sammen til at tage billeder af dem.

Men bedre sent end aldrig og selvom vores maleprojekt er godt og vel dødt,
så kunne jeg jo lige smide dem op så interesserede kunne se dem :)

- Christian

Konstantin the Apostate

Det ser rigtig, rigtig godt ud. Mine gamle raptors var også malet i dæmpede farver, det klædte dem virkelig. Ansigtet på championen og de små blodstænk på hans kjortel/tabard/thingy  er " nice touches".

Synd at de otte spilleres projekt ikke blev til noget... :(
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Tyruz

Tak,
ja det er lidt ærgeligt at det ikke kunne holde, men jeg tror bare at der var for mange af deltagerne, mig selv inkluderet, der ikke havde entusiasmen til
at male helt så meget som reglerne lagde an til.

saviour

Ser totalt nice ud. Nu har jeg jo set dem før, men det er altid et fedt gensyn med dine figurer :)
Jonathan og jeg er jo også stadig i gang med at male, jeg er i gang med nogle spændende projekter selv, så helt dødt er det jo ikke :)
Men ja, var lidt ærgeligt at folk ikke var så motiverede, men jeg synes nu at dem som malede fik spyttet en del fede ting ud :P

Fedt at se dine raptors igen, håber vi får noget mere at se fra din hånd, hvad med en Landraider, eller nogle Thousand Sons?

Tyruz

Uha ja, den land raider ligger og skriger efter mig hele tiden... Det kunne godt være man skulle begynde at arbejde med den.
Mine thousand sons derimod ved jeg ikke hvornår jeg kommer videre med. Af en eller anden grund er jeg 100 år om hver figur.
Tror det er pga. deres blågule rene tema, når jeg har været vant til at male beskidte nurgle-tropper.

Tyruz

Som opvarmning til at begynde at male igen, fandt jeg den her figur frem, som jeg har haft liggende i et par år nu. Den er sculpted af Jakob Nielsen, som jeg er superfan af (hvem er ikke?), og er generelt en fed model at male. Nu vil jeg gå igang med mine Plague Marines som jeg har arbejdet lidt på tidligere.

- Christian

saviour

Nice, han blev sgu rigtig fed, godt gået. Er fedt du er i gang igen med at male, det inspirere jo til at man tager sig sammen og kommer i gang igen.
Jeg synes hans tænder er rene og hvide, men det er måske en smagssag.

Nice arbejde! glæder mig til de der plague marines kommer frem i lyset :)

Tyruz

Hold da op hvor føler jeg mig produktiv :)
Normalt kan jeg bedst lide at fokusere på én model ad gangen, men jeg var overrasket over hvor relativt hurtigt det gik med at male mine plague marines færdige.
Jeg tror jeg højst har brugt halvanden uges arbejde on/off på dem ialt. Og for mig er det rimelig hurtigt :)

Så er det vidst på tide jeg kigger på den land raider...

Martin Iversen

I like em´

Det bliver en ganske sprød chaos hær  :)

M.
Waaaaay behind .....

Konstantin the Apostate

De er bedre end mine!! Jeg hader dig så meget lige nu!! ;) ;D
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

saviour

JA! de er sgu godt nok temmelig fede, virkelig nice, og de klær din hær vildt godt.
Glæder mig til at se landraideren! :D

Hare

Quote from: Tyruz on 02 February, 2010, 09:00:59
Selvom hele konkurrencen virker død, så vil jeg gerne præsentere et lille lys i mørket. Jeg har færdiggjort min Great Unclean One efter en lille uges maling og tænkte at jeg selvfølgelig skulle smide nogle billeder op af ham :)

Jeg ved ikke hvordan det får betydning for min del i konkurrencen, om den er helt død eller om reglerne bliver bøjet lidt, eftersom alle mere eller mindre har været aktive de sidste par måneder.

Det betyder egentlig heller ikke alverden for mig. Jeg har ikke lyst mere til at følge den 'maleplan' som blev pålagt os fra starten. Jeg kan sagtens se ideen med den, da den skulle sikre at vi alle have en spilbar hær asap, men for mig har det mere været en hæmsko da jeg må indrømme at jeg er med i det her for maleriets skyld. Spillet i sig selv siger mig ikke så meget.

Nå men nok ranting for nu :)
Her har I min nyeste model. Kritik og ros er selvfølgelig altid velkomment :D

Den er blevet rigtig fin. Jeg har netop selv fået fingre i denne model men er helt rundt på gulvet mht hvordan den skal males. Du kunne vel ikke lokkes til kort at ridse op hvordan du gjorde?

Tyruz

Hej, undskyld jeg ikke har reageret på dit spørgsmål før nu. Jeg er sjældent inde på powerfist og kigge når jeg ikke er inde i en af mine maleperioder :)

Men mht. min greater demon, gjorde jeg det at jeg startede med en simpel palette af en række af grønne farver, som jeg ville bruge til huden. Da Nurgle-demonen har så meget hud som den har, var det den del jeg ville farvelægge først, for så derefter at male detaljer som mider, blod osv.

Efter at have malet huden i grundfarven begyndte jeg at washe den en del, gerne op til flere gange med forskellige washes. Efter at have malet en del nurgle figurer, har jeg lært at man godt kan eksperimentere sig lidt frem :). Hvis det endelig skulle gå galt kan man altid male det over og starte forfra.

Efter at have washet figuren til ukendelighed næsten, halvt drybrushede/halvt malede jeg de områder, som jeg ville have skulle stå frem, så alle de små fordybninger osv. ville være endnu tydeligere.

For at skabe lidt variation i huden, besluttede jeg at jeg ville gøre noget af huden bleg og rådden-agtig. På de områder brugte jeg "rotting flesh", muligvis mixet med lidt hvid for at gøre den endnu blegere, for derefter også at washe det og highlighte det op.

Efter at have malet alle detaljerne, fik jeg den ide at det kunne være fedt hvis blodet på den så vådt ud, så det gav jeg med en omgang gloss varnish, selvf. efter den havde fået en omgang med purity seal, da det ellers bare ville dække det og gøre det mat igen.

Jeg håber du kan bruge det til noget og at det ikke er for sent :)
God arbejdslyst!

/Christian

Sempthegreat

Damn de plague marines er sprøde.